Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa drutu do prasy belującej o grubości 3,5mm w kręgach w ilości 40 Mg |
Data zamieszczenia: | 2023-03-31 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Celowy Związek Gmin R-XXI Plac Wolności 5 72-200 Nowogard powiat: goleniowski zamowienia@czg.nowogard.pl https://platformazakupowa.pl/pn/czgnowogard |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Nowogard |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA drutu do prasy belującej o grubości 3,5mm w kręgach w ilości 40 Mg do Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami w Słajsinie , Słajsino 30, 72-209 Słajsino, Gmina Nowogard. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem umowy jest dostawa drutu do prasy w ilości minimalnej 40Mg do Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami w Słajsinie, Słajsino 30, 72-209 Słajsino, Gmina Nowogard. Drut do prasy belującej o grubości 3,5mm, miękki, żarzony, olejony, w kręgach, waga kręgu 200kg -300kg, średnica kręgu 600mm-800mm, o wytrzymałości min 360N/m2. Drut zamawiany jednorazowo w ilości 40 Mg w dostawach realizowanych 40 dni od daty podpisania umowy. Drut dostarczany na Koszt Wykonawcy Zamówienia własnym lub wynajętym przez Wykonawcę transportem do Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami w Słajsinie, Słajsino 30, 72-209 Słajsino. CPV: 44333000-3 Dokument nr: 2023/BZP 00159813, ZPP/08/2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-12 09:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/czgnowogard 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający komunikuje się z Wykonawcami wyłącznie poprzez Platformę https://platformazakupowa.pl/pn/czgnowogard 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami: 1) Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, oferty oraz wszelkie oświadczenia, wnioski (w tym o wyjaśnienie treści SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane są wyłącznie poprzez ich złożenie na Platformie Zakupowej OPEN NEXUS, zwanej dalej: ,,platformą zakupową", pod adresem: https://platformazakupowa.pl Korespondencja przekazana zamawiającemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie będzie brana pod uwagę. 2) W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku braku działania platformy zakupowej, Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej - zamowienia@czg.nowogard.pl Więcej informacji zawiera SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czgnowogard TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-12 08:00 Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa https://platformazakupowa.pl/pn/czgnowogard Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZPP/08/2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem umowy jest dostawa drutu do prasy w ilości minimalnej 40Mg do Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami w Słajsinie, Słajsino 30, 72-209 Słajsino, Gmina Nowogard. Drut do prasy belującej o grubości 3,5mm, miękki, żarzony, olejony, w kręgach, waga kręgu 200kg -300kg, średnica kręgu 600mm-800mm, o wytrzymałości min 360N/m2. Drut zamawiany jednorazowo w ilości 40 Mg w dostawach realizowanych 40 dni od daty podpisania umowy. Drut dostarczany na Koszt Wykonawcy Zamówienia własnym lub wynajętym przez Wykonawcę transportem do Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami w Słajsinie, Słajsino 30, 72-209 Słajsino. 4.2.6.) Główny kod CPV: 44333000-3 - Drut 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium termin płatności faktury 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: a) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedną dostawę drutu do prasy belującej o grubości 3,5mm w ramach jednego zamówienia (umowy) w ilości co najmniej 15Mg, oraz załączy dowody określające, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z SWZ 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SWZ 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: zgodnie z SWZ SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: zgodnie z SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Umowa może zostać zmieniona w zakresie i okolicznościach wynikających bezpośrednio z przepisów prawa w szczególności ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poprzez: a) zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy, co nastąpi w drodze jego przedłużenia o czas wstrzymania wykonania przedmiotu umowy spowodowany warunkami uniemożliwiającymi wykonanie tej umowy, a w szczególności klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi itp. b) zmianę Wynagrodzenia Wykonawcy z uwagi na zmianę przepisów dotyczących stawek podatku od towarów i usług (VAT) oraz z uwagi na wystąpienie innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością realizacji umowy lub zmiany zakresu przedmiotu umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium termin płatności faktury 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-05-11 |