Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zagospodarowanie przestrzeni publicznej poprzez przebudowę skweru rekreacyjnego |
Data zamieszczenia: | 2023-05-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Centrum Kultury we Władysławowie Gen. J. Hallera 19 84-120 Władysławowo powiat: pucki +48 790770984, faks +48 586745436 biuro@ckww.pl https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Władysławowo |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | +48 790770984, faks |
Termin składania ofert: | 2023-06-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej poprzez przebudowę skweru rekreacyjnego w miejscowości Tupadły Krótki opis przedmiotu zamówienia Zakres robót obejmuje budowę obiektów małej architektury w miejscu publicznym na terenie skarpy przy Ul. Szkolnej w Tupadłach wraz z urządzeniami budowlanymi oraz zagospodarowanie zieleni. Rekreacyjnie obiekty małej architektury w postaci ławek, hamaków plenerowych, stojaka rowerowego, koszy na śmieci oraz stolików piknikowych wraz z ciągami spacerowymi i nasadzeniami zieleni. Zakres uwzględnia również ze względu na nachylenie terenu prace ziemne związane z kształtowaniem terenu całej skarpy - z uwzględnieniem ciągów spacerowych i trawników utwardzonych. Na przedmiotowej działce planuje się następujące elementy zagospodarowania terenu : - obiekty małej architektury - ławki, kosze na śmieci, zadaszone stoliki piknikowe, hamaki plenerowe, stojak na rowery; - nawierzchnie utwardzone z kostki betonowej; - nawierzchnie nieutwardzone z trawników wzmocnionych; - uporządkowanie istniejącej i wprowadzenie nowej szaty roślinnej; Powierzchnia terenu objętego opracowaniem - powierzchnia działki 273/6 = 1396 m2 Powierzchnia biologicznie czynna 1298,70 m = 93,03% pow. działki (min. 90% wg MPZP). Istniejąca powierzchnia utwardzona z kostki betonowej : 23,80 m2 Powierzchnia projektowanych nawierzchni utwardzonych : 73,50 m2 Powierzchnie utwardzone łącznie : 97,30 m2 Liczba projektowanych ławek z zadaszeniem w formie lekkiej pergoli (Ł) : 2 szt. Liczba projektowanych zadaszonych ław piknikowych (SZ) : 2 szt. Liczba projektowanych hamaków plenerowych (H) : 2 szt. Liczba projektowanych koszy na śmieci (K) : 2 szt. Liczba projektowanych stojaków na rowery (SR) : 1 szt. Tablica informacyjna o wymiarach 120x80 cm : 1 szt. Przygotowanie terenu i nasadzenia roślinnością okrywową: - klon palmowy - 9 szt., - dereń biały - 28 szt., - pigwowiec pośredni - 85 szt., - śliwa karłowa - 103 szt., - rozplenica japońska - 161 szt., - wilczomlecz pstry - 63 szt., - jałowiec płożący - 158 szt. Powierzchnia trawnika rekreacyjnego - 98,6 m2, Powierzchnia trawnika do rekultywacji - 136,0 m2. CPV: 45000000-7, 45111291-4 Dokument nr: 2023/BZP 00218812, ZP.271.01.CK.23 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-01 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej wladyslawowo.ezamawiajacy.pl 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a wykonawcą oraz innych dokumentów zamówienia bezpośrednio związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020r., poz. 344 ze zm.). 2. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji: elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl w zakładce ,,Korespondencja" lub na adres e-mail: zamowienia@wladyslawowo.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: o stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; o komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; o zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; o włączona obsługa JavaScript; o zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. 2. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie podpisu elektronicznego: o rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wspieranej przez producenta, o uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze, o zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę, o przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności należy podłączyć czytnik z kartą kryptograficzną do komputera. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GMINA WŁADYSŁAWOWO; 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@wladyslawowo.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą: o upoważnieni pracownicy Gminy Władysławowo oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Władysławowo prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl o osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-01 10:00 Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa pełnomocnika Zamawiającego: https://wladyslawowo.ezamawiający.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.01.CK.23 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.5.) Wartość zamówienia: 237129,07 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Zakres robót obejmuje budowę obiektów małej architektury w miejscu publicznym na terenie skarpy przy ul. Szkolnej w Tupadłach wraz z urządzeniami budowlanymi oraz zagospodarowanie zieleni. Rekreacyjnie obiekty małej architektury w postaci ławek, hamaków plenerowych, stojaka rowerowego, koszy na śmieci oraz stolików piknikowych wraz z ciągami spacerowymi i nasadzeniami zieleni. Zakres uwzględnia również ze względu na nachylenie terenu prace ziemne związane z kształtowaniem terenu całej skarpy - z uwzględnieniem ciągów spacerowych i trawników utwardzonych. Na przedmiotowej działce planuje się następujące elementy zagospodarowania terenu : - obiekty małej architektury - ławki, kosze na śmieci, zadaszone stoliki piknikowe, hamaki plenerowe, stojak na rowery; - nawierzchnie utwardzone z kostki betonowej; - nawierzchnie nieutwardzone z trawników wzmocnionych; - uporządkowanie istniejącej i wprowadzenie nowej szaty roślinnej; Powierzchnia terenu objętego opracowaniem - powierzchnia działki 273/6 = 1396 m2 Powierzchnia biologicznie czynna 1298,70 m = 93,03% pow. działki (min. 90% wg MPZP). Istniejąca powierzchnia utwardzona z kostki betonowej : 23,80 m2 Powierzchnia projektowanych nawierzchni utwardzonych : 73,50 m2 Powierzchnie utwardzone łącznie : 97,30 m2 Liczba projektowanych ławek z zadaszeniem w formie lekkiej pergoli (Ł) : 2 szt. Liczba projektowanych zadaszonych ław piknikowych (SZ) : 2 szt. Liczba projektowanych hamaków plenerowych (H) : 2 szt. Liczba projektowanych koszy na śmieci (K) : 2 szt. Liczba projektowanych stojaków na rowery (SR) : 1 szt. Tablica informacyjna o wymiarach 120x80 cm : 1 szt. Przygotowanie terenu i nasadzenia roślinnością okrywową: - klon palmowy - 9 szt., - dereń biały - 28 szt., - pigwowiec pośredni - 85 szt., - śliwa karłowa - 103 szt., - rozplenica japońska - 161 szt., - wilczomlecz pstry - 63 szt., - jałowiec płożący - 158 szt. Powierzchnia trawnika rekreacyjnego - 98,6 m2, Powierzchnia trawnika do rekultywacji - 136,0 m2. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C) - waga 60% cena najniższa brutto* C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60% cena oferty ocenianej brutto * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu a) Podstawą przyznania punktów w kryterium ,,cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 2) Okres udzielonej gwarancji na roboty budowlano-montażowe, liczony w miesiącach - waga 40% Punkty przyznawane za kryterium ,,okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane" będą liczone wg następującego wzoru: G = ((Go - 36)/24) x 40 gdzie: G - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium ,,okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane", Go- gwarancja oferowana przez wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany. Okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia (na wykonane roboty budowlano-montażowe) udzielony ponad 60 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowany, a do wzoru zostanie podstawiony jako 60 miesięczny, natomiast za zaoferowanie wymaganego minimalnego 36 miesięcznego okresu gwarancji Wykonawca otrzyma 0 pkt. Jeśli Wykonawca w formularzu ofertowym nie określił okresu gwarancji Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje 36. miesięczny okres gwarancji, a w kryterium ,,Okres udzielonej gwarancji na roboty budowlano-montażowe" Wykonawca otrzyma 0 pkt. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wykonane roboty budowlano-montażowe 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. WARUNEK 1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej co najmniej: jedno zadanie (w ramach jednego odrębnego kontraktu), polegające na wykonaniu robót budowlanych w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub remontu i/lub modernizacji skweru rekreacyjnego i/lub placu zabaw i/lub siłowni zewnętrznej, o wartości robót nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Uwagi: WARUNEK 1 jest niepodzielny w przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku powoływania się na zasoby innego podmiotu. Oznacza to, że tylko jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz tylko jeden z podmiotów, który udostępnia swoje zasoby - musi spełniać łącznie wymagania określone w WARUNKU 1. Uwaga: W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższego warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji. WARUNEK 2. Wykonawca spełni warunek, jeżeli skieruje do realizacji zamówienia na stanowisko KIEROWNIKA BUDOWY jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń. WARUNEK 2 jest niepodzielny w przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku powoływania się na zasoby innego podmiotu. Oznacza to, że tylko jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz tylko jeden z podmiotów, który udostępnia swoje zasoby - musi spełniać łącznie wymagania określone w WARUNKU 2. Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane w rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, a także uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: o WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Uwaga! Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w zdaniu 1, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył; o WYKAZ OSÓB, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: WYKAZ ROZWIĄZAŃ RÓWNOWAŻNYCH- jeżeli Wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 5 SWZ) - oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności). 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: Jeżeli złożony wykaz rozwiązań równoważnych będzie niekompletny, Zamawiający wezwie Wykonawcę do jego uzupełnienia (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika, które roboty/usługi wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ. 4. Oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień niniejszej umowy, polegających na: 1) zmianie terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy, 2) zmianie wynagrodzenia, 3) zmianie sposobu spełnienia świadczenia, 4) zmianie osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne. Szczegółowe postanowienia dot. warunków i zasad zmiany umowy określono w załączniku nr 5 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C) - waga 60% cena najniższa brutto* C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60% cena oferty ocenianej brutto * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu a) Podstawą przyznania punktów w kryterium ,,cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 2) Okres udzielonej gwarancji na roboty budowlano-montażowe, liczony w miesiącach - waga 40% Punkty przyznawane za kryterium ,,okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane" będą liczone wg następującego wzoru: G = ((Go - 36)/24) x 40 gdzie: G - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium ,,okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane", Go- gwarancja oferowana przez wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany. Okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia (na wykonane roboty budowlano-montażowe) udzielony ponad 60 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowany, a do wzoru zostanie podstawiony jako 60 miesięczny, natomiast za zaoferowanie wymaganego minimalnego 36 miesięcznego okresu gwarancji Wykonawca otrzyma 0 pkt. Jeśli Wykonawca w formularzu ofertowym nie określił okresu gwarancji Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje 36. miesięczny okres gwarancji, a w kryterium ,,Okres udzielonej gwarancji na roboty budowlano-montażowe" Wykonawca otrzyma 0 pkt. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wykonane roboty budowlano-montażowe 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-06-30 |