Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie projektu oraz dostawa i montaż układu zasilania awaryjnego z agregatu prądotwórczego wraz pracami towarzyszącymi |
Data zamieszczenia: | 2023-05-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Polski Bazalt S.A Weteranów 157 05-250 Radzymin powiat: wołomiński maciej.molski@bazaltholding.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/158892 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Radzymin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-06-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Wykonanie projektu oraz dostawa i montaż układu zasilania awaryjnego z agregatu prądotwórczego wraz pracami towarzyszącymi - 3/2023". Powstaje w kontekście projektu POIR.01.01.01-00-0802/17 - Opracowanie technologii ciągłej produkcji laminatów dla szerokiego spektrum tworzyw termoplastycznych ze szczególnym uwzględnieniem włókien nieorganicznych w szczególności ciągłego włókna bazaltowego Część 1 Projekt oraz dostawa i montaż układu zasilania awaryjnego Przedmioty zamówienia Usługa Usługi inne Opis ,,Wykonanie projektu oraz dostawa i montaż układu zasilania awaryjnego z agregatu prądotwórczego wraz pracami towarzyszącymi - 3/2023". Wykonanie projektu oraz dostawa i montaż układu zasilania awaryjnego z agregatu prądotwórczego wraz pracami towarzyszącymi, polegające na:. a. Wykonaniu szczegółowej inwentaryzacji zasilania oraz obwodów odbiorczych do celów projektowych w celu dostaw oraz instalacji generatora diesla jako zapasowe źródło zasilania. W przypadku konieczności włączenia się przed stacja transformatorową - należy uwzględnić dostawę transformatora odpowiedniej mocy i odpowiedniego napięcia Zamawiający na życzenie udostępni poglądowe zdjęcia dotyczące stanu istniejącego oraz proponowanego miejsca ustawienia w danej lokalizacji Zamawiający umożliwi Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej po uprzednim uzgodnieniu terminu poprzez dane kontaktowe podane w ogłoszeniu. b. Dobór agregatu prądotwórczego w zależności od wyników pomiarów, lecz nie mniejszego niż 1,6 MW, nie większy niż 1,8 MW;1. c. Wykonaniu dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi i normami, d. Przekazanie powyższej dokumentacji do akceptacji przez Zamawiającego przed finalną wersją do czasu oddania instalacji do użytkowania e. Uzyskanie uzgodnień i zezwoleń na montaż agregatu prądotwórczego i wszelkich prac towarzyszących; f. DOSTAWA i montaż agregatu prądotwórczego minimum 1,6 MW zgodnie z projektem, wytycznymi producenta oraz sztuką budowlaną wraz z przygotowaniem podbudowy; g. Wykonanie uziemienia dla zamontowanego agregatu; h. Wykonanie okablowania pomiędzy agregatem i rozdzielnią główną zlokalizowaną wg. załączonych schematów, w tym kabel zasilający budynek, kable zasilające na potrzeby własne agregatu oraz kable sterujące; i. DOSTAWA zasilacza UPS do podtrzymania zasilania układu systemu sterowania dla agregatu prądotwórczego j. Uruchomienie, przetestowanie i kontrola pracy układu zasilania awaryjnego jako cały element składający się z dostarczonych urządzeń oraz istniejącej rozdzielni elektrycznej i układu SZR; k. Wykonaniu stosownych pomiarów odbiorczych; l. Wykonaniu dokumentacji powykonawczej, szczegółowych schematów ideowych zasilania i sterowania układem przełączania zasilania oraz przeprowadzeniu stosownych odbiorów; m. Wymiana istniejących schematów zasilania budynku w rozdzielni głównej na zaktualizowane zgodnie z wykonanym zakresem prac; n. Wykonaniu instrukcji eksploatacji układu zasilania budynku obejmującej całość zasilania tj. zasilanie z sieci TAURON i z agregatu, wykonanej instalacji, przełącznika sieć agregat i procedury przełączania agregatu; o. Wykonanie instrukcji eksploatacji agregatu prądotwórczego wraz z określeniem częstotliwości przeglądów i obowiązków Zamawiającego podczas eksploatacji; Okres gwarancji Przyznana gwarancja nie może być krótsza niż 12 miesięcy. CPV: 31100000-7, 31121000-0, 31682510-8, 71320000-7 Dokument nr: 2023-36793-158892 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-06-16 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-06 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat jasielski Gmina Tarnowiec Miejscowość Tarnowiec Wymagania: Zamówienia uzupełniające a) Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia Wykonawcy wyłonionemu w trybie niniejszego postępowania zamówień uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z Wykonawcą. Zamówienia te muszą jednak być zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. b) Wszelkie zamówienia dodatkowe realizowane będą na dodatkowe zamówienie Zamawiającego. Za zamówienia dodatkowe uznaje się materiały nie objęte niniejszym Zapytaniem Ofertowym nieprzekraczające łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, ściśle związane z przedmiotem umowy, a warunkujące prawidłowe jej wykonanie - wynikłe w czasie realizacji zadania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji, których nie można było wcześniej przewidzieć oraz gdy z przyczyn technicznych lub gospodarczych zamówienia dodatkowego nie można oddzielić od zamówienia podstawowego, a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zadania dodatkowego Warunki zmiany umowy Wprowadzanie zmian do Umowy z Wykonawcą po jej zawarciu jest dopuszczalne jedynie w następujących przypadkach: a) zmiany harmonogramu realizacji umowy wynikającej z postanowień umowy o dofinansowanie projektu zawartej przez Zamawiającego z NCBiR, jeżeli umowa ta została zmieniona po udzieleniu zamówienia, b) jeśli się to okaże konieczne ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu Umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa, c) zmiana umownego terminu wykonania Umowy z powodu przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu zamówienia - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień, d) zmiana umownego terminu wykonania Umowy z powodu działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu zamówienia - maksymalnie o czas jej występowania; e) Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, wynikających z niniejszej specyfikacji pod warunkiem, że zmiany te podyktowane są okolicznościami powstałymi po zawarciu umowy i nie stanowią zmian istotnych w stosunku do pierwotnej treści umowy, a które mogą mieć wpływ na prawidłową realizację niniejszego zamówienia. Dla dokonania zmian umowy wymagana jest forma pisemna; f) zmian nieistotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Do udziału w postępowaniu zostanie dopuszczony Oferent, który: 1) Posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz uprawnienia niezbędne do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa. 2) W stosunku, do którego nie wszczęto postępowania upadłościowego lub układowego, a także postępowania egzekucyjnego. 3) Dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- a) zespołem, w którego skład wejdzie: - co najmniej 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; - co najmniej 1 osobą posiadającą pełne uprawnienia dozorowe do 15kV celem nadzoru nad wykonaniem zamówienia; - co najmniej 1 osobą posiadającą pełne uprawnienia eksploatacyjne do 15kV 4) Posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. 5) Znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej umożliwiającej realizację zamówienia. 6) Przedstawi ofertę gwarantującą kompleksową realizację zadań zgodnie ze wskazanym zakresem stosownie do wyniku niniejszego postępowania z okresem ważności oferty nie krótszym niż 30 dni 7) Złoży oświadczenie o akceptacji warunków udziału w postępowaniu. 8) Nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne- brak zobowiązań wobec Skarbu Państwa z tytułu podatków oraz zobowiązań wobec ZUS. Weryfikacja kryteriów zawartych w punkcie- 7 nastąpi na podstawie podpisanego oświadczenia, stanowiącego- Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. - Z ubiegania się o udzielenia zamówienia wykluczeni zostaną oferenci, którzy: a) w odniesieniu, do których wszczęto postępowanie upadłościowe; lub b) są z Polski Bazalt S.A. powiązani osobowo lub kapitałowo; przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Polski Bazalt S.A. a Wykonawcą polegające na: - uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, - posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, - pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, - pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-05-17 Data ostatniej zmiany 2023-05-17 20:51:25 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Najkorzystniejsza oferta w zakresie ceny (najniższa cena) = 70 pkt Kc= (Cn/Co) x 70 Cn -- najniższa zaproponowana cena netto usługi Co -- cena netto usługi zaproponowana w badanej ofercie Kc -- liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium Cena netto w PLN Czy kryterium cenowe NIE Opis Najkorzystniejsza oferta w zakresie czasu realizacji (najkrótszy czas) = 30 pkt. Czas realizacji: -Do 30 dni - 30 pkt, -30-50 dni - 20 pkt, -powyżej 50 dni - 10 pkt, MAX CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA -60 dni Kontakt: Osoby do kontaktu Maciej Molski tel.: e-mail: maciej.molski@bazaltholding.pl |