Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przegląd okresowy obiektów rekreacyjnych |
Data zamieszczenia: | 2023-05-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gdański Zarząd Dróg i Zieleni Partyzantów 36 80-254 Gdańsk powiat: Gdańsk gzdiz-przetargi@gdansk.gda.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-05-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przegląd okresowy obiektów rekreacyjnych- II postępowanie Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów okresowych obiektów rekreacyjnych zlokalizowanych na terenie Miasta Gdańska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we ,,Wzorze umowy" wraz z załącznikami stanowiącym zał. nr 2 do SWZ. CPV: 71356100-9 Dokument nr: 2023/BZP 00222807, 40/B/PO/2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-05-30 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6104e56a-f56b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wskazano w SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-05-30 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 40/B/PO/2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów okresowych obiektów rekreacyjnych zlokalizowanych na terenie Miasta Gdańska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we ,,Wzorze umowy" wraz z załącznikami stanowiącym zał. nr 2 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Zdolność techniczna lub zawodowa: a) wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie -wykonali co najmniej 50 przeglądów rocznych obiektów rekreacyjnych zgodnie z zapisami normy PNEN 1176 oraz co najmniej 30 przeglądów pięcioletnich obiektów rekreacyjnych w oparciu o przepisy Prawa Budowlanego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą spełnić ten warunek w sposób następujący - przynajmniej jeden z Wykonawców musi spełnić ten warunek. b) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą spełnić ten warunek w sposób następujący - przynajmniej jeden z Wykonawców musi spełnić ten warunek. Obiekt rekreacyjny - obiekt, wyposażony w urządzenia zabawowe, siłowe, sprawnościowe oraz służące rekreacji. Obiektem rekreacyjnym jest np. plac zabaw, siłownia zewnętrzna, street-workout, parkour, boisko, a także pojedyncze urządzenia zabawowe, siłowe, sprawnościowe zlokalizowane w przestrzeni publicznej. Plac zabaw - wydzielone miejsce (ogrodzone bądź nie) zabaw dla dzieci, wyposażone w urządzenia i zestawy zabawowe oraz elementy małej architektury tj. ławki, stojaki rowerowe, kosze, tablice informacyjne. Zestaw zabawowy - kilka urządzeń i elementów zabawowych, połączonych ze sobą w trwały sposób, zamontowanych przez producenta w spójnym i funkcjonalnym układzie. Urządzenie zabawowe - stanowi wyróżniającą się konstrukcyjnie i funkcjonalnie część składową zestawu lub pojedyncze urządzenia zabawowe. Urządzeniami w zestawach są np. drabinka pozioma, ślizg, wieża dwupoziomowa, łańcuch wspinaczkowy, pomost ruchomy itp., a urządzeniami pojedynczymi jest np. huśtawka, piaskownica z domkiem itp. Siłownia zewnętrzna - wydzielone, ogólnodostępne miejsce, wyposażone w zespół urządzeń rekreacyjnych zainstalowanych na stałe, za pomocą których użytkownicy bez nadzoru i bez pomocy z zewnątrz, mogą ćwiczyć w celu utrzymania lub poprawy ich zdolności fizycznych i intelektualnych. Mogą być wyposażone w elementy małej architektury tj. ławki, kosze, stojaki rowerowe. Urządzenie siłowni zewnętrznej - stanowi wyróżniającą się konstrukcyjnie i funkcjonalnie składową siłowni zewnętrznej. Pojedyncze urządzenie bądź zespół dwóch/trzech urządzeń połączonych pylonem o określonej funkcji, np. orbitrek, wioślarz, rowerek, wahadło, biegacz, drabinka pionowa, koła tai-chi itp. Zestaw sprawnościowy - zespół urządzeń i elementów, połączonych ze sobą przez producenta w spójny, trwały i funkcjonalny układ, tworzący zestaw sprawnościowy przeznaczony do wykonywania ćwiczeń na świeżym powietrzu, np. zestaw street-workout, parkour. Urządzenie zestawu sprawnościowego - stanowi wyróżniającą się konstrukcyjnie i funkcjonalnie składową zestawu sprawnościowego. Najczęściej zespół urządzeń o określonej funkcji i przeznaczeniu. Boisko - wydzielony, równy i utwardzony teren, o nawierzchni trawiastej, poliuretanowej, bitumicznej, z materiałów sypkich (np. piasek lub żwir) dobieranej w zależności od przeznaczenia. Może być wyposażone w piłkochwyty, słupy do gry w koszykówkę/siatkówkę, bramki. Elementy wyposażenia dodatkowego obiektu - część składowa obiektu rekreacyjnego, najczęściej elementy małej architektury tj. ogrodzenie, nawierzchnia, tablica informacyjna, tablica regulaminowa, ławka, stojak rowerowy, kosz na odpady itp. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy). 2) Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie wykonawcy znajduje się w treści formularza ofertowego, nie należy go składać na osobnym formularzu. Uwaga: W przypadku podwykonawcy lub podmiotu użyczającego potencjał należy do oferty dołączyć dodatkowe oświadczenia o analogicznej treści. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wykaz wykonanych zamówień, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane. 2) dowody określające czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, np. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. 3) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz Ogłoszenie nr 2023/BZP 00191455/01 z dnia 2023-04-25 2023-04-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1) Formularz ofertowy. 2) Dowód wniesienia wadium (jeżeli dotyczy). 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4) Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy). 5) Informacja z KRS lub CEIDG SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-06-28 |