Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów eksploatacyjnych |
Data zamieszczenia: | 2023-05-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ Pl. Mariański 7/8 57-540 Lądek Zdrój powiat: kłodzki Telefon: 74 8117-219, Faks: 74 8140 946 przetargi@23wszur.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Lądek Zdrój |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | Telefon: 74 8117-219 |
Termin składania ofert: | 2023-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Działając w oparciu o zapisy obowiązującego regulaminu udzielania zamówień publicznych i posiłkując się przepisami art. 276 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych ( Pzp ) (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z póz. zm.) 23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. CPV: 33 00 00 00-0 Dokument nr: 11 / Pp p-zaU / 23 Otwarcie ofert: 2. Oferty zostaną otwarte dnia: 06.06.2023 r. o godz. 10:00, w budynku, przy Ul. Jadwigi 1, pokój nr 105. Otwarcie ofert następuje poprzez użycie ,,Hasła dostępowego", które należy przesłać jako odrębną wiadomość na wskazany adres email, po godz. 09:30 i nie później niż do godz. 10:00 dnia 06.06.2023 roku. Specyfikacja: III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SWZ: www.przetargi.23wszur.pl. pod w/w numerem od dnia zamieszczenia ogłoszenia tj. od 24.05.2023 r. Składanie ofert: XI. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert: 1. Oferty ( podpisane elektronicznie, zaszyfrowane, patrz SWZ rozdz. XI pkt. 1 ) należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej: przetargi@23wszur.pl do dnia: 06.06.2023 r. do godz. 09:30. Miejsce i termin realizacji: VI. Termin wykonania zamówienia: do 31.12.2023 r. Wymagania: II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu podstawowego o wartości szacunkowej do 130.000,00 złotych w związku z art. 2, ust. 1, pkt. 1) ustawy Pzp. IV. Określenie przedmiotu zamówienia: wielkość lub zakres zamówienia, informacja o możliwości składania ofert częściowych: 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na wymienione w zestawieniu asortymentowo - ilościowym pozycje. Załącznik nr 3 do SWZ stanowią całość przedmiotu zamówienia. 2. Opis przedmiotu zamówienia: : Przedmiotem zamówienia dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów eksploatacyjnych dla działu medycznego. Szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w zestawieniu asortymentowo-ilościowym w załączniku nr 3 do SWZ i we wzorze umowy ( załącznik nr 4 do SWZ ). Wymienione załączniki zamieszczono na stronie internetowej www. przetargi.23wszur.pl . V. Informacja o wyborze oferty z możliwością prowadzenia negocjacji : Zamawiający wybiera ofertę bez przeprowadzania negocjacji. VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków ( art. 273, ust. 1 ): 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SWZ. 2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający nie wyznacza warunku . 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - zamawiający nie wyznacza warunku . Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy/usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. 3). Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawcy pozwala na realizację zamówienia bez pobierania zaliczek. Zapłata na podstawie faktury w terminie określonym we wzorze umowy § 9 ). 4). zdolności technicznej lub zawodowej: zamawiający nie wyznacza warunku . 3. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganie wykluczeniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postepowaniu podmiotowe środki dowodowe. VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawcy składając ofertę załączają do niej: Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu ( art. 125 ust. 1 ) - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowi załącznik nr 2 ; załącznik nr 6 ; do SWZ oraz można załączyć oświadczenie o nie przynalezności do grupy kapitałowej ( załącznik nr 5) . Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą do złożenia podmiotowych środków dowodowych: wykazanych w rozdziale VII ( nie dotyczy ) niniejszego ogłoszenia i uzupełnienia dokumentów / podmiotowych środków dowodowych i oświadczeń wymienionych w SWZ. IX. Informacja na temat wadium - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. XII. Termin związania ofertą Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni t.j. do dnia 05.07.2023 r. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. ( art. 307 ust. 1 Pzp. ). XIII. Informacje Zamawiającego : 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 4. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 6. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet realizacji zamówienia . 7. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 310 ustawy Pzp. jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie będą mu przyznane. Uwagi: X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Nazwa kryterium: - CENA 100 % |