Dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów eksploatacyjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów eksploatacyjnych

Data zamieszczenia: 2023-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: 23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
Pl. Mariański 7/8
57-540 Lądek Zdrój
powiat: kłodzki
Telefon: 74 8117-219, Faks: 74 8140 946
przetargi@23wszur.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lądek Zdrój
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: Telefon: 74 8117-219
Termin składania ofert: 2023-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Działając w oparciu o zapisy obowiązującego regulaminu udzielania zamówień publicznych i posiłkując się przepisami art. 276 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych ( Pzp )
(t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z póz. zm.) 23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

CPV: 33 00 00 00-0

Dokument nr: 11 / Pp p-zaU / 23

Otwarcie ofert: 2. Oferty zostaną otwarte dnia: 06.06.2023 r. o godz. 10:00, w budynku, przy Ul. Jadwigi 1, pokój nr

105. Otwarcie ofert następuje poprzez użycie ,,Hasła dostępowego", które należy przesłać jako
odrębną wiadomość na wskazany adres email, po godz. 09:30 i nie później niż do godz.
10:00 dnia 06.06.2023 roku.

Specyfikacja:
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SWZ: www.przetargi.23wszur.pl. pod w/w numerem od dnia zamieszczenia ogłoszenia tj. od 24.05.2023 r.

Składanie ofert:
XI. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
1. Oferty ( podpisane elektronicznie, zaszyfrowane, patrz SWZ rozdz. XI pkt. 1 ) należy składać za
pośrednictwem poczty elektronicznej: przetargi@23wszur.pl do dnia: 06.06.2023 r. do godz. 09:30.

Miejsce i termin realizacji:
VI. Termin wykonania zamówienia: do 31.12.2023 r.

Wymagania:
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu podstawowego o wartości szacunkowej do 130.000,00 złotych w związku z art. 2, ust. 1, pkt. 1) ustawy Pzp.

IV. Określenie przedmiotu zamówienia: wielkość lub zakres zamówienia, informacja o możliwości składania ofert częściowych:
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na wymienione w zestawieniu
asortymentowo - ilościowym pozycje. Załącznik nr 3 do SWZ stanowią całość przedmiotu zamówienia.
2. Opis przedmiotu zamówienia: : Przedmiotem zamówienia dostawa drobnego sprzętu
medycznego i materiałów eksploatacyjnych dla działu medycznego.
Szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w zestawieniu asortymentowo-ilościowym w
załączniku nr 3 do SWZ i we wzorze umowy ( załącznik nr 4 do SWZ ).
Wymienione załączniki zamieszczono na stronie internetowej www. przetargi.23wszur.pl .

V. Informacja o wyborze oferty z możliwością prowadzenia negocjacji :
Zamawiający wybiera ofertę bez przeprowadzania negocjacji.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków ( art. 273, ust. 1 ):
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SWZ.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający nie wyznacza warunku .
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - zamawiający nie
wyznacza warunku .
Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy/usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3). Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli sytuacja ekonomiczna i
finansowa Wykonawcy pozwala na realizację zamówienia bez pobierania zaliczek. Zapłata na
podstawie faktury w terminie określonym we wzorze umowy § 9 ).
4). zdolności technicznej lub zawodowej: zamawiający nie wyznacza warunku .
3. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu zweryfikowanie zdolności
wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą
spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na
podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganie wykluczeniu dokonywana
będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postepowaniu podmiotowe środki
dowodowe.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Wykonawcy składając ofertę załączają do niej: Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu ( art. 125 ust. 1 ) - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowi załącznik nr 2 ; załącznik nr 6 ; do SWZ oraz można załączyć oświadczenie o nie przynalezności do grupy kapitałowej ( załącznik nr 5) . Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą do złożenia podmiotowych środków dowodowych: wykazanych w rozdziale VII ( nie dotyczy ) niniejszego ogłoszenia i uzupełnienia dokumentów / podmiotowych środków dowodowych i oświadczeń wymienionych w SWZ.
IX. Informacja na temat wadium - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni t.j. do dnia 05.07.2023 r. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. ( art. 307 ust. 1 Pzp. ).
XIII. Informacje Zamawiającego :
1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
4. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
6. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet realizacji zamówienia .
7. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 310 ustawy Pzp. jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie będą mu przyznane.

Uwagi:
X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Nazwa kryterium: - CENA 100 %

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii