Usługa przeglądu, konserwacji oraz ewentualnych napraw systemów klimatyzacji

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa przeglądu, konserwacji oraz ewentualnych napraw systemów klimatyzacji

Data zamieszczenia: 2023-05-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Rejonowy w Żywcu
ul. Kościuszki 39
34-300 Żywiec
powiat: żywiecki
tel. (33) 475 12 00, tel. 33 475-12-35, tel. 33 475-15-55
przetargi@zywiec.sr.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Żywiec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (33) 475 12 00,
Termin składania ofert: 2023-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
na ,,Usługę przeglądu, konserwacji oraz ewentualnych napraw systemów klimatyzacji w budynkach Sądu Rejonowego w Żywcu przy ulicy Kościuszki 39".
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie jednego przeglądu oraz ewentualnych napraw (pozagwarancyjnych) klimatyzatorów zainstalowanych w budynkach Sądu Rejonowego w Żywcu, przy Ul. Kościuszki 39.
Wykaz i rozmieszczenie urządzeń zawiera Załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
Szczegółowe warunki określa Załącznik nr 3 - wzór umowy.
4. Zakres czynności przeglądu:
Klimatyzatory
a) jednostka zewnętrzna:
- identyfikacja, odczyt danych
- kontrola ogólna agregatu skraplającego
- kontrola stanu połączeń i instalacji elektrycznej
- kontrola wibracji i hałasu jednostki
- kontrola stanu izolacji termicznej
- kontrola wentylatora skraplacza
- mycie obudowy urządzenia
- czyszczenie wymiennika ciepła
- pomiar napięcia zasilania i prądu pracy kompresora
- pomiar ciśnienia w układzie chłodniczym
- kontrola szczelności instalacji chłodniczej
b) jednostka wewnętrzna:
- identyfikacja, odczyt danych
- kontrola ogólna jednostki wewnętrznej
- kontrola działania wentylatora
- kontrola wibracji i hałasu jednostki
- mycie obudowy urządzenia
- czyszczenie wymiennika ciepła
- kontrola działania automatyki sterującej
- kontrola działania pilota sterującego
- pomiar temperatur [Tz; Tw; Tn]
- dezynfekcja wymiennika, tacy ociekowej, odpływu
- dezynfekcja pilota sterującego
- wystawienie karty przeglądu/konserwacji
Agregaty skraplające
1) kontrola agregatu chłodniczych podczas pracy
2) kontrola stanu technicznego:
- układu wentylatorów
- szczelności obiegu chłodniczego
- sprawdzenie połączeń gwintowanych lub lutowanych
- kontrola ciśnień cieczy chłodzącej
3) kontrola układu automatyki
- sprawdzenie połączeń elektrycznych
- sprawdzenie poprawności działania urządzeń, aparatów i elementów
zabezpieczających
- kontrola napięć zasilających i pomiar prądu pracy
5) weryfikacja urządzeń, podzespołów, części i elementów
6) czyszczenie wymienników ciepła urządzeniem ciśnieniowym
7) poinformowanie użytkownika o stanie urządzenia i wystawienie karty
przeglądu.
W ofercie nie należy uwzględniać ceny ewentualnego uzupełnienia gazu
lub wykonania drobnych napraw urządzeń. W przypadku konieczności
zakupu części zamiennych i materiałów niezbędnych do prawidłowego
działania urządzenia, Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów
zakupu i robocizny, po wcześniejszym wyrażeniu zgody na dodatkowe
prace zgodnie z przedłożonym kosztorysem.

Dokument nr: D-2304-43/23

Składanie ofert:
Ofertę cenową na załączonym formularzu wraz z dokumentami prosimy złożyć w siedzibie sądu: Sąd Rejonowy w Żywcu, Ul. Kościuszki 39, 34-300 Żywiec, pok. nr 58 Oddział Administracyjny lub przesłać w postaci elektronicznej na adres: przetargi@zywiec.sr.gov.pl w terminie do 7 czerwca 2023 r. do godz. 10.00.

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin realizacji zamówienia - w terminie 30 dni od daty podpisania umowy.

Wymagania:
Postępowanie prowadzone jest w trybie § 11 pkt. 3 Zarządzenia nr D-0002-2/2021 Dyrektora Sądu Rejonowego w Żywcu z dnia 29.01.2021 r. - Zasady udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130.000 zł.
5. Wymogi dotyczące złożenia oferty:
? Ofertę należy przedstawić w złotych (z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku),
? Cena ofertowa powinna zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem
przedmiotu zamówienia, w tym koszty dojazdu do siedziby sądu, itp.,
? Oferta cenowa powinna być sporządzona wg wzoru załączonego formularza
ofertowego (Załącznik nr 2), podpisanego przez osobę/osoby uprawnioną.
Do oferty należy dołączyć kopię aktualnego odpisu z KRS lub ewidencji działalności
gospodarczej (CIDG).
6. Informacja o formalnościach dotyczących wyboru oferty:
? Cena podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres 30 dni od daty złożenia
oferty, a w przypadku wyboru oferty przez cały okres obowiązywania
umowy.
? Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie ofertowej brutto (Waga: cena - 100%).
? Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do przedstawienia posiadanych przez Wykonawcę uprawnień, między innymi certyfikatów w celu dokonania stosownych wpisów do karty obsługi i na-prawy urządzeń w Centralnym Rejestrze Operatorów.
Z wybranym oferentem zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 3.
9. Zamknięcie postępowania bez wybrania ofert - unieważnienie postępowania:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert i unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Zamawiający nie zwraca kosztów przygotowania ofert.

Uwagi:
11. Klauzula informacyjna
Na podstawie art. 13 ust.1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO" informuję, iż :
1. Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Sądu Rejonowego w Żywcu ul. Kościuszki 39, 34-300 Żywiec,
2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych wyznaczonym przez Dyrektora Sądu Rejonowego w Żywcu jest Pan Maciej Kupczak. Ma Pan/Pani prawo kontaktować się z nim w sprawach dotyczących przetwarzania danych oso-bowych wysyłając zapytanie na adres e-mail : iod@zywiec.sr.gov.pl
3. Dane osobowe osób kontaktowych, reprezentujących lub zatrudnionych u wykonawcy (zwane dale ,,dane osobowe") będą przetwarzane w celu reali-zacji praw i obowiązków związanych z czynnościami przed zawarciem umowy oraz wynikających z zawartej umowy, na podstawie art.6 ust.1 pkt b RODO. Ich niepodanie skutkować będzie brakiem możliwości zawarcia umowy.
4. Dane osobowe uzyskujemy bezpośrednio od Pani/Pana, mogą nam zostać przekazana przez Pani/Pana pracodawcę lub pochodzić z publicznie do-stępnych stron internetowych. W szczególności są to dane w postaci : Imię i Nazwisko, miejsce zatrudnienia, stanowisko, dane kontaktowe (e-mail i telefon służbowy itp.)
5. Podanie lub/i przetwarzanie danych osobowych może być wymogiem usta-wowym, na podstawie art. 6 ust. 1 pkt c RODO, w zakresie m.in. obowiąz-ków podatkowo-składkowych, przepisów o zamówieniach publicznych, ob-owiązków archiwizacji danych itp.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, które zwrócą się do administratora z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej, na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do in-formacji publicznej (tj.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1429 z późn. zm.), organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działa-jące na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, a także podmioty świadczące usługi na rzecz Sądu m.in. w zakresie utrzymania infrastruktu-ry teleinformatycznej, z którymi Sąd zawarł stosowne umowy powierzenia.
7. Podane dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwa-rzaniu (profilowanie),
8. Pani/Pana dane osobowe mogą być przechowywane, przez cały czas trwa-nia umowy, aż do upływu okresu przedawnienia roszczeń z niej wynikają-cych, a następnie dane będą archiwizowane przez okres wynikający z odpowiednich przepisów prawa.
9. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwa-rzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
10. Wymienione prawa mogą być ograniczone w sytuacjach, kiedy administra-tor jest zobowiązany prawnie do przetwarzania danych w celu realizacji ob-owiązku ustawowego.
11. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych doty-czących Pani/Pana narusza przepisy RODO.
Realizacja niniejszej umowy może wiązać się z koniecznością przetwarzania danych osobowych osób zatrudnionych przez wykonawcę (np.: osoby kontaktowe w sprawie realizacji usługi, osoby wykonujące usługę lub realizujące dostawę, osoby zajmujące się obsługą formalno-prawną realizacji umowy itp.), w związku z czym Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zapoznania osób, które oddeleguje do realizacji niniejszej umowy, z treścią powyższej klauzuli informacyjnej. Niewywiązanie się przez Wykonawcę z tego zobowiązania stanowić będzie istotne naruszenie warunków niniejszej umowy.

Kontakt:
8. Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami:
- Wojciech Mreńca, tel. 33 475-12-35,
- Paweł Rozmus, tel. 33 475-15-55

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii