Przebudowa sieci cieplnej na preizolowaną wraz Z przyłączami

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa sieci cieplnej na preizolowaną wraz Z przyłączami

Data zamieszczenia: 2023-05-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Energetyki Cieplnej Prudnik Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Zielona 1
48-231 Lubrza
powiat: prudnicki
Tel. 77 436 30 25, 77 436 30 25 77 436 58 80
sekretariat@zecp.com.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Lubrza
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: Tel. 77 436 30 25, 7
Termin składania ofert: 2023-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa sieci cieplnej na preizolowaną wraz Z przyłączami 2xDN50/32 o łącznej długości 109,6 mb i podłączenie instalacji CO budynków przy ul Skowrońskiego 27 i 29 w Prudniku
II. 1.3) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
a) przebudowa sieci cieplnej na preizolowaną wraz z przyłączami 2xDN50/32 o łącznej długości 109,6 mb i podłączenie instalacji CO budynków przy Ul. Skowrońskiego 27 i 29 w Prudniku.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sieci i przyłącza cieplnego nisko-parametrowego i budowa przyłącza cieplnego niskoparametrowego oraz zainstalowanie węzłów cieplnych niskoparametrowych i połączenie ich z instalacją CO.
Założenia ogólne:
- pełny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez: pkt. III SIWZ Opis przedmiotu zamówienia, opracowaną dokumentację projektową budo wlano-wykonawczą sporządzoną przez autora wymienionego powyżej (tj. projekt zagospodarowania terenu, projekt techniczny, załączniki projektu budowlano-wykonawczego) oraz przedmiar robót i specyfikację techniczną sporządzone przez autora wymienionego powyżej jako załącznikami w wersji elektronicznej stanowiące integralną część SIWZ, zgłoszeniem budowy lub wykonania innych robót budowlanych znak sprawy AB-II.6743.4.22.2023 z dnia 24.03.2023 r., obowiązujące przepisy, warunki wydane przez jednostki uzgadniające i właścicieli terenu, obowiązujące normy techniczne i standardy sztuki budowlanej,
- wartość wykonania przebudowy sieci cieplnych wraz z przyłączami oraz węzłami cieplnymi obejmuje kompleksowe wykonanie robót budowlano-montażowych wraz z innymi kosztami i usługami dotyczącymi wykonania robót według projektu budowlano-wykonawczego,
- należy uwzględnić jakość wykonawstwa robót wynikającą z wymagań stawianych przez: obowiązujące normy, dostawców technologii rur preizołowanych i projekt budowlano-wykonawczy,
- należy uwzględnić wymagania BHP dla wykonawstwa w/w sieci, przyłączy i węzłów.
Do określenia końcowej wartości robót należy przyjąć następujące założenia dla robót
budowlanych:
a) roboty ziemne i roboty instalacyjno-montażowe wykonane zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym,
b) dostawę niezbędnych materiałów do przeprowadzenia wszystkich robót,
c) organizację, zagospodarowanie, zasilenie, zabezpieczenie i likwidację placu budowy,
d) badanie ultradźwiękiem spawów - 100 % (wymagana klasa spoin co najmniej druga),
e) nadzory nad robotami związanymi z obcym uzbrojeniem,
f) podłączenie węzła cieplnego po stronie instalacji wewnętrznej CO,
g) kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 kompletach (w tym 1 komplet na nośniku elektronicznym),
h) po podpisaniu umowy, a przed przekazaniem placu budowy dostarczenie Zamawiającemu
kopii informacji przedłożonej Staroście Prudnickiemu o ilości oraz rodzajach wytwarzanych odpadów innych niż niebezpieczne, które powstaną w wyniku realizacji przedsięwzięcia wraz z określeniem sposobu postępowania z nimi stosownie do zapisu Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. póz. 21. tj. z dnia 7 listopada 2016 r. Dz. U. z 2016 r. póz. 1987 z późniejszymi zmianami), gdyż Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu Ustawy o odpadach i zobowiązany jest wykonać obowiązki przypisane wytwórcy odpadów, dla robót budowlanych, dla których wymagana jest decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach,
i) wykonanie dokumentacji powykonawczej, a w przypadku dokonania znacznych zmian projektowych podczas realizacji zadania, wykonanie powykonawczej dokumentacji projektowej z naniesieniem dokonanych zmian oraz uzgodnienie ich z organami Administracji Budowlanej,
j) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu,
k) organizację ruchu zatwierdzoną przez użytkownika dróg oraz opłaty za utrudnienia w ruchu i oznakowanie budowy,
l) remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach,
m) próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika,
n) wykonanie zaleceń pokontrolnych, m.in. takich instytucji jak organy: PIP, PIS, PSP,
o) opłaty za utylizację i wysypisko zdemontowanych materiałów,
p) zebranie odpadów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny, itp. należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Składowisko Odpadów lub przekazać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. Złom z demontażu sieci cieplnej przy Ul. Skowrońskiego złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zdemontowany złom stanowi własność Zamawiającego,
q) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przywrócenie go to stanu pierwotnego wraz z uzyskaniem oświadczeń od właścicieli nieruchomości o braku zastrzeżeń do jakości odtworzenia i pozostawionego porządku. Należy uporządkować także teren przylegający do placu budowy, który został naruszony wskutek prowadzonych robót,
r) inne roboty towarzszące niezbędne do realizacji zadania wynikające z warunków jednostek uzgadniających i właścicieli terenu.

CPV: 45200000-9 45230000-8 45231000-5, 45232140-5

Dokument nr: GK/001/23

Otwarcie ofert: Data, godz. i miejsce otwarcia ofert
Data 07/06/2023 (dd/mm/rrrr) Godzina 10;15 (gg:mm)
Miejsce Siedziba Zamawiającego: Zakład Energetyki Cieplnej Prudnik Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 48-231 Lubrza, Ul. Zielona 1

Specyfikacja:
Dokumentacja projektowa budowlano-wykonawcza (tj. projekt zagospodarowania terenu, projekt techniczny, załączniki projektu budowlano-wykonawczego) oraz przedmiar robót i specyfikacja techniczna sporządzona przez projektanta jako załączniki w wersji elektronicznej stanowiące integralną część SIWZ zostaną udostępnione zainteresowanym Oferentom na wskazany adres poczty e-mail. W tym celu należy wysłać do Zamawiającego wiadomość e-mail na adres hnatiuk.marcin@zecp.com.pl z informacją o udostępnienie dokumentacji projektowej.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
07/06/2023 (dd/mm/rrrr) Godzina 10;00 (gg:mm)

Miejsce i termin realizacji:
) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw
Prudnik, Ul. Skowrońskiego 25, 27, 29, 31
Zamówienie należy zrealizować do dnia 15 września 2023 r. w zakresie robót budowlano-montażowych oraz robót odtworzeniowych, natomiast termin całkowitego zakończenia zadania potwierdzony protokołem odbioru robót do dnia 29 września 2023 r.
II. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
Data CAŁKOWITEGO zakończenia 29/09/2023 (dd/mm/rrrr)

Wymagania:
ULI) Wymagane wadium - NIE DOTYCZY.
III. 2) Informacje dotyczące sytuacji Wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia
on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
A ponadto spełnić muszą wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV: TRYBY
IV. l) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
IV.2) Kryteria oceny ofert
Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi
CENA
WARUNKI GWARANCJI
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentów oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne do 06/06/2023 (dd/mm/rrrr)
Dokumentacja projektowa budowlano-wykonawcza (tj. projekt zagospodarowania terenu, projekt techniczny, załączniki projektu budowlano-wykonawczego) oraz przedmiar robót i specyfikacja techniczna sporządzona przez projektanta jako załączniki w wersji elektronicznej stanowiące integralną część SIWZ zostaną udostępnione zainteresowanym Oferentom na wskazany adres poczty e-mail. W tym celu należy wysłać do Zamawiającego wiadomość e-mail na adres hnatiuk.marcin@zecp.com.pl z informacją o udostępnienie dokumentacji projektowej.
Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)
30 dni od ostatecznego terminu składania ofert IV

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii