Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont pomieszczenia kuchennego i zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej |
Data zamieszczenia: | 2023-05-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Opatówek Plac Wolności 14 62-860 Opatówek powiat: kaliski tel. 62 7618080 wew. 30 lub 32 - fax : 62 7618017 gmina@opatowek.p |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Opatówek |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 62 7618080 wew. |
Termin składania ofert: | 2023-06-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont pomieszczenia kuchennego i zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w miejscowości Szałe Przewiduje się wykonanie następujących robót: W robotach budowlanych: - wykucie otworu w ścianie dla drzwi do sali, - wykonanie nadproża z dwuteowników 140 z osiatkowaniem siatką ,,Rabitza", - skucie tynku do wysokości 210 em, - wstawienie nowych wewnętrznych drzwi drewnianych 100 x 200 cm w ilości - 1 szt, - wykonanie tynku cementowo-wapiennego na wysokość 210 em, - ułożenie płytek ceramicznych na ścianie do wysokości 210 em, - wykonanie sufitu podwieszonego typu, np. ARMSTRONG, - malowanie powierzchni ścian pomieszczenia kuchennego ponad płytkami ściennymi farbami emulsyjnymi lateksowymi z przygotowaniem powierzchni, - dostawa i montaż szafki pod zlewozmywak 80 cm, - dostawa i montaż szafki 80 cm pod płytę indukcyjną, - dostawa i montaż szafki 60 cm, - dostawa i montaż blatu z płyty POSTFORMING szer. 60 cm i gr 38 mm, W robotach elektrycznych: - demontaż łączników instalacyjnych i gniazd wtykowych, - demontaż oprawy oświetleniowej sufitowej, - wykucie bruzd w tynku pod przewody elektryczne, - montaż puszek instalacyjnych 60 mm i 80 mm, - montaż puszki instalacyjnej trójfazowej dla płyty indukcyjnej, - ułożenie przewodów 3 x 1,5 mm2 pod oświetlenie, - ułożenie przewodów 3 x 2,5 mm2 dla instalacji gniazd wtykowych, - ułożenie przewodu 5x4 mm2 dla zasilania płyty indukcyjnej, - modernizacja istniejącej tablicy elektrycznej przez zamontowanie zabezpieczeń bezpiecznikowych jednofazowych - 3 szt i trójfazowego - 1 szt, - zaprawienie bruzd z przewodami elektrycznymi, - montaż łączników instalacyjnych w ilości 2 szt, - montaż gniazd wtykowych podwójnych w ilości 6 szt, - montaż płyty indukcyjnej z czterema polami grzejnymi o wym. 58 x 52 cm o mocy 7400 W, np. AMICA PIT6543TSUN 2.1, - montaż opraw oświetleniowych LED w suficie podwieszonym 60 x 60 cm w ilości 4 szt, - dokonanie pomiarów sprawdzających obwody elektryczne, W robotach sanitarnych: - demontaż baterii zlewozmywakowej, - wykonanie nowych podejść z rur stalowych ocynkowanych 15 mm zasilających zlewozmywak i pojemnościowy podgrzewacz wody, - montaż zaworów kulowych 15 mm w ilości 4 szt, - montaż zlewozmywaka dwukomorowego z blachy stalowej nierdzewnej, - montaż stojącej baterii zlewozmywakowej. Roboty powyższe należy wykonać zgodnie z ,,Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych . Szczegółowy zakres robót określa PRZEDMIAR ROBÓT, który stanowi załącznik nr 1 do Zapytania. Dokument nr: ORG.fs.3025.1(19)2023 Składanie ofert: Ofertę (oferta cenowa - zał. nr 2 wraz z wypełnionym formularzem ofertowym - zał. nr 3 i klauzulą informacyjną -zał. nr 4) należy złożyć w terminie do 02 czerwca 2023 r. do godz. 15.00 w Urzędzie Miejskim Gminy Opatówek (Sekretariat). Miejsce i termin realizacji: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA do 31 października 2023 r. IV. MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA Budynek świetlicy wiejskiej, Szatę Ul. Kaliska 48, 62-860 Opatówek Wymagania: l V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY JE STAWIA Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY POSTAWIŁ TAKIE WARUNKI Nie dotyczy VII. KRYTERIA OCENY OFERT WRAZ Z PRZYPISANĄ IM WAGĄ PUNKTOWĄ LUB PROCENTOWĄ Cena 100% VIII. SPOSÓB OBLICZENIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIANIE POSZCZEGÓLNYCH KRYTERIÓW Liczba punktów +(Cmin/Cof)xl00 gdzie: Cmjn - najniższa cena spośród wszystkich ofert C0f - cena badanej oferty Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Urząd Miejski Gminy Opatówek 62- 860 Opatówek, Plac Wolności 14 oraz opisane: oferta na ,,Remont pomieszczenia kuchennego i zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w miejscowości Szale"- nie otwierać przed 02.06.2023 r. X. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ 30 dni licząc od upływu terminu na składanie ofert. XI. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE W SPRAWIE PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE LUB JEGO UNIEWAŻNIENIA 1. Termin płatności: do 14 dni od dnia przekazania faktury Zamawiającemu 2. Oferta składana przez Wykonawcę powinna być sporządzona według wzoru "oferta cenowa", który stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia wraz z formularzem ofertowym - zał. nr 3 i klauzulą informacyjną - zał. nr 4. Cena oferty winna obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca przy realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia brutto, wyliczonej do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich. 3. Zaleca się aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, określenia ceny zamówienia i podpisania umowy. 4. Postępowanie będzie prowadzone na podstawie regulaminu Gminy Opatówek udzielania zamówień o szacunkowej wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 130 000 PLN. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie spełniać warunki określone przez Zamawiającego oraz przedstawiać najniższą cenę. 6. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli zajdzie przesłanka wskazana w § 14 Regulaminu 7. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zajdzie przesłanka wskazana w § 11 Regulaminu. 8. W trakcie rozpatrywania ofert Zamawiający dopuszcza korektę oferty w zakresie: 1) oczywistej omyłki pisarskiej, 2) oczywistej omyłki rachunkowej - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 9. Zamawiający może wezwać do uzupełnienia ofert zawierających braki. 10. Wykonawcy zostaną powiadomieni o wyborze najkorzystniejszej oferty, a także o ofertach odrzuconych i wykonawcach wykluczonych. 11. Przesłanie informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty nie jest traktowane jako zawarcie umowy. Zawarcie umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego wybrał, o miejscu i terminie zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Niepodpisanie przez Wykonawcę umowy na warunkach, w czasie i w miejscu określonym przez Zamawiającego, będzie jednoznaczne z uchyleniem się od zawarcia umowy i odrzuceniem oferty Wykonawcy. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej oferty. OKREŚLENIE WARUNKÓW ZMIAN UMOWY O ILE PRZEWIDUJE SIĘ MOŻLIWOŚĆ TAKIEJ ZMIANY Zamawiający przewiduje możliwość zmian w umowie określonych niżej oraz innych nieistotnych postanowień umowy. Termin wykonania umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w zaproszeniu do składania ofert pomimo zachowania Kontakt: Kontakt Zamawiającego z Wykonawcami: - e-mail: gmina@opatowek.pl, - tel. 62 7618080 wew. 30 lub 32 - fax : 62 7618017 - lub pisemnie pocztą tradycyjną |