Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie robót budowlanych |
Data zamieszczenia: | 2023-05-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Centrum Medyczne HCP Sp. z o.o 28 Czerwca 1956r. 194 61-485 Poznań powiat: Poznań miroslaw.molik@cmhcp.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/160137 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE DOTYCZĄCE WYKONANIA ROBÓT BUDOWLANYCH (MODERNIZACJA 4 GABINETÓW MEDYCZNYCH POZ) Powstaje w kontekście projektu RPWP.11.02.00-30-0040/22 - Zakup aparatu USG wraz z przeprowadzeniem modernizacji gabinetów POZ, sposobem na wzrost odporności i dostępności systemu zdrowia Część 1 Modernizacja 4 gabinetów lekarskich POZ Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w czterech gabinetach medycznych POZ w zakresie m.in.: - modernizacja instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej oraz teletechnicznej, - zakup i montaż nowej stolarki drzwiowej, - utworzenie nowych punktów tlenowych, - naprawa ubytków w ścianach, szpachlowanie oraz malowanie, - położenie nowej podłogi odpornej na ścieranie i na działanie środków dezynfekujących. Szczegółowy zakres robót stanowi załącznik nr 2 niniejszego zapytania ofertowego. Okres gwarancji minimum 36 miesięcy CPV: 45311000-0, 45332000-3, 45410000-4, 45421100-5, 45430000-0, 45442100-8 Dokument nr: 2023-17823-160137 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-06-12 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-06 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo wielkopolskie Powiat Poznań Gmina Poznań-Wilda Miejscowość Poznań Wymagania: Warunki zmiany umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: a. zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku gdy będzie on spowodowany zmianą harmonogramu realizacji projektu wynikającym z postanowień umowy o dofinansowanie Zamawiającego z Urzędem Marszałkowskim Województwa Wielkopolskiego, jeżeli umowa ta została zawarta lub zmieniona po udzieleniu zamówienia; b. zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku gdy będzie ona następstwem konieczności zmian technologicznych lub przerw w realizacji przedmiotu umowy, których strony nie mogły przewidzieć na etapie zawierania umowy, lub były spowodowane działaniem siły wyższej (siła wyższa tj. stan spowodowany przez okoliczności nadzwyczajne, nieprzewidywalne, lub też niemożliwe do uniknięcia mimo możliwości ich przewidzenia, w szczególności: klęski żywiołowe, katastrofy, strajki, zamieszki, embarga, działania wojenne, stany zagrożenia epidemicznego, stany epidemii, stany nadzwyczajne, w tym stany klęski żywiołowej, decyzje, zarządzenia organów państwa. Terminy wykonania zobowiązań wynikających z Umowy, w tym czasu wykonania usługi, ulegają przedłużeniu o czas trwania siły wyższej; c. dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany w przypadku, jeżeli powstaną okoliczności będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji itp., odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, a okoliczności te uniemożliwią wykonanie przedmiotu umowy na warunkach określonych w dokumentacji przetargowej; d. zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna w sytuacji, gdy nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy, a ponadto jej dokonanie wskazane jest w szczególności, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; e. zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki: i. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zmawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć; ii. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; f. Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: i. zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy; ii. w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziały w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; iii. w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców; g. zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 5 382 000 euro w przypadku zamówień na roboty budowlane i jednocześnie jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie w przypadku zamówień na roboty budowlane. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki dotyczące: a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone powyżej jeśli złoży oświadczenie (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego). Typ Wiedza i doświadczenie Opis O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki dotyczące: a. posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone powyżej jeśli złoży oświadczenie (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego). Typ Potencjał techniczny Opis O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki dotyczące: a. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone powyżej jeśli złoży oświadczenie (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego). Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki dotyczące: a. dysponowania odpowiednimi zasobami kadrowymi zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone powyżej jeśli złoży oświadczenie (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego). Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki dotyczące: a. znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej prawidłową i terminową realizację zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone powyżej jeśli złoży oświadczenie (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego). Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Wykaz dokumentów składających się na ofertę: a. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego; b. Wypełniona specyfikacja zakresu robót budowlanych - załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego; c. Pełnomocnictwo potwierdzające umocowanie prawne osoby podpisującej ofertę (jeśli dotyczy). Niespełnienie chociażby jednego z wymagań ww. wskazanych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Z udziału w postępowaniu (w celu uniknięcia konfliktu interesów) wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na: - uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, - posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO; - pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, - pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone powyżej, jeśli złoży oświadczenie (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego). Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-05-26 Data ostatniej zmiany 2023-05-26 12:20:48 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis ,,Cena brutto" punkty (wartość punktowa ofert) przyznaje się w skali od 0 do 80 w następujący sposób: - oferta z najniższą ceną otrzymuje 80 punktów; - pozostałe oferty są punktowane liniowo według następującej formuły arytmetycznej: Pn1=(Cmin/Cn)*80 Cmin-najniższa cena Cn-cena oferty badanej Czy kryterium cenowe NIE Opis "Okres gwarancji" - pkt. przyznaje się w następujący sposób: - oferta z okresem gwarancji wynoszącym 36 m-cy otrzyma - 0 pkt.; - oferta z okresem gwarancji wynoszącym 48 m-cy otrzyma - 10 pkt.; - oferta z okresem gwarancji wynoszącym 60 m-cy otrzyma - 20 pkt. Kontakt: Osoby do kontaktu Mirosław Molik tel.: e-mail: miroslaw.molik@cmhcp.pl |