Dostawa urządzeń oraz mebli biurowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa urządzeń oraz mebli biurowych

Data zamieszczenia: 2023-05-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA MIEJSKA KOWARY
ul. 1 Maja 1 A
58-530 Kowary
powiat: karkonoski
757439225, faks 757613173
bok@kowary.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Kowary
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 757439225, faks 7576
Termin składania ofert: 2023-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA urządzeń oraz mebli biurowych w ramach kosztów pośrednich projektu ,,Nowoczesna Edukacja - pomysł na rozwój Gminy Kowary"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych sprzętów komputerowych oraz urządzeń biurowych, tj.:
1. drukarka laserowa kolorowa - 1 sztuka,
2. niszczarka automatyczna - 1 sztuka,
3. kamera internetowa - 1 sztuka
4. mikrofon studyjny - 1 sztuka
5. głośniki komputerowe 2.0 - 1 komplet zawierający 2 głośniki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SWZ.
Część II zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych, tj.:
1. ergonomiczne biurko z elektryczną regulacją wysokości - 1 sztuka
2. fotel obrotowy biurowy - 1 sztuka
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ.

CPV: 30200000-1, 30232110-8,30237240-3,32341000-5,32340000-8,32342300-5,30191400-8, 39130000-2, 39121100-7,39113100-8

Dokument nr: 2023/BZP 00234929, WRM.271.37.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-05 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-49a93839-fafd-11ed-9355-06954b8c6cb9
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłu danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administrator, dane kontaktowe: Urząd Miasta Kowary, Ul. 1 Maja 1a, 58-530 Kowary: o na adres poczty elektronicznej: bok@kowary.pl, o telefonicznie: +48 75 64 39 222, o pisemnie lub osobiście: na adres wskazany powyżej
Inspektor Ochrony Danych: W Urzędzie Miasta Kowary został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować:
o za pomocą poczty elektronicznej: iod@kowary.pl
Cele przetwarzania, podstawa prawna przetwarzania, czas przechowywania poszczególnych kategorii danych: Dane będą przetwarzane przez Urząd Miasta i Kowary wyłącznie w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie:
o art. 6 ust. 1 lit. c) i e) RODO na podstawie Ustawy z dnia 11 września 2019r. prawo zamówień publicznych
Dane będą przechowywane przez okres 4 lat od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Odbiorcy danych: Dane mogą zostać udostępnione osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych.
Prawa osoby, której dane dotyczą: Przysługujące prawa:o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania;o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora o ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Prawa nie mające zastosowania:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.** **Wyjaśnienie: W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-05 10:00
Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii