Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa wraz z montażem lamp oświetleniowych |
Data zamieszczenia: | 2023-05-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Najwyższa Izba Kontroli ul. Filtrowa 57 02-056 Warszawa powiat: Warszawa nik.zp@nik.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-06-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA wraz z montażem lamp oświetleniowych w budynkach Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem lamp oświetleniowych w budynkach Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, w podziale na zadania: Zadanie 1 - dostawa i montaż opraw oświetlenia awaryjnego w budynku Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie przy Ul. Filtrowej 57 (budynek A) oraz na parterze w budynku przy Ul. Krzywickiego 9 (budynek B), Zadanie 2 - dostawa i montaż opraw oświetlenia podstawowego i awaryjnego w budynku przy Ul. Krzywickiego 9 (budynek B). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: 1) Załączniku nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia), 2) Załączniku nr 2 do SWZ (Wzór umowy). CPV: 31520000-7, 31521000-4,31524000-5 Dokument nr: 2023/BZP 00236755, BGO-BGZ.25.14.2023.AS Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-16 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-07558bdf-f5a1-11ed-9355-06954b8c6cb9 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-07558bdf-f5a1-11ed-9355-06954b8c6cb9 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Szczegółowe informacje są zawarte w pkt XIII SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-16 09:00 Miejsce składania ofert: Złożenie oferty następuje za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, zakładka ,,Oferty/wnioski". Szczegóły dotyczące przygotowania i złożenia oferty zostały określone w pkt XVII SWZ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: BGO-BGZ.25.14.2023.AS 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem lamp oświetleniowych w budynkach Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, w podziale na zadania: Zadanie 1 - dostawa i montaż opraw oświetlenia awaryjnego w budynku Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie przy ul. Filtrowej 57 (budynek A) oraz na parterze w budynku przy ul. Krzywickiego 9 (budynek B), Zadanie 2 - dostawa i montaż opraw oświetlenia podstawowego i awaryjnego w budynku przy ul. Krzywickiego 9 (budynek B). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: 1) Załączniku nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia), 2) Załączniku nr 2 do SWZ (Wzór umowy). 4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 31521000-4 - Lampy 31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną, spełniająca wszystkie wymagania określone w ustawie Pzp oraz w SWZ. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.7.) Kolejność kryterium: 1 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Warunki dotyczące zdolności zawodowej: [OSOBY] Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj.: 1) co najmniej 1 osobą o specjalności eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci energetycznych do 1kV na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, posiadającą potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym uprawnienia określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89 poz. 828, ze zm.), dalej zwanego: ,,rozporządzeniem MGPiPS", lub Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. poz. 1392), dalej zwanego: ,,rozporządzeniem MKiŚ", 2) co najmniej 1 osobą o specjalności eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci energetycznych do 1kV na stanowisku dozoru w zakresie obsługi konserwacji, remontów, montażu, posiadającą potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym uprawnienia określone w rozporządzeniu MGPiPS lub rozporządzeniu MKiŚ. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp., sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ a) (jeżeli dotyczy) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby; b) (jeżeli dotyczy) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu opisanego w sekcji V pkt 5.4) [OSOBY] ogłoszenia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wg Załącznika nr 5 do SWZ). 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w sekcji V pkt 5.7) ppkt 1 lit. b ogłoszenia, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w sekcji V pkt 5.5) ogłoszenia, wraz z ofertą, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdy podmiot wypełnia i podpisuje odrębny formularz). Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z tych Wykonawców powyższe wykazuje. Każdy podmiot składa odrębne oświadczenie, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 4. Wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Szczegółowy opis zakresu i warunków dokonania zmian umowy znajduje się w par. 10 wzoru Umowy (załącznik nr 2 do SWZ). 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną, spełniająca wszystkie wymagania określone w ustawie Pzp oraz w SWZ. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.7.) Kolejność kryterium: 1 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-07-15 |