Dostawa sprzętu dla osób z niepełnosprawnościami oraz zakup ergonomicznego wyposażenia...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa sprzętu dla osób z niepełnosprawnościami oraz zakup ergonomicznego wyposażenia biurowego

Data zamieszczenia: 2023-05-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu
Aleja Zwycięstwa 20
41-200 Sosnowiec
powiat: Sosnowiec
32 296 07 21
j.wilczynska@interia.pl
https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email
Województwo: śląskie
Miasto: Sosnowiec
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 32 296 07 21
Termin składania ofert: 2023-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA sprzętu dla osób z niepełnosprawnościami oraz zakup ergonomicznego wyposażenia biurowego w ramach projektu z EFS: Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka wśród pracowników DPS 1 i DPS 2
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - DOSTAWA 4 szt. wózków sanitarnych toaletowo-prysznicowych
1. Szczegółowe wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 4 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 5 do SWZ.
2. Niniejsze zamówienie realizowane będzie ze środków projektu Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka wśród pracowników Domu Pomocy Społecznej nr 1 oraz Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Sosnowcu RPSL.08.03.02-24-009A/22 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla poddziałania: 8.3.2. Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej.
3. Wymagany okres gwarancji dla: Części 1 wynosi co najmniej 24 miesiące.
4. Zestawienie sprzętu oraz mebli wraz z ilościami zostało zawarte w Załączniku nr 3 do SWZ - Opisie parametrów oferowanych przedmiotów dostaw.
Część 2 - DOSTAWA 4 szt. platform jezdnych do transferu pacjenta.
1. Szczegółowe wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 4 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 5 do SWZ.
2. Niniejsze zamówienie realizowane będzie ze środków projektu Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka wśród pracowników Domu Pomocy Społecznej nr 1 oraz Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Sosnowcu RPSL.08.03.02-24-009A/22 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla poddziałania: 8.3.2. Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej.
3. Wymagany okres gwarancji dla: Części 2 wynosi co najmniej 24 miesiące.
4. Zestawienie sprzętu oraz mebli wraz z ilościami zostało zawarte w Załączniku nr 3 do SWZ - Opisie parametrów oferowanych przedmiotów dostaw.
Część 3 - DOSTAWA 2 szt. podnośników sufitowych do łazienki.
1. Szczegółowe wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 4 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 5 do SWZ.
2. Niniejsze zamówienie realizowane będzie ze środków projektu Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka wśród pracowników Domu Pomocy Społecznej nr 1 oraz Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Sosnowcu RPSL.08.03.02-24-009A/22 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla poddziałania: 8.3.2. Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej.
3. Wymagany okres gwarancji dla: Części 3 wynosi co najmniej 60 miesięcy.
4. Zestawienie sprzętu oraz mebli wraz z ilościami zostało zawarte w Załączniku nr 3 do SWZ - Opisie parametrów oferowanych przedmiotów dostaw.
Część 4 - DOSTAWA 2 szt. pionizatorów elektrycznych.
1. Szczegółowe wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 4 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 5 do SWZ.
2. Niniejsze zamówienie realizowane będzie ze środków projektu Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka wśród pracowników Domu Pomocy Społecznej nr 1 oraz Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Sosnowcu RPSL.08.03.02-24-009A/22 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla poddziałania: 8.3.2. Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej.
3. Wymagany okres gwarancji dla Części 4 wynosi co najmniej 24 miesiące.
4. Zestawienie sprzętu oraz mebli wraz z ilościami zostało zawarte w Załączniku nr 3 do SWZ - Opisie parametrów oferowanych przedmiotów dostaw.
Część 5 - DOSTAWA 35 szt. łóżek rehabilitacyjnych elektrycznych.
1. Szczegółowe wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 4 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 5 do SWZ.
2. Niniejsze zamówienie realizowane będzie ze środków projektu Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka wśród pracowników Domu Pomocy Społecznej nr 1 oraz Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Sosnowcu RPSL.08.03.02-24-009A/22 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla poddziałania: 8.3.2. Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej.
3. Wymagany okres gwarancji dla Części 5 wynosi co najmniej 24 miesiące.
4. Zestawienie sprzętu oraz mebli wraz z ilościami zostało zawarte w Załączniku nr 3 do SWZ - Opisie parametrów oferowanych przedmiotów dostaw.
Część 6 - DOSTAWA 4 szt. łóżek rehabilitacyjnych obrotowych z funkcją fotela i pionizacji.
1. Szczegółowe wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 4 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 5 do SWZ.
2. Niniejsze zamówienie realizowane będzie ze środków projektu Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka wśród pracowników Domu Pomocy Społecznej nr 1 oraz Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Sosnowcu RPSL.08.03.02-24-009A/22 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla poddziałania: 8.3.2. Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej.
3. Wymagany okres gwarancji dla Części 6 wynosi co najmniej 24 miesiące.
4. Zestawienie sprzętu oraz mebli wraz z ilościami zostało zawarte w Załączniku nr 3 do SWZ - Opisie parametrów oferowanych przedmiotów dostaw.
Część 7 - Zakup 22 szt. ergonomicznych foteli biurowych.
1. Szczegółowe wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 4 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 5 do SWZ.
2. Niniejsze zamówienie realizowane będzie ze środków projektu Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka wśród pracowników Domu Pomocy Społecznej nr 1 oraz Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Sosnowcu RPSL.08.03.02-24-009A/22 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla poddziałania: 8.3.2. Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej.
3. Wymagany okres gwarancji dla Części 7 wynosi co najmniej 48 miesięcy.
4. Zestawienie sprzętu oraz mebli wraz z ilościami zostało zawarte w Załączniku nr 3 do SWZ - Opisie parametrów oferowanych przedmiotów dostaw.
Część 8 - Zakup 22 szt. podnóżków ergonomicznych.
1. Szczegółowe wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 4 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 5 do SWZ.
2. Niniejsze zamówienie realizowane będzie ze środków projektu Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka wśród pracowników Domu Pomocy Społecznej nr 1 oraz Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Sosnowcu RPSL.08.03.02-24-009A/22 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla poddziałania: 8.3.2. Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej.
3. Wymagany okres gwarancji dla Części 8 wynosi co najmniej 48 miesięcy.
4. Zestawienie sprzętu oraz mebli wraz z ilościami zostało zawarte w Załączniku nr 3 do SWZ - Opisie parametrów oferowanych przedmiotów dostaw.

CPV: 33196200-2, 39130000-2

Dokument nr: 2023/BZP 00237730, WZP.271.1.37.2023.JW

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-06 11:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,129553,813d628a7058f42243e3ec1bc0e63346.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umsosnowiec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi
zamówień. Ofertę, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegóły dotyczące komunikacji zostały opisane w Rozdziale VII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Sosnowca; może Pani/Pan uzyskać informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Sosnowcu z siedzibą przy Al. Zwycięstwa 20;
2) inspektorem ochrony danych wyznaczonym przez Prezydenta Miasta Sosnowca jest Pani Agata Kozłowska, email: iod@um.sosnowiec.pl; tel. (32) 296-06-87;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: DOSTAWA sprzętu dla osób z niepełnosprawnościami oraz zakup ergonomicznego wyposażenia biurowego - w ramach projektu współfinansowanego z EFS pn.: ,,Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka wśród pracowników Domu Pomocy Społecznej nr 1 oraz Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Sosnowcu RPSL.08.03.02-24-009A/22" - znak sprawy: WZP.271.1.37.2023.JW, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (tj. Dz.U z 2011 nr 14, poz. 67 z późn. zm.) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.
4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-06 11:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy składać na Platformie do elektronicznej obsługi zamówien publicznych dostępnej pod adresem https://umsosnowiec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii