Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana kotłów c.o |
Data zamieszczenia: | 2023-05-31 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Grodziec Leśna 50 62-580 Grodziec powiat: koniński grodziec@poznan.lasy.gov.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Grodziec |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-06-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wymiana kotłów c.o. w leśniczówkach: Łagiewniki, Kamień, Petryki, Zbiersk Krótki opis przedmiotu zamówienia Wymiana kotła c.o. w leśniczówce Łagiewniki - uwzględnia demontaż istniejącego kotła grzewczego typu UKS, dostawę, wniesienie i montaż nowego kotła klasy 5 na zgazowane drewno (spełniającego normę PN-EN 303-5:2012) oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowanie połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia, wymianę niezbędnych do działania kotła instalacji, przeprowadzenia prób i sprawdzeń regulacji instalacji c.o. oraz przeszkolenia osób obsługujących kocioł, przeglądy urządzeń w okresie gwarancyjnym, a także prace remontowo-naprawcze w kotłowni oraz innych elementów uszkodzonych, bądź naruszonych podczas prac montażowych lub modernizacyjnych. Zamawiający dokona utylizacji starego kotła we własnym zakresie. Wymiana kotła c.o. w leśniczówce Kamień- uwzględnia demontaż istniejącego kotła grzewczego typu UKS, dostawę, wniesienie i montaż nowego kotła klasy 5 na zgazowane drewno (spełniającego normę PN-EN 303-5:2012) oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowanie połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia, wymianę niezbędnych do działania kotła instalacji, przeprowadzenia prób i sprawdzeń regulacji instalacji c.o. oraz przeszkolenia osób obsługujących kocioł, przeglądy urządzeń w okresie gwarancyjnym, a także prace remontowo-naprawcze w kotłowni oraz innych elementów uszkodzonych, bądź naruszonych podczas prac montażowych lub modernizacyjnych. Zamawiający dokona utylizacji starego kotła we własnym zakresie. Wymiana kotła c.o. w leśniczówce Petryki - uwzględnia demontaż istniejącego kotła grzewczego typu UKS, dostawę, wniesienie i montaż nowego kotła klasy 5 na zgazowane drewno (spełniającego normę PN-EN 303-5:2012) oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowanie połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia, wymianę niezbędnych do działania kotła instalacji, przeprowadzenia prób i sprawdzeń regulacji instalacji c.o. oraz przeszkolenia osób obsługujących kocioł, przeglądy urządzeń w okresie gwarancyjnym, a także prace remontowo-naprawcze w kotłowni oraz innych elementów uszkodzonych, bądź naruszonych podczas prac montażowych lub modernizacyjnych. Zamawiający dokona utylizacji starego kotła we własnym zakresie. Wymiana kotła c.o. w leśniczówce Zbiersk - uwzględnia demontaż istniejącego kotła grzewczego typu UKS, dostawę, wniesienie i montaż nowego kotła klasy 5 na zgazowane drewno (spełniającego normę PN-EN 303-5:2012) oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowanie połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia, wymianę niezbędnych do działania kotła instalacji, przeprowadzenia prób i sprawdzeń regulacji instalacji c.o. oraz przeszkolenia osób obsługujących kocioł, przeglądy urządzeń w okresie gwarancyjnym, a także prace remontowo-naprawcze w kotłowni oraz innych elementów uszkodzonych, bądź naruszonych podczas prac montażowych lub modernizacyjnych. Zamawiający dokona utylizacji starego kotła we własnym zakresie. CPV: 44621220-7, 42515000-9,45331000-6, 45330000-9-,45332200-5,45331100-7 Dokument nr: 2023/BZP 00240271, SA.270.9.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-16 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-48f4fe87-ff08-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ,,RODO"), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pan danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Administrator Danych Osobowych (ADO) Nadleśnictwo Grodziec, z siedzibą Ul. Leśna 50, 62-580 Grodziec, e-mail: grodziec@poznan.lasy.gov.pl. Inspektor ochrony danych osobowych (IOD) Katarzyna Ślusarek, adres e-mail:_grodziec@rodo.pl Cel przetwarzania: Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego i ewentualnego zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w razie wyboru Państwa oferty jako najkorzystniejszej, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO; Podanie przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) (ustawa Pzp), związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. Okres przechowywania danych: Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku zawarcia umowy i jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: Przysługuje Państwu o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; Nie przysługuje Państwu: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Odbiorcy danych: o osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; o właściwe podmioty administracji publicznej i samorządowej w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa. o firmy świadczące usługi na rzecz Administratora, a w szczególności w zakresie: ochrony danych osobowych, podmiotom wykonującym usługi audytu, obsługi informatycznej, oprogramowania komputerowego; o inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe dla Administratora. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Państwa dane nie są przetwarzane poza obszarem EOG. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-16 10:00 Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |