Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa agregatu prądotwórczego |
Data zamieszczenia: | 2023-05-31 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Opiekuńczo - Leczniczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Głuchołazach ul. Parkowa 9 48-340 Głuchołazy powiat: nyski tel/fax (77) 4391743, zol-gl@wp.pl |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Głuchołazy |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel/fax (77) 4391743 |
Termin składania ofert: | 2023-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do złożenia oferty cenowej na ,,Zakup i dostawa agregatu prądotwórczego" III OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Szczegółową specyfikację zamawianego stanowi: 1. Agregat prądotwórczy o parametrach technicznych zgodnych z załącznikiem nr 1. - ,, SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA". 2. Układ SZR odpowiedni do mocy agregatu w złączu kablowym do instalacji na zewnątrz. Układ SZR na przełączniku OTM. Zamawiający nie akceptuje rozwiązań na stycznikach. Montaż w zakresie wykonawcy instalacji elektrycznych . 3. DOSTAWA. Ogólny zakres dostawy: ? dostawę na obiekt, rozładunek agregatu oraz transport pionowy na fundament, ? przyłączenie do przygotowanej przez Zamawiającego instalacji zasilającej, odbiorczej i sygnałowej, według zaleceń instalacyjnych Producenta, ? napełnienie płynami eksploatacyjnymi oraz zapewnienie paliwa ze zbiornika zewnętrznego w ilości niezbędnej do przeprowadzenia testów według procedury Producenta (z wyłączeniem wielogodzinnych prób pod obciążeniem). ? uruchomienie, ? szkolenie obsługi z zakresu eksploatacji (w dniu uruchomienia), ? instrukcja obsługi w języku polskim Dokument nr: ZO - 1/agregat prądotwórczy/2023 Składanie ofert: IV. Sposób przygotowania i termin złożenia oferty Ofertę należy złożyć do dnia 07.06.2023 r. godz.10.00 na formularzu cenowym oferty przygotowanym zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 1 do zapytana. Dokumenty przesłane e-mail wymagają postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. V. Miejsce złożenia oferty Zakład Opiekuńczo - Leczniczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Ul. Parkowa 9, 48-340 Głuchołazy http://zol-glucholazy.pl/ , E-mail: zol-gl@wp.pl Miejsce i termin realizacji: X. Realizacja zamówienia: w terminie do 15.09.2023r. Wymagania: II. TRYB ZAMÓWIENIA Zapytanie Ofertowe zgodnie z regulaminem udzielania zamówień , których wartość nie przekracza kwoty 130 000,00 zł Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego SPZOZ w Głuchołazach. VI. Ocena ofert Cena oferty brutto -100%.VII. Warunki płatności: Płatność przelewem w terminie14 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury po wykonaniu przedmiotu zamówienia i odbiorze technicznym przez Zamawiającego. VIII. Informacja o wymaganych dokumentach: 1. wypełniony formularzu cenowym oferty - załączniku nr 2 do zapytana; 2. parafowany przez Wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 3 do zapytania; 3. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielanie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. IX. Termin związania ofertą Termin związania oferta wynosi 30 dni od daty upływu terminu składania oferty, t.j. do dnia 07.07.2023 r. Uwagi: RODO: 1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Opiekuńczo - Leczniczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Głuchołazach, ul. Parkowa 9, 48-340 Głuchołazy. b) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: iod@zol-glucholazy.pl c) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i d RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem; d) dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. f) zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż związanym z przedmiotowym postępowaniem. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż określono powyżej, przed dalszym przetwarzaniem poinformuje osobę, której dane dotyczą oraz udzieli jej informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO. 2) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą: a) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego; b) obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.3) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią wynikającą z Formularza ofertowego; 4) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 5) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 6) w zakresie danych osobowych wykonawca posiada: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO; 7) w zakresie danych osobowych wykonawcy nie przysługuje: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO. 2. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy Kodeks cywilny oraz Regulamin udzielania zamówień Zamawiającego. |