Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych

Data zamieszczenia: 2023-06-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Gryfów Śląski
ul. Rynek 1
59-620 Gryfów Śląski
powiat: lwówecki
tel. 75 7811257
m.galucha@gryfow.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Gryfów Śląski
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 75 7811257
Termin składania ofert: 2023-06-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, POMOCYDYDAKTYCZNYCH I MULTIMEDIALNYCH ORAZ SZAFY DO ŁADOWANIATABLETÓWW RAMACH PROJEKTU PT. "Z NAUKĄ I PASJĄ KREUJĘ SWOJĄPRZYSZŁOŚĆWGMINIE GRYFÓW ŚLĄSKI" REALIZOWANEGO W RAMACH RPOWOJEWÓDZTWADOLNOŚLĄSKIEGO WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄWRAMACHŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO. Zmówienie o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł netto.
. 3. Opis przedmiotu zamówienia:
DOSTAWA sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Znaukąi pasjąkreuję swoją przyszłość w Gminie Gryfów Śląski" realizowanego w ramach RPOWojewództwaDolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środkówEuropejskiegoFunduszuSpołecznego. Przedmiot zamówienia w całości przeznaczony zostanie na prowadzeniedziałalnościdydaktycznej i/lub edukacyjnej przez następujące placówki oświatowe:
? Szkoła Podstawowa nr 1 im. Bohaterów Łużyckiej Brygady WOP GryfówŚląski;
Część I. DOSTAWA sprzętu komputerowego w ramach projektu pt. "Znauką i pasjąkreujęswoją przyszłość w Gminie Gryfów Śląski" realizowanego w ramach RPOWojewództwaDolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską wramachśrodkówEuropejskiego Funduszu Społecznego
Część II. DOSTAWA pomocy dydaktycznych i multimedialnych w ramach projektupt. "Znauką i pasją kreuję swoją przyszłość w Gminie Gryfów Śląski" realizowanegowramachRPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejskąwramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Część III. DOSTAWA szafy do ładowania tabletów w ramach projektu pt. "Znaukąi pasjąkreuję swoją przyszłość w Gminie Gryfów Śląski" realizowanego wramachRPOWojewództwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejskąwramachśrodków Europejskiego Funduszu Społecznego
3.2. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych. 3.3. Brak możliwości składania ofert wariantowych. 3.4. Każdy element składowy zamówienia jest objęty gwarancją realizowaną nazasadachokreślonych we Wzorze Umowy - załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. Wprzypadkachgdyw ww. załączniku nie wskazano dla danego elementu składowego zamówienia okresugwarancjiwynosi ona 24 miesięcy od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbiorusprzętui/luboprogramowania. 3.5. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w zapytaniu ofertowymi wzałącznikachdozapytania ofertowego parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskielubnormy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktówlubźródłaichpochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne takwskazanychproduktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania codojakościproduktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawcajestuprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, któreposiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w zapytaniu ofertowymiwzałącznikach do zapytania ofertowego , również dopuszcza się wykazanienormamirównoważnymi w stosunku do tych wskazanych. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania,,równoważności". 3.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

CPV: 39162110-9, 30213200-7, 39162100-6, 48000000-8, 39162200-7, 30230000-0

Otwarcie ofert: 8.2. Termin otwarcia ofert: 09 czerwiec 2023 o godz. 12:30. 9. Przesłanki Odrzucenia:
Zamawiający odrzuci ofertę, której treść będzie niezgodna z treścią niniejszego zapytaniaofertowego.

Składanie ofert:
Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy i Miasta GryfówŚląski lubprzesłaćpocztą tradycyjną do 09 czerwca 2023 r. do godz. 12:00. na adres Rynek 1, 59- 620GryfówŚląski.
Na kopercie należy umieścić nazwę prowadzonego postępowania oraz nazwęi adresWykonawcy. Możliwe jest również złożenie oferty poprzez bazę Konkurencyjności:https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/

Miejsce i termin realizacji:
Ostateczny termin wykonania zamówienia 30.06.2023 r.

Wymagania:
2. Tryb postępowania:
Postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadą konkurencyjności, o której mowa wwytycznychMinistra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej w zakresie kwalifikowalności wydatkówwramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu SpołecznegoorazFunduszu Spójności na lata 2014-2020.
4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I PODSTAWY WYKLUCZENIA:
4.1. Warunki udziału w postępowaniu
Zamawiający nie opisuje warunków udziału w postępowaniu. 4.2. Podstawa wykluczenia:
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia nie może być powiązanyosobowolubkapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie sięwzajemnepowiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązańwimieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającegoczynnościzwiązane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegającewszczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwawliniiprostej pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia wlinii bocznejlubw stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 5. PRZYGOTOWANIE OFERTY:
5.1.Wykonawca może złożyć jedną ofertę. 5.2.Wzór formularza oferty stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. 5.3.Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formie elektronicznej (t.j. wpostacielektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lubwpostacielektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistymlub wformiepisemnejjako odręcznie podpisany, oryginalny dokument. 5.4.Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert. 5.5.Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonaćzmianyaniwycofać złożonej oferty. 5.6.Do upływu terminu składania ofert wykonawca może wycofać ofertę. 5.7.Do upływu terminu składania ofert wykonawca może zmienić ofertę.
6. Kryteria wyboru oraz sposób oceny ofert:
6.1. Zamawiający dokona oceny i wyboru wykonawców stosując następujące kryteriawyboru:Kc - ofertowa brutto - 70 %Kd - termin dostawy - 30 %Wykonawcy zostaną przydzielone punkty za cenę ofertową na podstawie obliczeniaudziałuprocentowego najniższej ceny w stosunku do ceny badanej oferty, według wzoru:
najniższa oferowana cena ofertowa
Ilość punktów
Kc = X70cena ofertowa badanej oferty
6.2. Wykonawcy zostaną przydzielone punkty za skrócenie terminu dostawy, zakażdydzieńskrócenia terminu dostawy 2 pkt. Z zaznaczeniem, że maksymalna ilość punktówdouzyskaniawkryterium wynosi 30 pkt, co stanowi 15 dni. a)Przykład: - wskazanie w formularzu ofertowym terminu dostawy wynoszącego 21 dni = 0 pkt. wKd- wskazanie w formularzu ofertowym terminu dostawy wynoszącego 16 dni = 10 pkt. wKd- wskazanie w formularzu ofertowym terminu dostawy wynoszącego 6 dni = 30 pkt. wKd
6.3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiającanajkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert.
7. Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą od dnia terminu składania ofert tj. do dnia 08.07.2023 r
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
12. Do oferty należy załączyć:
1) Pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku składania oferty przez pełnomocnika
2) Kalkulacja cenowa sporządzona na podstawie opz. 3) Formularz ofertowy
4) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych

Uwagi:
zapytaniaofertowego.10. Ochrona danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27kwietnia2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowychi wsprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenieoochroniedanych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy i Miasta GryfówŚląski - inspektorem ochrony danych osobowych w /nazwa zamawiającego/ jest Pani/Pani Kancelaria PrawnaLeśnyiWspólnicy s.k., kontakt: adres e-mail, telefon kancelaria@lesny.com.pl/ tel. +48 61 424 40 33
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODOwceluzwiązanymzpostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie Wytycznych kwalifikowalności-zapytanie ofertowe wg procedury umieszczenia w Bazie Konkurencyjności na podstawie punktu 6.5.2; - odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którymudostępnionazostaniedokumentacja postępowania w oparciu o 13 i 14 ustawy z dnia 06 września 2001r o dostępie doinformacjipublicznej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1429 ze zm.)
- dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, przez okres 2 lat od dnia zakończenia postępowaniaoudzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmujecałyczastrwania umowy; - obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczącychjestwymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej30000 euro, bez którego nie można udzielić zamówienia w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty; - w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowanewsposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - Wykonawca posiada: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzaniadanychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ? przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Wykonawcy: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
5.8. Osoby upoważniona do udzielania wyjaśnień ze strony Zamawiającego:
? w kwestiach formalnych związanych z procedurą :
Monika Gałucha inspektor ds. zamówień publicznych tel. 75 7811257, mail:
m.galucha@gryfow.pl
? w kwestiach merytorycznych związanych z realizacja przedmiotu zamówienia:
Monika Gałucha inspektor ds. zamówień publicznych tel. 75 7811257, mail:
m.galucha@gryfow.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii