Zakup kompresora sprężonego powietrza z osuszaczem oraz chillera do wody

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup kompresora sprężonego powietrza z osuszaczem oraz chillera do wody

Data zamieszczenia: 2023-06-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: PLANTWAY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Geodetów 33
05-200 Wołomin
powiat: wołomiński
600 333 508
kontakt@plantway.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/160721
Województwo: mazowieckie
Miasto: Wołomin
Wadium: ---
Nr telefonu: 600 333 508
Termin składania ofert: 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe na zakup urządzeń do produkcji kurczaka roślinnego
Powstaje w kontekście projektu
RPMA.03.03.00-14-J040/23 - Wdrożenie wyników prac B+R w firmie Plantway Sp. z o.o. w celu wdrożenia ulepszonych produktów

Część 1
Zakup kompresora sprężonego powietrza z osuszaczem

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest sprężarka śrubowa z wtryskiem oleju wyposażona w zintegrowany osuszacz ziębniczy, zamontowana na zbiorniku poziomym o pojemności 500 litrów.
Śrubowe sprężarki powietrza z wtryskiem oleju powinny stanowić energooszczędne, niezawodne urządzenie do wytwarzania powietrza, minimalizując całkowity koszt posiadania. Powinny zapewniać cichą pracę kompresora o poziomie hałasu od 61 do 67 dB (A). Urządzenie powinno być przeznaczone do pracy w warunkach otoczenia 46°C.
Sprężarka powinna składać się z minimum następujących głównych komponentów i spełniać poniższe wymagania:
1. Chłodzona powietrzem śrubowa sprężarka z wtryskiem oleju
2. Zbiornik wyrównawczy sprężonego powietrza 500 litrów z elektronicznym spustem kondensatu
3. Podgrzewacz zapobiegający ryzyku kondensacji wody w oleju sprężarkowym poprzez ogrzewanie zbiornika oleju i utrzymywanie go w odpowiedniej temperaturze.
4. Filtr koalescencyjny ogólnego zastosowania
5. Separator wodno-olejowy
6. Separator wyposażony jest w filtr polipropylenowy i filtr węglowy.
7. Oczyszcza kondensat do zawartości oleju 10 mg na litr wody, co pozwala na zgodne z prawem odprowadzenie kondensatu do kanalizacji.
6. Elektroniczny spust kondensatu
Kompresor powinien posiadać następujące parametry techniczne:
1. Maksymalne ciśnienie pracy pmax=9,75bar
2. Zasilanie 400V, 3 fazy, 50hz
3. Wydajność przy 10 bar 0,37m3/min
4. Moc silnika max. 3 kW
5. Rozruch bezpośredni
6. Wbudowany osuszacz ziębniczy z punktem rosy 3 st.C.
7. Wszystko zabudowane w jednej konstrukcji.
8. Wbudowany system antykondensacji podgrzewania oleju
9. Filtr sprężonego powietrza 0,01um i 1um
10. Separator wodno-olejowy o przepływie min. 12l/s.
Oferta powinna obejmować zakup jednej sztuki środka trwałego.
Oferta musi obejmować dostawę, montaż i uruchomienie urządzenia.
Nie dopuszcza się zakupu używanego środka trwałego.
UWAGA dotyczy opisu przedmiotów zamówienia
Jeżeli opis przedmiotu zamówienia zawiera w którymkolwiek miejscu odniesienie do znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje konkretnego producenta, nie stanowi to preferowania wyrobu czy materiałów danego producenta, lecz ma na celu wskazanie na cechy, parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanych w opisie. Zamawiający dopuszcza w takim przypadku składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów niż opisane nazwą producenta, nazwą własną, znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem materiałów służących do wykonania niniejszego zamówienia, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać na podstawie stosownych dokumentów, że oferowane przez niego towary, materiały spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do założeń określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
Okres gwarancji
24 miesiące

Część 2
Zakup chillera do wody

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest chiller do wody (agregat chłodniczy). Urządzenie powinno spełniać minimum następujące parametry:
- zakres pracy urządzenia: od + 10 do + 20 st.C.
- moc chłodzenia: 6,8 kW,
- moc sprężarki: 1,2 kW,
- moc wentylatora: 0,2 kW,
- pompa wirowa: 0,5 kW,
- zbiornik: 50 dm3,
- fazy: 3 fazy
- wydajność pompy cyrkulacyjnej 10-50 l/min
Oferta powinna obejmować zakup jednej sztuki środka trwałego.
Oferta musi obejmować dostawę, montaż i uruchomienie urządzenia.
Nie dopuszcza się zakupu używanego środka trwałego.
UWAGA dotyczy opisu przedmiotów zamówienia
Jeżeli opis przedmiotu zamówienia zawiera w którymkolwiek miejscu odniesienie do znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje konkretnego producenta, nie stanowi to preferowania wyrobu czy materiałów danego producenta, lecz ma na celu wskazanie na cechy, parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanych w opisie. Zamawiający dopuszcza w takim przypadku składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów niż opisane nazwą producenta, nazwą własną, znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem materiałów służących do wykonania niniejszego zamówienia, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać na podstawie stosownych dokumentów, że oferowane przez niego towary, materiały spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do założeń określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
Okres gwarancji
24 miesiące

CPV: 42215000-6, 42215200-8, 42900000-5, 42990000-2, 42215000-6, 42215200-8, 42900000-5, 42990000-2

Dokument nr: 2023-3683-160721

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-06-12
Oferta może być złożona:
- Za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności
- Przesłana za pomocą poczty elektronicznej na adres: kontakt@plantway.pl w formie skanu podpisanej oferty wraz załącznikami.

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-06

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Powiat
wołomiński
Gmina
Wołomin
Miejscowość
Wołomin
Harmonogram
Etap 1
Koniec realizacji
2023-08-14
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
Realizacja zamówienia planowana jest w terminie po wyborze wykonawcy. Wskazano planowany termin zakończenia prac. Dopuszczamy możliwość wydłużenia terminu realizacji.

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Powiat
wołomiński
Gmina
Wołomin
Miejscowość
Wołomin
Harmonogram
Etap 1
Koniec realizacji
2023-08-14
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
Realizacja zamówienia planowana jest w terminie po wyborze wykonawcy. Wskazano planowany termin zakończenia prac. Dopuszczamy możliwość wydłużenia terminu realizacji.

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający może udzielić Wykonawcy wybranemu zgodnie z zasadą konkurencyjności, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, przewidzianych w zapytaniu ofertowym zamówień na dostawy/prace, polegające na powtórzeniu podobnych dostaw/prac. Zamawiający może udzielić Wykonawcy wybranemu zgodnie z zasadą konkurencyjności zamówienia na dodatkowe dostawy/prac, polegających na częściowej wymianie dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększeniu bieżących dostaw/prac lub rozbudowie istniejących instalacji, a zmiana wykonawcy prowadziłaby do nabycia materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji. Czas trwania umowy w sprawie zamówienia na dostawy/prace dodatkowe nie może przekraczać 3 lat.
Warunki zmiany umowy
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy, wraz ze skutkami wprowadzania takich zmian lub jeżeli wystąpią okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności spowodowanych czynnikami zewnętrznymi, nieprzewidywalnymi na etapie postępowania i niezależnymi od którejkolwiek ze stron, takimi jak siła wyższa, nieprzewidywalne warunki pogodowe i inne.
3.Zamawiający dopuszcza zmianę Wykonawcy, któremu udzielił zamówienia jeśli w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany harmonogramu lub terminu realizacji umowy, które wynikać będą z postanowień umowy Zamawiającego z Instytucją Finansującą, jeśli umowa ta została zawarta lub zmieniona aneksem po udzieleniu zamówienia. Zamawiający dopuszcza także zmianę terminu realizacji umowy, która będzie wynikała z porozumienia zawartego pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.
Zmiana terminu realizacji zamówienia, o której mowa powyżej może być spowodowana w szczególności:
- warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi lub utrudniającymi terminową realizację zamówienia,
- opóźnieniami w uzyskaniu decyzji administracyjnych czy potrzebnych do realizacji zamówienia zgód, pozwoleń wydanych przez podmioty trzecie,
- zmianami przepisów prawa mających wpływ na realizację zamówienia,
- koniecznością wprowadzenia korekty dokumentów bądź wykonaniu innych czynności nie wynikających z winy Oferenta,
- wystąpieniem okoliczności, których Zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, np. wojny, pandemii i innych zdarzeń losowych,
- zwłoką w przystąpieniu przez Zamawiającego do odbiorów - o okres zwłoki Zamawiającego,
- przestojem w wyniku działania urzędów i służb miejskich, w tym wydania decyzji administracyjnych powodujących przestój, które nie mogły być przewidziane przez profesjonalnie działającego Wykonawcę - o czas przestoju.
5. Zamawiający może dokonać zmiany umówionego zakresu zamówienia w przypadku: koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia, konieczności lub techniczno-ekonomicznej zasadności zastosowania materiałów, podzespołów i urządzeń równoważnych, zamiany materiałów lub urządzeń pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego będą to przykładowo okoliczności: powodujące poprawienie parametrów technicznych; wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny, braku dostępności na rynku lub zmiany obowiązujących przepisów, konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych, ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Oferenci, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Oferenci, którzy dysponują potencjałem technicznym do wykonania przedmiotu zamówienia.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Posiadają stosowną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie podobnym do opisanego w przedmiocie zamówienia.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Oferenci, którzy znajdują się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg formuły ,,spełnia - nie spełnia" na podstawie niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów. Dokumenty, jakie ma dostarczyć Oferent w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału i braku podstaw do wykluczenia z postępowania:
a) Wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania,
b) Oświadczenie Oferenta o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści Załącznika nr 2 do niniejszego zapytania.
c) Oświadczenie Oferenta o braku powiązań z Zamawiającym o treści Załącznika nr 3 do niniejszego zapytania.
d) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Oferenta o treści Załącznika nr 4 do niniejszego zapytania.
e) Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko wówczas, gdy oferta jest podpisana przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje odrzucenie oferty.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Oferenci, którzy:
1. nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. nie są wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn wymienionych art. 108 ustawy Prawo zamówień publicznych
3. nie są wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu przyczyn wymienionych w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. - o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Ponadto:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert lub jego unieważnienia bez podawania przyczyny.
2. W przypadku Oferenta, którego oferta zawierać będzie rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do jego wezwania do złożenia stosownych wyjaśnień i przedstawienia sposobu wyliczenia ceny netto zamówienia. Zamawiający wezwie Oferentów, którzy we wskazanym terminie złożyli oferty, do złożenia wyjaśnień wyznaczając w tym celu odpowiedni termin oraz wskazując zakres wymaganych wyjaśnień. Cenę uznaje się za rażąco niską, jeżeli jest niższa o co najmniej 30% od szacowanej wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Zamawiający odrzuci ofertę Oferenta, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
3. O wynikach postępowania oferenci zostaną poinformowani niezwłocznie po zakończeniu oceny.
4. Po wyborze najkorzystniejszej Oferty Zamawiający podpisze z wybranym Oferentem Umowę na wykonanie zamówienia będącego przedmiotem zamówienia.
5. Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
6. Zamawiający może wezwać Oferenta do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub spełniania przez złożoną ofertę wymagań określonych w Zapytaniu ofertowym.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Oferent przedstawia ofertę zgodnie z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym.
2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę w ramach danej części.
4. Ofertę należy przygotować według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
5. Termin ważności oferty: 90 dni od upływu ostatecznego terminu składania ofert.
6. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Oferent.
7. Oferta powinna być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji Oferenta.
Decyduje data wpływu oferty na podany adres e-mail lub do bazy konkurencyjności. Oferty dostarczone po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Ewentualne pytania należy kierować przez Bazę Konkurencyjności.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Nie dotyczy

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-06-01
Data ostatniej zmiany
2023-06-01 16:21:02

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena netto - oferta otrzyma 100 pkt, jeśli wartość oferty będzie najniższa spośród ofert, które wpłyną w odpowiedzi na ogłoszenie. Każda kolejna oferta o wartości większej będzie otrzymywała o 10 pkt. mniej niż poprzednia (do wartości min. 0 pkt.).

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena netto - oferta otrzyma 100 pkt, jeśli wartość oferty będzie najniższa spośród ofert, które wpłyną w odpowiedzi na ogłoszenie. Każda kolejna oferta o wartości większej będzie otrzymywała o 10 pkt. mniej niż poprzednia (do wartości min. 0 pkt.).

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Andrzej Świderski
tel.: 600 333 508
e-mail: kontakt@plantway.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii