Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych |
Data zamieszczenia: | 2023-06-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Dwsport Dariusz Wiśniowski Ul. Stefana Rogozińskiego 5/28 37-700 Przemyśl powiat: Przemyśl +48 696 182 332 d.wisniowski@dwsport.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/160983 |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Przemyśl |
Wadium: | 10 000,00 zł |
Nr telefonu: | +48 696 182 332 |
Termin składania ofert: | 2023-06-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych w celu wdrożenia do produkcji nowego wyrobu w ramach otrzymanych wyników prac B+R. Powstaje w kontekście projektu POIR.02.03.02-18-0131/20 - Zakup środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych w celu wdrożenia do produkcji nowego wyrobu w ramach otrzymanych wyników prac B+R. Część 1 Zapytanie ofertowe Nr I/2023/SPRZĘT ORAZ OPROGRAMOWANIE Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiot zamówienia: zakup środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych na potrzeby realizacji projektu pn.: ,,Zakup środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych w celu wdrożenia do produkcji nowego wyrobu w ramach otrzymanych wyników prac B+R". realizowanego w ramach w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO Inteligentny Rozwój, oś priorytetowa 2 Wsparcie otoczenia i potencjału przedsiębiorstw do prowadzenia działalności B+R+I, działanie 2.3 Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw, poddziałanie 2.3.2 Bony na innowacje dla MŚP, Etap II inwestycyjny - konkurs ogólny. Przedmiotem zamówienia jest zakup środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych umożliwiających wdrożenie otrzymanych wyników prac B+R, dzięki czemu możliwe będzie rozpoczęcie produkcji i sprzedaży nowego wyrobu-elektronicznego konwertera wspomagającego i wspierającego system sprzedaży internetowej e- commerce - IPH opracowanego w ramach I Etapu Bonu na Innowację. Zakres obejmuje zakup środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych niezbędnych do uruchomienia produkcji i sprzedaży nowego wyrobu. Nowy wyrób: terminal/konwerter (EIPH) złożony z obudowy, elektroniki i oprogramowania. Innowacja produktowa polega na zaoferowaniu uniwersalnego terminala/konwertera rozszerzającego techniczne możliwości platformy IPH. Innowacja produktowa w postaci terminala/konwertera (EIPH) zapewni wsparcie finalnych użytkowników w działach sprzedaży, zakupów, magazynów, reklamacji. W tym: ? 1x Profesjonalny stół do automatyzacji procesu magazynowania w tym pakowania Parametry: Cechy, parametry, porównywalne lub nie gorsze niż: -wymiary ok. 200 x 80cm -możliwość zmniejszenia zużycia materiałów pakowych dzięki systemowi naciągu materiałów, - odporność na zniszczenia dzięki np. aluminiowej blachy, - stabilność dzięki zastosowaniu zastrzałów - łatwe pakowanie dzięki rozdzielnikom - możliwość regulacji wysokości Akcesoria dodatkowe wchodzące w skład środka trwałego: - półka przednia podwieszana z możliwością montażu na dowolnej wysokości, - górna półka podsiadająca przegródki na kartony, ze stali dopasowana do stołu - półka przednia podwieszana z aluminium o szerokości np. 15cm - półka na klawiaturę i myszkę z możliwością wsuwania pod blat, - półka boczna o szerokości ok 50 cm, - uchwyt na monitor o zasięgu ok. 20 cm z możliwością zamontowania z prawej bądź z lewej strony - boczna półka wykonana z aluminium przeznaczona do umieszczenia dodatkowych komponentów, - dodatkowy uchwyt przedni wykonany ze stali z możliwością regulacji montażu, - regulacja wysokości blatu od 85 do 100 cm, - ucinarka przeznaczona do cięcia folii wyposażona w okrągły nóż i system docisku, - półka górna o szerokości 15 cm, - dedykowany uchwyt na dokumenty o szerokości ok. 13 cm, - uchwyt na laptopa o maksymalnym obciążeniu do 6,5 kg mocowany do boku stołu, - dodatkowy uchwyt boczny pionowy folii, - komplet kółek z hamulcem 4 szt, - uchwyt na worki na śmieci z dwoma komorami, - wzmacniana półka boczna na wagę o nośności do 50 kg, - półka dolna nakładana o szerokości 40 cm, - waga platformowa magazynowa z maksymalnym obciążeniem do 150 kg, - krzesło magazynowe z antypoślizgowego poliuretanu, - dedykowana półka na klawiaturę ze stali i aluminium, - uchwyt na akcesoria, foliopaki i torby z 5 zawieszkami, - oświetlenie LED wpinane w pionową ścianę stołu, - półka górna posiadająca przegródki na kartony o szerokości 30 cm, - uchwyt na tablet przeznaczony do montowania w dowolnym miejscu stołu, - wysuwana szuflada na akcesoria bądź dokumenty -ze stali ? 1x Wtryskarka Parametry: Cechy, parametry, porównywalne lub nie gorsze niż: - niepodparty, dwupłytowy system zamykania - napęd serwohydrauliczny - opcjonalnie z wzmocnionym i energooszczędnym układem - duże rozmiary płyt - łatwy dostęp - wychylny zespół wtryskowy - wtrysk z połączeniem różnicowym z jednostką SP 45 (szybki wtrysk) - Powierzchnia instalacji około 1.9 m2 Urządzenie: - w pełni hydrauliczne, automatyczne, - wtryskarka z dwupłytowym systemem zamykania, - wychylnym zespołem wtryskowym, - maszyna kompaktowa, - Siła zwarcia 350 kN (35 ton) - Pojemność zbiornika oleju: 65 litrów ? 1x drukarka 3D Parametry: Cechy, parametry, porównywalne lub nie gorsze niż: Urządzenie składające się z: - magnetycznego stołu z wymiennymi płytami ze stali sprężynowej, pokrytych np. PEI - stabilnej ramy - czujnika filamentu - wbudowany czujnik IR z obsługą automatycznego ładowania filamentu. Wstrzymywanie wydruku po wykryciu końca filamentu; - dyszy - sondy - ekstrudera - możliwość drukowania kilkoma kolorami podczas jednego wydruku - PLA, ABS, PVA - Powierzchnia robocza: 227 x 148 x 150 mm - średnica dyszy: 0,4 mm - średnica filamentu: 1,75 mm - Powierzchnia robocza: 227 x 148 x 150 mm - średnica dyszy: 0,4 mm - średnica filamentu: 1,75 mm ? 1x sprzęt do zdjęć 3D wraz z licencją Parametry: Cechy, parametry, porównywalne lub nie gorsze niż: Zestaw składa się z: - studio fotograficzne: Panele świetlne LED Średnica Stołu Obrotowego - 75 cm Rozmiar fotografowanego obiektu: 50×30×70 cm - oprogramowanie: Usuwanie tła: automatycznie, dzięki IQ-Mask Format zapisu dla widoku 360°:HTML5, animowany GIF, MP4, MOV Format zapisu video: MOV, MP4, animowany GIF Format zapisu zdjęć: png, jpeg, tiff, bmp, RAW + maska png, inne formaty za pomocą zewnętrznych aplikacji - aparat: matryca - 24.2 MP autofokus - z 45 punktami krzyżowymi - obiektyw: ogniskowa - 18-135 mm światłosiła - f/3,5-5,6 mechanizm autofokusa - USM - adapter: Typ (baterie / akumulatory) - Akumulator Rozmiar akumulatora / baterii - Dedykowany - zasilacz: zasila aparat z sieci elektrycznej ? 1x skaner 3D Parametry: Cechy, parametry, porównywalne lub nie gorsze niż: - skanowanie w trybie stacjonarnym bądź ręcznym, co umożliwia skanowanie zarówno dużych jak i małych obiektów za pomocą jednego skanera, - dokładność skanowania w trybie stacjonarnym 0,04mm, - dokładność skanowania w trybie ręcznym 0,05mm, - przetwarzanie nawet 3 000 000 pkt na sekundę, Urządzenie umożliwi: - stworzenie modelu 3D istniejącego już elementu w celu stworzenia obiektu np. na drukarce 3D, - skanowanie i tworzenie modeli 3D, - szybkie i kompleksowe kontrolowanie wymiarów, - wykonanie modelu 3D w celu wizualizacji na stronie bądź do animacji komputerowej. Oprogramowanie dołączone do skanerów zapewni wysoką kompatybilność z różnymi formatami, możliwość - zmniejszenia wagi pliku, możliwość edytowania siatki trójkątów, ławą obsługę. ? 1x Serwer pod SaaS - Charakterystyczne cechy, parametry, porównywalne lub nie gorsze niż: - Serwer 1 lub 2U RACK - Procesor 16C 120W 2.8GHz Processor - Pamięć RAM 32GB TruDDR4 2933MHz (2Rx4 1.2V) RDIMM-A - RAID required - SAS/SATA 12Gb HBA - 1.92TB Entry NVMe PCIe 4.0 x4 Hot Swap SSD - 2.5" 2TB 7.2K SATA 6Gb Hot Swap 512e HDD - M.2 SATA 2-Bay RAID Enablement Kit - M.2 128GB SATA 6Gbps Non-Hot Swap SSD - x8 PCIe Internal Riser - Zasilacz 1100W (230V/115V) Platinum Hot-Swap Power Supply - Moduł zdalnego dostępu - Gwarancja 36 miesięcy ? 1x Oprogramowanie Zadanie polega na opracowaniu i przygotowaniu funkcjonalnego systemu SaaS który będzie mógł działać w oparciu o znane platformy serwerowe/hostingowe np. Plesk. W projekcie należy założyć i opracować niezbędne elementy wspomagające i wspierające proces tworzenia subskrypcji, obsługi płatności, obsługi rozliczeń, obsługę planów hostingowych, integrację z płatnościami. W modelu SaaS klient w zamian za opłatę abonamentową po przejściu procesu weryfikacji, autoryzacji i płatności otrzymuje login i hasło, dzięki którym, po wejściu na odpowiednią stronę internetową, może w pełni korzystać z wszystkich funkcjonalności oprogramowania. W ramach subskrypcji powstanie nowa domena i/lub subdomena z serwisem, który jest udostępniany klientowi. Cechy, parametry, porównywalne lub nie gorsze niż: Główne wymagania: - procesy automatyzacji tworzenia kont/subskrypcji w modelu SaaS; - system wspomagający Klienta w obsłudze zakupionych usług; - lista systemów/opcji do zakupu; - raporty w dashboardzie; - integracja z płatnościami; - automatyzacja procesu rozliczeń; - funkcjonalność dla użytkownika" rejestracja, logowanie, koszyk, historia zamówień, informacja o zakupionych usługach, płatności; - możliwość zmiany planu - zmiana zasobów; - obsługa procesów instalacji, aktualizacji, i pomocy technicznej; System powinien być dostępny poprzez przeglądarkę internetowa i urządzenie mobilne. CPV: 30200000-1, 30234000-8, 30234500-3, 30237000-9, 38650000-6, 38651000-3, 42940000-7, 42991200-1, 43800000-1, 48000000-8 Dokument nr: 2023-4607-160983, I/2023/SPRZĘT ORAZ OPROGRAMOWANIE Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-06-14 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-06 Miejsca realizacji cała Polska Kraj Polska Województwo Powiat Gmina Miejscowość Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2023-06-15 Koniec realizacji 2023-08-31 Czy występuje płatność częściowa NIE Opis 1x profesjonalny stół do automatyzacji procesu magazynowania w tym pakowania 1x wtryskarka 1x drukarka 3D 1x sprzęt do zdjęć 3D wraz z licencją 1 x skaner 3D 1x serwer pod SaaS 1x oprogramowanie Wymagania: Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności: ? zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych mających wpływ na realizację umowy; ? zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; ? zmiany terminów dostaw, ? zmiany terminu płatności; ? zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty; ? zmiany wynagrodzenia (zmiany urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienia ekonomicznego i/lub technicznego); ? zmian określonych w projekcie umowy. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis O realizację zamówienia mogą ubiegać się wszystkie podmioty, które spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: a) udokumentowane doświadczenie obejmujące: należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostaw sprzętu i/lub oprogramowania wspomagającego działanie przedsiębiorstwa w zakresie zbieżnym z przedmiotem zamówienia o łącznej wartości 250 000,00 zł netto. Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Zamawiający nie wyklucza korzystania przez Wykonawcę z usług podwykonawców lub grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy są adekwatne do zakresu zamówienia, przy czym pełną odpowiedzialność za podwykonawców ponosi Wykonawca Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Do wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza ofertowego należy dołączyć i wypełnić załączniki będące jej integralna częścią: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, celem zapewnienia Zamawiającemu możliwości weryfikacji poprawności formalnej złożonych ofert. Ww. dokumenty należy przedłożyć do oferty w oryginale lub poświadczyć za zgodność z oryginałem - obić pieczęcią firmową lub pieczęcią imienną wraz z czytelnym podpisem oraz opatrzyć aktualną datą. b) Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych. Oświadczenie winno zostać podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę. c) W przypadku, gdy oferta wraz z załącznikami podpisywana jest przez pełnomocnika, tj. osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę nie wynika z właściwego Rejestru, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub uwierzytelnionej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez organ równorzędny w świetle obowiązujących przepisów. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) w formie pieniężnej lub gwarancji bankowej. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-06-02 Data ostatniej zmiany 2023-06-02 10:28:37 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Ad. A Kryterium Cena zostanie obliczone wg następującego wzoru: najniższa zaproponowana cena netto za realizację przedmiotu zamówienia / cena badanej oferty netto za realizację przedmiotu zamówienia x 60 punktów Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 60 punktów Czy kryterium cenowe NIE Opis Ad. B Kryterium - Okres gwarancji zostanie ocenione w następujący sposób: Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczone urządzenia przez okres: 1 rok - 5 pkt powyżej 1 roku do 2 lat - 10 pkt powyżej 2 lat do 3 lat - 20 pkt Czy kryterium cenowe NIE Opis Ad. C Kryterium - Support (wsparcie techniczne) Wymagany czas supportu (wsparcia technicznego) wynosi 8 godzin przez 5 dni w tygodniu. Jeżeli Wykonawca zaoferuje w złożonej ofercie support w wymiarze 8 godzin przez 5 dni - 5 pkt 24 godziny przez 5 dni -10 pkt 24 godziny przez 7 dni - 20 pkt Kontakt: Osoby do kontaktu Dariusz Wiśniowski tel.: +48 696 182 332 e-mail: d.wisniowski@dwsport.pl |