Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa sprzętu komputerowego |
Data zamieszczenia: | 2023-06-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Trzciel Poznańska 22 66-320 Trzciel powiat: międzyrzecki 957431400, faks 957431400 urzad@trzciel.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Trzciel |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 957431400, faks 9574 |
Termin składania ofert: | 2023-06-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu ,,Cyfrowa Gmina" - II etap. Krótki opis przedmiotu zamówienia I. Stacje robocze - 19 szt. 1. Rok produkcji 2023, Gwarancja 3 lata w serwisie sprzedawcy. 2. Oferowana stacja robocza wraz z oprogramowaniem musi być fabrycznie nowa i nieużywana z wyłączeniem użycia niezbędnego dla przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy. 3. Procesor: Procesor osiągający w teście PassMark CPU Mark, według danych ze strony https://www.cpubenchmark.net/desktop.html wynik minimum 19500, Liczba rdzeni min 6, Liczba wątków min. 12, Maks. częstotliwość turbo 4.40 GHz, Częstotliwość bazowa rdzeni Performance-core 2.50 GHz, Cache 18 MB, Łącznie pamięci podręcznej L2 7.5 MB, Podstawowa moc procesora 65 W, Maksymalna moc turbo 117 W, Proces technologiczny 10 nm, Zintegrowana karta graficzna - tak. 4. Płyta główna: Liczba banków pamięci 2 x DIMM, Maksymalna wielkość pamięci 64 GB złącza wewnętrzne: M.2 PCIe NVMe 4.0 x4 - 1szt., PCIe 3.0 x1 - 1 szt. , PCIe 4.0 x16 - 1 szt.,SATA III (6 Gb/s) - 4 szt. Złącza zewnętrzne USB 2.0 - 2 szt., USB 3.1 Gen.1/USB 3.2 Gen. 1 (USB 3.0)- 4szt., HDMI 1 szt., DisplayPort -1szt., VGA (D-Sub) -1 szt., Audio jack -3 szt., PS/2 -1 szt., RJ45 (LAN) - 1 szt. 5. Pamięć RAM - minimum 16GB DDR4-3200 6. Moc zasilacza min. 400 W 7. Dyski: a) dysk 1 - SSD Pojemność dysku 512 GB, Interfejs dysku 1 M.2 (PCIe) Format dysku: M.2 2280, Szybkość odczytu minimum[MB/s]: 3100, Szybkość zapisu minimum [MB/s]: 2600 b) dysk 2 - magnetyczny Pojemność dysku 2 -1000 GB, Interfejs dysku 2 Serial ATA/600. 8. Obudowa ATX musi umożliwiać montaż napędu DVD, na panelu przednim minimum 2 porty USB 3.0 oraz wyjście słuchawkowe i mikrofonowe. 9. Napęd Nagrywarka DVD RW+/- 10. System operacyjny -Windows 11 Pro. System operacyjny musi być dostarczony z licencją nie ograniczoną czasowo. Nie dopuszcza sie licencji typu refurbished.. 11. Akcesoria w komplecie: klawiatura i mysz bezprzewodowe. 12. Monitor: Ekran ciekłokrystaliczny, utwardzona powłoka antyodblaskowa, przekątna ekranu minimum 23,8;.Matryca matowa IPS, jasność min. 250 cd/m2, kontrast min. 1000:1, rozdzielczość 1920x1080, czas reakcji: max 5ms, złącza minimum 1x HDMI, 1x VGA lub Display Port, wbudowane głośniki 2 x 2W. II. UPS RACK - 1 szt. 1. Zasilanie Moc pozorna: 1500 VA Moc rzeczywista: 900 W Maks. czas przełączenia na baterię: 10 ms Architektura UPSa: Line-interactive Czas podtrzymania dla obciążenia 100%: 10 min Czas podtrzymania przy obciążeniu 50%: 24,9 min Zimny start: Tak. Typ gniazda wejściowego: IEC320 C14 (10A) Liczba i rodzaj gniazdek z utrzymaniem zasilania: 4 x IEC320 C13 Układ automatycznej regulacji napięcia (AVR): Tak. Sinus podczas pracy na baterii: Tak. 2. Komunikacja Porty komunikacji: RJ-45, szeregowy (forma RJ-45), USB 3. Właściwości fizyczne Typ obudowy: RACK Rodzaj obudowy: 2U Kolor obudowy: Czarny max Waga produktu: 28,60 kg 4. Dodatkowe Wyposażenie: Kabel USB Mocowanie do montażu: w szafie RACK Intuicyjny interfejs LCD powinien dostarczać przejrzystych i precyzyjnych informacji oraz umożliwiać lokalne konfigurowanie zasilacza UPS za pomocą klawiszy nawigacyjnych. Powinien mieć ponad 15 różnych ustawień programowalnych, w tym sterowanie grupami gniazd, umożliwiać konfigurowanie parametrów, progów i powiadomień dostosowanych do konkretnego zastosowania systemu. Innowacyjna, łatwa w użyciu funkcja zdalnego monitorowania, która ma zapewniać automatyczne powiadomienia, aktualizacje oprogramowania firmware i zaawansowane wsparcie. Typ akumulatora: ołowiowo-kwasowy III. Kserokopiarka - druk A3 - 2 szt. 1) Kopiarka kolorowa FORMAT: A3 / A4 / A5 2) Prędkość drukowania A4 w kolorze i czerni; minimum 26 str./min 3) Obsługiwana gramatura papieru od 55-250g/m^2 4) 2 kasety na papier o poj. 500 arkuszy każda plus podajnik boczny 5) DSPF -jednoprzebiegowy automat. podajnik dok. na minimum 200 ark. 6) Dupleks - dwustronne drukowanie, kopiowanie i skanowanie 7) Drukarka sieciowa o rozdziel. 1200x1200 dpi 8) Maks. prędkość skanowania mono/kolor; do 240/2-stronnych obrazów A4/min 9) Skanowanie na e-mail, USB, SSD, komputera, serwera FTP, SMB 10) Obsługiwane systemy - Windows7 do Win11 11) 10,1-calowy kolorowy, uchylny panel dotykowy w j. polskim 12) W zestawie komplet oryginalnych bębnów 13) W zestawie tonery typu ,,A"; czarny K/40000 str. i C/M/Y/24000 str. (każdy) 14) Oryginalna mobilna podstawa/szafka 15) Okres gwarancji wynosi: 24 miesiące lub 180000 wydruków czarno/b i 60000 wydruków kolorowych A4 16) Przeglądy płatne: pierwszy po 12 miesiącach lub po wykonaniu 50000 wydruków A4, pozostałe przeglądy najprędzej co 6 miesięcy lub po wykonaniu 30000 wydruków A4 17) Urządzenie przygotowane i gotowe do pracy 18) Szybkie szkolenie oraz konfiguracja urządzenia u klienta na miejscu do 2 godzin. IV. Przełącznik Zarządzany Gigabitowy 48 portowy - 1 szt. Cechy zarządzania Typ przełącznika: Zarządzany Przełącznik wielowarstwowy: L2/L3 Obsługa jakość serwisu (QoS): Tak. Zarządzanie przez stronę www: Tak. Zarządzany w chmurze: Tak. Inspekcja ARP: Tak. Konfigurowanie ustawień lokalizacji (CLI): Tak. Obsługa MIB: Tak. Łączność Liczba portów Ethernet: 48 Gigabit Ethernet (10/100/1000) Rodzaj/kategoria portu (gniazda): RJ-45 Ethernet. Liczba zainstalowanych modułów SFP+: 4/10G Liczba portów USB 2.0: 1 Standardy komunikacyjne IEEE 802.1D,IEEE 802.1w,IEEE 802.1s,IEEE 802.3,IEEE 802.3u,IEEE 802.3ab,IEEE 802.3z,IEEE 802.3ad Obsługa 10G: Tak. Dublowanie portów: Tak. Podpora kontroli przepływu: Tak. Agregator połączenia: Tak. Kontrola wzrostu natężenia ruchu: Tak. Protokół drzewa rozpinającego: Tak. Blokowanie head-of-line (HOL): Tak. Obsługa sieci VLAN: Tak. Liczba VLANs: 4094 Przekazanie (audycja) Danych Wielkość tabeli adresów: 16000 wejścia Zgodny z Jumbo Frames: Tak. Rozszerzenie Jumbo Frames: 9000 Ochrona Funkcje DHCP: DHCP relay,DHCP server,DHCPv6 client Lista kontrolna dostępu (ACL): Tak. Zasady Listy Kontroli Dostępu (ACL): 1024 IGMP snooping: Tak. Szyfrowanie / bezpieczeństwo: HTTPS,SSH,SSL/TLS Filtrowanie adresów MAC: Tak. obsługuje SSH/SSL: Tak. Ochrona hasłem: Tak. Protokoły Protokoły zarządzające: SNMP Design Możliwości montowania w stelażu: Tak. Kolor produktu: Srebrny Przycisk reset: Tak. Diody LED: Tak. Praca Procesor wbudowany: Tak. Taktowanie procesora: 800 Mhz Pojemność pamięci wewnętrznej: 512 MB Wielkość pamięci flash: 256 MB Aktualizacje oprogramowania urządzenia: Tak. Zarządzanie energią Zasilacz dołączony: Tak. Montaż w szafie rack 19" CPV: 30200000-1, 30213000-5,48700000-5, 30230000-0, 30190000-7 Dokument nr: 2023/BZP 00244723, GI.271.13.2023.R.J Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-16 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f27e76a4-007d-11ee-9355-06954b8c6cb9 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: - przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.; - poczty elektronicznej pod adresem urzad@trzciel.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz.344). 2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.; poczty elektronicznej pod adresem urzad@trzciel.pl 3. Korzystanie z platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych na platformie e-Zamówienia w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). 7. Dopuszcza się komunikację pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym za pomocą poczty elektronicznej poprzez skrzynkę mailową Wykonawcy i skrzynkę mailową Zamawiającego urzad@trzciel.pl. 8. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówieni oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 9. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 11. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 12. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458-77-99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Urząd Miejski w Trzcielu, Ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel, urzad@trzciel.pl 2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email: dpo@trzciel.pl lub korespondencyjnie na adres: Urząd Miejski w Trzcielu, Ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. DOSTAWA sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu ,,Cyfrowa Gmina." - II etap. prowadzonym w trybie podstawowym. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo Zamówień Publicznych; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-16 11:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |