Zarządzanie i nadzór nad realizacją Kontraktu pn. "Budowa trasy tramwaju szybkiego"

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zarządzanie i nadzór nad realizacją Kontraktu pn. "Budowa trasy tramwaju szybkiego"

Data zamieszczenia: 2023-06-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Tramwaje Warszawskie sp. z o.o
ul. Siedmiogrodzka 20
01-232 Warszawa
powiat: Warszawa
Tel.: +48 225326140
zampubl@tw.waw.pl
https://tw.ezamawiajacy.pl/pn/tw/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: 25 000,00 PLN
Nr telefonu: Tel.: +48 225326140
Termin składania ofert: 2023-06-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Zarządzanie i nadzór nad realizacją Kontraktu pn. "Budowa trasy tramwaju szybkiego od Ul. Kasprzaka do Wilanowa na odcinku Al. Niepodległości do Ul. Puławskiej"

Numer referencyjny: DWZ/050/2023
II.1.2)Główny kod CPV
71318000 Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

1. Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie i nadzór nad realizacją Kontraktu pn. ,,Budowa trasy tramwaju szybkiego od Ul. Kasprzaka do Wilanowa na odcinku od Al. Niepodległości do Ul. Puławskiej".

2. Przedmiot zamówienia, w tym zakres podstawowy oraz zakres w ramach prawa opcji, określono szczegółowo w rozdziale II SWZ.

3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych, o których mowa w art. 388 pkt 2 lit. c ustawy Pzp do kwoty 371 521,00 PLN netto, polegających na powtórzeniu podobnych usług (nadzór nad projektowaniem, nadzór nad realizacją Robót) w zakresie branży architektonicznej, drogowej (w tym infrastruktury tramwajowej), konstrukcyjno-budowlanej, inżynieryjnej, sanitarnej, elektrycznej i elektroenergetycznej, teletechnicznej, geotechniki, inżynierii ruchu, ochrony przeciwpożarowej, zieleni. Warunki wykonania oraz sposób rozliczenia ww. zamówień zostaną ustalone w odrębnej umowie na zasadach analogicznych jak opisane w rozdziałach II i III SWZ.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 2 555 127.00 PLN
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
71247000 Nadzór nad robotami budowlanymi
71540000 Usługi zarządzania budową
71248000 Nadzór nad projektem i dokumentacją
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL911 Miasto Warszawa
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

m.st. Warszawa

II.2.4)Opis zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie Usługi polegającej na zarządzaniu i nadzorze nad realizacją Robót oraz zarządzaniu i nadzorze nad Robotami w okresie gwarancji i rękojmi za wady dla Kontraktu: ,,Budowa trasy tramwaju szybkiego od Ul. Kasprzaka do Wilanowa na odcinku od Al. Niepodległości do Ul. Puławskiej". Zamówienie podzielone jest na zakres podstawowy i zakres z prawa opcji w następujący sposób:

a) zakres podstawowy obejmuje zarządzanie i nadzór nad opracowaniem Dokumentacji Projektowej oraz realizacją Robót do zakończenia Okresu gwarancji i zgłaszania wad;

b) zakres prawa opcji obejmuje świadczenie usługi zarządzania i nadzoru nad opracowaniem Dokumentacji Projektowej oraz realizacją Robót w wydłużonym terminie realizacji Kontraktu o maksymalnie 6 miesięcy, jednak nie dłużej niż do czasu rozpoczęcia Okresu gwarancji i zgłaszania wad.

Przedmiot zamówienia będzie świadczony na warunkach określonych w Umowie z Konsultantem oraz zgodnie z Kontraktem.

2. Usługa obejmuje pełnienie przez Konsultanta obowiązków zgodnie z Umową, w oparciu o zapisy Kontraktu, w szczególności:

1) zweryfikowanie dokumentacji udostępnionej przez Zamawiającego,

2) pełnienie nadzoru nad wykonaniem Dokumentacji Projektowej, wraz z weryfikacją jej zgodności z warunkami Kontraktu, przepisami technicznymi, kompletności i wzajemnej zgodności,

3) zarządzanie, pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz kontrolę nad realizacją Robót, aż do daty wystawienia Rozliczenia Końcowego z okresu nadzoru,

4) prowadzenie działań informacyjnych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego i współpracę w tym zakresie z Zamawiającym,

5) wypełnianie obowiązków wynikających z procedur zawartych w obowiązujących wymaganiach/wytycznych dotyczących inwestycji współfinansowanych ze środków UE oraz zgodnie z przyjętymi założeniami dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 (POIiŚ) i współpracę w tym zakresie z Zamawiającym,

6) świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją Robót oraz udział w przeglądach gwarancyjnych i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek/wad stwierdzonych w przeglądach gwarancyjnych, w ramach zawartego Kontraktu i ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 20213 r., poz. 2351682 z późn. zm.),

7) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach związanych z realizacją Kontraktu,

8) sprawowanie nadzoru nad wykonaniem Dokumentacji Projektowej i realizacją Robót w zakresie zadań dodatkowych, niezbędnych do wykonania zadania inwestycyjnego, które wynikną w trakcie realizacji Kontraktu - udzielonych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp,

9) stałe monitorowanie, prowadzenie i rozstrzyganie spraw związanych z właściwym wykonaniem przez Wykonawcę Robót przedmiotu Kontraktu,

10) rozpatrywanie i opiniowanie roszczeń,

11) opiniowanie wzorów umów o podwykonawstwo.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Doświadczenie Ekspertów Kluczowych / Waga: 6
Cena - Waga: 94
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 2 555 127.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 90
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:

Zakres prawa opcji obejmuje świadczenie usługi zarządzania i nadzoru nad opracowaniem Dokumentacji Projektowej oraz realizacją Robót w wydłużonym terminie realizacji Kontraktu o maksymalnie 6 miesięcy, jednak nie dłużej niż do czasu rozpoczęcia Okresu gwarancji i zgłaszania wad.

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

CPV: 71318000, 71247000, 71540000, 71248000

Dokument nr: 329616-2023, DWZ/050/2023

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 29/06/2023
Czas lokalny: 11:00

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://tw.ezamawiajacy.pl/

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://tw.ezamawiajacy.pl/pn/tw/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList

TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 29/06/2023

Miejsce i termin realizacji:
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

m.st. Warszawa

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 26/09/2023
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
29/05/2023

Kontakt:
Tramwaje Warszawskie sp. z o.o.
ul. Siedmiogrodzka 20
Warszawa
Kod NUTS: PL911 Miasto Warszawa
01-232
Polska
Osoba do kontaktów: Renata Krzyżanowska
E-mail: zampubl@tw.waw.pl
Tel.: +48 225326140

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii