Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zarządzanie i nadzór nad realizacją Kontraktu pn. "Budowa trasy tramwaju szybkiego" |
Data zamieszczenia: | 2023-06-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Tramwaje Warszawskie sp. z o.o ul. Siedmiogrodzka 20 01-232 Warszawa powiat: Warszawa Tel.: +48 225326140 zampubl@tw.waw.pl https://tw.ezamawiajacy.pl/pn/tw/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | 25 000,00 PLN |
Nr telefonu: | Tel.: +48 225326140 |
Termin składania ofert: | 2023-06-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: Zarządzanie i nadzór nad realizacją Kontraktu pn. "Budowa trasy tramwaju szybkiego od Ul. Kasprzaka do Wilanowa na odcinku Al. Niepodległości do Ul. Puławskiej" Numer referencyjny: DWZ/050/2023 II.1.2)Główny kod CPV 71318000 Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne II.1.3)Rodzaj zamówienia Usługi II.1.4)Krótki opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie i nadzór nad realizacją Kontraktu pn. ,,Budowa trasy tramwaju szybkiego od Ul. Kasprzaka do Wilanowa na odcinku od Al. Niepodległości do Ul. Puławskiej". 2. Przedmiot zamówienia, w tym zakres podstawowy oraz zakres w ramach prawa opcji, określono szczegółowo w rozdziale II SWZ. 3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych, o których mowa w art. 388 pkt 2 lit. c ustawy Pzp do kwoty 371 521,00 PLN netto, polegających na powtórzeniu podobnych usług (nadzór nad projektowaniem, nadzór nad realizacją Robót) w zakresie branży architektonicznej, drogowej (w tym infrastruktury tramwajowej), konstrukcyjno-budowlanej, inżynieryjnej, sanitarnej, elektrycznej i elektroenergetycznej, teletechnicznej, geotechniki, inżynierii ruchu, ochrony przeciwpożarowej, zieleni. Warunki wykonania oraz sposób rozliczenia ww. zamówień zostaną ustalone w odrębnej umowie na zasadach analogicznych jak opisane w rozdziałach II i III SWZ. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość Wartość bez VAT: 2 555 127.00 PLN II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: nie II.2)Opis II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 71247000 Nadzór nad robotami budowlanymi 71540000 Usługi zarządzania budową 71248000 Nadzór nad projektem i dokumentacją II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL911 Miasto Warszawa Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: m.st. Warszawa II.2.4)Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie Usługi polegającej na zarządzaniu i nadzorze nad realizacją Robót oraz zarządzaniu i nadzorze nad Robotami w okresie gwarancji i rękojmi za wady dla Kontraktu: ,,Budowa trasy tramwaju szybkiego od Ul. Kasprzaka do Wilanowa na odcinku od Al. Niepodległości do Ul. Puławskiej". Zamówienie podzielone jest na zakres podstawowy i zakres z prawa opcji w następujący sposób: a) zakres podstawowy obejmuje zarządzanie i nadzór nad opracowaniem Dokumentacji Projektowej oraz realizacją Robót do zakończenia Okresu gwarancji i zgłaszania wad; b) zakres prawa opcji obejmuje świadczenie usługi zarządzania i nadzoru nad opracowaniem Dokumentacji Projektowej oraz realizacją Robót w wydłużonym terminie realizacji Kontraktu o maksymalnie 6 miesięcy, jednak nie dłużej niż do czasu rozpoczęcia Okresu gwarancji i zgłaszania wad. Przedmiot zamówienia będzie świadczony na warunkach określonych w Umowie z Konsultantem oraz zgodnie z Kontraktem. 2. Usługa obejmuje pełnienie przez Konsultanta obowiązków zgodnie z Umową, w oparciu o zapisy Kontraktu, w szczególności: 1) zweryfikowanie dokumentacji udostępnionej przez Zamawiającego, 2) pełnienie nadzoru nad wykonaniem Dokumentacji Projektowej, wraz z weryfikacją jej zgodności z warunkami Kontraktu, przepisami technicznymi, kompletności i wzajemnej zgodności, 3) zarządzanie, pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz kontrolę nad realizacją Robót, aż do daty wystawienia Rozliczenia Końcowego z okresu nadzoru, 4) prowadzenie działań informacyjnych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego i współpracę w tym zakresie z Zamawiającym, 5) wypełnianie obowiązków wynikających z procedur zawartych w obowiązujących wymaganiach/wytycznych dotyczących inwestycji współfinansowanych ze środków UE oraz zgodnie z przyjętymi założeniami dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 (POIiŚ) i współpracę w tym zakresie z Zamawiającym, 6) świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją Robót oraz udział w przeglądach gwarancyjnych i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek/wad stwierdzonych w przeglądach gwarancyjnych, w ramach zawartego Kontraktu i ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 20213 r., poz. 2351682 z późn. zm.), 7) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach związanych z realizacją Kontraktu, 8) sprawowanie nadzoru nad wykonaniem Dokumentacji Projektowej i realizacją Robót w zakresie zadań dodatkowych, niezbędnych do wykonania zadania inwestycyjnego, które wynikną w trakcie realizacji Kontraktu - udzielonych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, 9) stałe monitorowanie, prowadzenie i rozstrzyganie spraw związanych z właściwym wykonaniem przez Wykonawcę Robót przedmiotu Kontraktu, 10) rozpatrywanie i opiniowanie roszczeń, 11) opiniowanie wzorów umów o podwykonawstwo. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Doświadczenie Ekspertów Kluczowych / Waga: 6 Cena - Waga: 94 II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 2 555 127.00 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 90 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: Zakres prawa opcji obejmuje świadczenie usługi zarządzania i nadzoru nad opracowaniem Dokumentacji Projektowej oraz realizacją Robót w wydłużonym terminie realizacji Kontraktu o maksymalnie 6 miesięcy, jednak nie dłużej niż do czasu rozpoczęcia Okresu gwarancji i zgłaszania wad. II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe CPV: 71318000, 71247000, 71540000, 71248000 Dokument nr: 329616-2023, DWZ/050/2023 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 29/06/2023 Czas lokalny: 11:00 Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://tw.ezamawiajacy.pl/ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://tw.ezamawiajacy.pl/pn/tw/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 29/06/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: m.st. Warszawa Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 26/09/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29/05/2023 Kontakt: Tramwaje Warszawskie sp. z o.o. ul. Siedmiogrodzka 20 Warszawa Kod NUTS: PL911 Miasto Warszawa 01-232 Polska Osoba do kontaktów: Renata Krzyżanowska E-mail: zampubl@tw.waw.pl Tel.: +48 225326140 |