Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Kontrola okresowa - Roczny przegląd dróg powiatowych z dostępem do tych danych poprzez aplikację internetową |
Data zamieszczenia: | 2023-06-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiatowy Zarząd Dróg w Ostrowie Wielkopolskim ul. Staszica 1 63-400 Ostrów Wielkopolski powiat: ostrowski (wielkopolski) tel.: 62/735 51 66 wew. 2 utrzymanie@pzd-ostrow.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Ostrów Wielkopolski |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 62/735 51 66 w |
Termin składania ofert: | 2023-06-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaproszenie do złożenia oferty zapraszamy do złożenia oferty na wykonanie zadania pod nazwą: ,,Kontrola okresowa - Roczny przegląd dróg powiatowych z dostępem do tych danych poprzez aplikację internetową" z uwzględnieniem poniższych wymagań: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: I. Aktualizację posiadanego systemu referencyjnego w formie elektronicznej dla całej sieci dróg powiatowych Powiatu Ostrowskiego oraz dróg nadrzędnych w granicach administracyjnych powiatu. II. Fotorejestracja korytarza dróg powiatowych dla 507km?2%. III. Cyfrowy obraz nawierzchni dróg powiatowych jezdni o nawierzchni bitumicznej dla 480km ?5%. IV. Ocenę stanu nawierzchni dróg powiatowych dla 507km?2%. V. Przegląd okresowy (Roczny) stanu technicznego dróg powiatowych dla 507km?2%. VI. Usługę polegającą na wykonaniu lub aktualizacji dostępu do danych związanych z automatyczną identyfikacją uszkodzeń nawierzchni jezdni, (przeglądu okresowego dróg), ewidencją dróg i obiektów mostowych z poziomu przeglądarki internetowej. Dokument nr: PZD.2621.12.2023.4 Składanie ofert: 8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERTY 8.1. Oferty należy złożyć do 09.06.2023r do godz. 09:00 w formie: pocztą lub osobiście w siedzibie Zamawiającego, (sekretariat), Ul. Staszica 1, 63-400 Ostrów Wielkopolski. Ofertę należy przygotować zgodnie z zaproszeniem do złożenia oferty Miejsce i termin realizacji: 3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA prace należy wykonać do dnia 30.11.2023r. Wymagania: 2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zaproszenia do złożenia oferty. Do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz.U.2022.1710 ze zm.) z uwagi na fakt, iż wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 złotych. 4. OPIS KRYTERIÓW ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT: 4.1 Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 1 kryterium: cena - waga 100% Sposób oceny ofert: najniższa cena brutto ilość punktów = ------------------------------------- x 100 = ilość otrzymanych pkt cena brutto danej oferty Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów. 5. WYMAGANIA DLA WYKONAWCÓW (załączniki do formularza oferty): Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia: Należycie wykonał co najmniej 3 usługi w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert, polegające na: A) Wykonaniu dokumentacji fotograficznej pasa drogowego z pozycji 5 kamer wraz z automatyczną dokumentacją fotograficzną stanu nawierzchni jezdni (zgodnie z OPZ) i ich przeglądem okresowym dla dróg powiatowych lub wyższej kategorii w oparciu o system referencyjny na długości minimum 250 km - każde zadanie. B) Wykonaniu lub aktualizacji dostępu do bazy danych ewidencyjnych dróg i obiektów mostowych z poziomu przeglądarki internetowej dla dróg powiatowych lub wyższej kategorii. Uwaga: Do oferty należy dołączyć adres internetowy (link do usługi) z loginem i hasłem dostępu do funkcjonującej przeglądarki internetowej, spełniającej wymagania określone przez Zamawiającego w OPZ. Adres funkcjonującego portalu (link do portalu) musi być zgodny w jednym z wymienionych w Protokołach Odbioru lub Referencjach wymaganych dla VI - OPZ. Brak dołączonego adresu, loginu, hasła dostępu do portalu oraz funkcji określonych w OPZ będą podstawą do wykluczenia oferenta. 6. OKRES GWARANCJI: - 12 miesięcy od daty przekazania prac Protokołem Zdawczo - Odbiorczym 7. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT 7.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 7.2. Oferta musi być sporządzona według wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1. 7.3. Wykonawca składa/przesyła ofertę w zamkniętej kopercie opisaną w następujący sposób: Oferta na zadanie pod nazwą: ,,Kontrola okresowa - Roczny przegląd dróg powiatowych z dostępem do tych danych poprzez aplikację internetową" NIE OTWIERAĆ przed 09.06.2023 roku, godz. 09:15 7.4. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: formularz ofertowy - załącznik nr 1 parafowany wzór umowy - załącznik nr 2 odpis z KRS lub CEIDG przykładowy zestaw dokumentacji fotograficznej z automatycznej oceny stanu nawierzchni jezdni - zgodnej z OPZ wykaz usług (załącznik nr 3) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zadania - określonego w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Szczegółowe wymagania dla Wykonawców określono w punkcie 5 - ,,Informacje Ogólne" 9. UMOWA 9.1. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do zaproszenia. Kontakt: 10. OSOBA DO KONTAKTU Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcą jest: Pan: Krystian Gąsiorek, telefon: tel.: 62/735 51 66 wew. 2 e-mail: utrzymanie@pzd-ostrow.pl |