Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sporządzenie kompletnych dokumentacji projektowych, pozyskanie ostatecznych decyzji oraz sprawowanie nadzorów autorskich w czasie realizacji zamierzenia rozbudowy/przebudowy/remontu budynków |
Data zamieszczenia: | 2024-02-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A ul. Kordylewskiego 11 31-542 Kraków powiat: Kraków Telefon: 126176601 mariusz.gorak@marr.pl https://marr.ezamawiajacy.pl. |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | 40 000 zł |
Nr telefonu: | Telefon: 126176601 |
Termin składania ofert: | 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Sporządzenie kompletnych dokumentacji projektowych, pozyskanie ostatecznych decyzji oraz sprawowanie nadzorów autorskich w czasie realizacji zamierzenia rozbudowy/przebudowy/remontu bud. B 1.1; B 1.2 i B 1.3 na działce nr 474/8 obr. 105 Podgórze 1.Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie kompletnych dokumentacji projektowych wraz z przekazaniem Zamawiającemu pozyskanych, na podstawie sporządzonej dokumentacji, wymaganych obowiązującym prawem ostatecznych pozwoleń/decyzji, wraz ze sprawowaniem nadzorów autorskich, w celu realizacji zamierzenia inwestycyjnego obejmującego: rozbudowę i przebudowę części budynku B-1.2 zlokalizowanego na działce nr 474/8 obr. 105 Podgórze w celu dostosowania powierzchni do wymagań Najemcy (zadanie 1) oraz budowę parkingu dla samochodów osobowych na działce nr 474/4 obr. 105 Podgórze (zadanie 2) oraz przebudowę/remont powierzchni w budynkach B-1.1 i B-1.3 na działce nr 474/8 obr. 105 Podgórze celem dostosowania do potrzeb Najemcy (zadanie 3). 2.Prace będą przebiegać w niżej wymienionych etapach: 2.1 I etap - opracowanie koncepcji architektonicznej i koncepcji wielobranżowej oraz opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do wystąpienia z wnioskiem o wydanie wymaganych zgodnie z obowiązującym prawem pozwoleń/decyzji oraz złożenie w imieniu i na rzecz Zamawiającego kompletnych wniosków o ww. pozwolenia we właściwym organie administracyjnym (administracji architektoniczno-budowlanej) oraz doręczenie Zamawiającemu kopii wniosków o udzielenie ww. pozwoleń wraz ze wszystkimi wymaganymi przez prawo, w szczególności przez art. 35 Prawa budowlanego załącznikami, z potwierdzeniem ich złożenia do właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej. 2.2 II etap - uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wymaganych obowiązującym prawem ostatecznych pozwoleń/decyzji oraz doręczenie ich Zamawiającemu wraz ze wszystkimi dokumentami, które posłużyły do ich uzyskania. Etap II obejmuje także opracowanie projektu technicznego, kompletnego projektu wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), sporządzenie dokumentacji projektowej dla realizacji zadań nie wymagających pozwoleń - zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzenie przedmiarów robót, sporządzenie kosztorysów inwestorskich wraz z ich aktualizacją w przypadku konieczności ponowienia procedury wyłonienia Wykonawcy realizacji robót budowlanych oraz doręczenie Zamawiającemu. 2.3 III etap - współpraca z Zamawiającym przy prowadzonym przez niego postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie obowiązujących przepisów, mającym na celu wyłonienie Wykonawcy realizacji robót budowlanych. Celem współpracy będzie doprowadzenie do skutecznego zawarcia umowy z wykonawcą roboty budowlanej, w szczególności poprzez współpracę przy przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia, bieżącym konsultowaniu z Zamawiającym dokumentów wraz z wykonaniem ich animizacji w celu publikacji oraz przygotowywaniu odpowiedzi na pytania zadawane przez potencjalnych Wykonawców w trakcie prowadzonego postępowania oraz współpracy przy obsłudze ewentualnego odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej. 2.4 IV etap - sprawowanie nadzoru autorskiego przy realizacji robót budowlanych, prowadzonych na podstawie dokumentacji składającej się na przedmiot Umowy, do dnia zakończenia i odbioru bez zastrzeżeń robót budowlanych prowadzonych na podstawie dokumentacji będącej przedmiotem niniejszej umowy oraz uzyskania przez Zamawiającego ostatecznych i bezwarunkowych decyzji o pozwoleniu na użytkowanie bądź zgłoszenia zakończenia robót. W ramach etapu IV Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia działań wraz z Zamawiającym lub innym podmiotem trzecim, mających na celu uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie bądź zgłoszenia zakończenia robót. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, bez podania przyczyny, rezygnacji z realizacji etapu III, a co za tym idzie również etapu IV, przy czym za niezrealizowane etapy nie przysługuje Wykonawcy wynagrodzenie. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują również żadne roszczenia (w tym odszkodowawcze) z tytułu rezygnacji z wykonywania tych części umowy przez Zamawiającego. Strony wyłączają stosowanie art. 644 kodeksu cywilnego. 3.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji. 4. Termin wykonania zamówienia. I etap oraz II etap zakończony będzie poprzez doręczenie Zamawiającemu wymaganych obowiązującym prawem ostatecznych pozwoleń/decyzji wraz z kompletną dokumentacją, w terminie do 150 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy, przy czym termin ten swym zakresem nie obejmuje czasu niezbędnego do podjęcia decyzji przez Zamawiającego co do wyboru wariantu koncepcji (do 21 dni, liczonych od dnia przekazania koncepcji Zamawiającemu). III etap - realizowany będzie od dnia powiadomienia Wykonawcy o rozpoczęciu realizacji tego etapu i zakończony będzie poprzez podpisanie niepodlegającej zaskarżeniu umowy z wyłonionym w postępowaniu wykonawcą robót budowlanych z uwzględnieniem zapisów § 5 ust. 5 wzoru umowy. IV etap - realizowany będzie od daty podpisania umowy z wyłonionym w postępowaniu wykonawcą robót budowlanych do dnia zakończenia i odbioru bez zastrzeżeń robót budowlanych prowadzonych na podstawie dokumentacji sporządzonej przez Wykonawcę oraz uzyskania przez Zamawiającego ostatecznych i bezwarunkowych decyzji o pozwoleniu na użytkowanie bądź informacji o braku wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia zakończenia robót z uwzględnieniem zapisów § 5 ust. 5 wzoru umowy 5. Część zamówienia Część zamówienia: LOT-0001 Tytuł: Sporządzenie kompletnych dokumentacji projektowych, pozyskanie ostatecznych decyzji oraz sprawowanie nadzorów autorskich w czasie realizacji zamierzenia rozbudowy/przebudowy/remontu bud. B 1.1; B 1.2 i B 1.3 na działce nr 474/8 obr. 105 Podgórze Opis: 1.Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie kompletnych dokumentacji projektowych wraz z przekazaniem Zamawiającemu pozyskanych, na podstawie sporządzonej dokumentacji, wymaganych obowiązującym prawem ostatecznych pozwoleń/decyzji, wraz ze sprawowaniem nadzorów autorskich, w celu realizacji zamierzenia inwestycyjnego obejmującego: rozbudowę i przebudowę części budynku B-1.2 zlokalizowanego na działce nr 474/8 obr. 105 Podgórze w celu dostosowania powierzchni do wymagań Najemcy (zadanie 1) oraz budowę parkingu dla samochodów osobowych na działce nr 474/4 obr. 105 Podgórze (zadanie 2) oraz przebudowę/remont powierzchni w budynkach B-1.1 i B-1.3 na działce nr 474/8 obr. 105 Podgórze celem dostosowania do potrzeb Najemcy (zadanie 3). 2.Prace będą przebiegać w niżej wymienionych etapach: 2.1 I etap - opracowanie koncepcji architektonicznej i koncepcji wielobranżowej oraz opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do wystąpienia z wnioskiem o wydanie wymaganych zgodnie z obowiązującym prawem pozwoleń/decyzji oraz złożenie w imieniu i na rzecz Zamawiającego kompletnych wniosków o ww. pozwolenia we właściwym organie administracyjnym (administracji architektoniczno-budowlanej) oraz doręczenie Zamawiającemu kopii wniosków o udzielenie ww. pozwoleń wraz ze wszystkimi wymaganymi przez prawo, w szczególności przez art. 35 Prawa budowlanego załącznikami, z potwierdzeniem ich złożenia do właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej. 2.2 II etap - uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wymaganych obowiązującym prawem ostatecznych pozwoleń/decyzji oraz doręczenie ich Zamawiającemu wraz ze wszystkimi dokumentami, które posłużyły do ich uzyskania. Etap II obejmuje także opracowanie projektu technicznego, kompletnego projektu wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), sporządzenie dokumentacji projektowej dla realizacji zadań nie wymagających pozwoleń - zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzenie przedmiarów robót, sporządzenie kosztorysów inwestorskich wraz z ich aktualizacją w przypadku konieczności ponowienia procedury wyłonienia Wykonawcy realizacji robót budowlanych oraz doręczenie Zamawiającemu. 2.3 III etap - współpraca z Zamawiającym przy prowadzonym przez niego postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie obowiązujących przepisów, mającym na celu wyłonienie Wykonawcy realizacji robót budowlanych. Celem współpracy będzie doprowadzenie do skutecznego zawarcia umowy z wykonawcą roboty budowlanej, w szczególności poprzez współpracę przy przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia, bieżącym konsultowaniu z Zamawiającym dokumentów wraz z wykonaniem ich animizacji w celu publikacji oraz przygotowywaniu odpowiedzi na pytania zadawane przez potencjalnych Wykonawców w trakcie prowadzonego postępowania oraz współpracy przy obsłudze ewentualnego odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej. 2.4 IV etap - sprawowanie nadzoru autorskiego przy realizacji robót budowlanych, prowadzonych na podstawie dokumentacji składającej się na przedmiot Umowy, do dnia zakończenia i odbioru bez zastrzeżeń robót budowlanych prowadzonych na podstawie dokumentacji będącej przedmiotem niniejszej umowy oraz uzyskania przez Zamawiającego ostatecznych i bezwarunkowych decyzji o pozwoleniu na użytkowanie bądź zgłoszenia zakończenia robót. W ramach etapu IV Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia działań wraz z Zamawiającym lub innym podmiotem trzecim, mających na celu uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie bądź zgłoszenia zakończenia robót. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, bez podania przyczyny, rezygnacji z realizacji etapu III, a co za tym idzie również etapu IV, przy czym za niezrealizowane etapy nie przysługuje Wykonawcy wynagrodzenie. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują również żadne roszczenia (w tym odszkodowawcze) z tytułu rezygnacji z wykonywania tych części umowy przez Zamawiającego. Strony wyłączają stosowanie art. 644 kodeksu cywilnego. 3.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji. 4.Termin wykonania zamówienia. I etap oraz II etap zakończony będzie poprzez doręczenie Zamawiającemu wymaganych obowiązującym prawem ostatecznych pozwoleń/decyzji wraz z kompletną dokumentacją, w terminie do 150 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy, przy czym termin ten swym zakresem nie obejmuje czasu niezbędnego do podjęcia decyzji przez Zamawiającego co do wyboru wariantu koncepcji (do 21 dni, liczonych od dnia przekazania koncepcji Zamawiającemu). III etap - realizowany będzie od dnia powiadomienia Wykonawcy o rozpoczęciu realizacji tego etapu i zakończony będzie poprzez podpisanie niepodlegającej zaskarżeniu umowy z wyłonionym w postępowaniu wykonawcą robót budowlanych z uwzględnieniem zapisów § 5 ust. 5 wzoru umowy. IV etap - realizowany będzie od daty podpisania umowy z wyłonionym w postępowaniu wykonawcą robót budowlanych do dnia zakończenia i odbioru bez zastrzeżeń robót budowlanych prowadzonych na podstawie dokumentacji sporządzonej przez Wykonawcę oraz uzyskania przez Zamawiającego ostatecznych i bezwarunkowych decyzji o pozwoleniu na użytkowanie bądź informacji o braku wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia zakończenia robót z uwzględnieniem zapisów § 5 ust. 5 wzoru umowy. Wewnętrzny identyfikator: ZP/01/24/DIZN Główna klasyfikacja (cpv): 71200000 Usługi architektoniczne i podobne Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 71220000 Usługi projektowania architektonicznego, 71245000 Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje, 71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania CPV: 71200000, 71220000, 71245000, , 71320000 Dokument nr: 122617-2024, ZP/01/24/DIZN Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia: Data otwarcia: 09/04/2024 12:30:00 (UTC+2) Specyfikacja: Dokumenty zamówienia Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski Adres dokumentów zamówienia: https://marr.ezamawiajacy.pl Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 09/04/2024 12:00:00 (UTC+2) Miejsce i termin realizacji: Szacowany okres obowiązywania Okres obowiązywania: 150 Dzień Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach Kontakt: Oficjalna nazwa: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Numer rejestracyjny: 350239017 Adres pocztowy: ul. Kordylewskiego 11 Miejscowość: Kraków Kod pocztowy: 31-542 Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Kraków (PL213) Kraj: Polska E-mail: mariusz.gorak@marr.pl Telefon: 126176601 Adres strony internetowej: https://www.marr.pl/ Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://marr.ezamawiajacy.pl Profil nabywcy: https://marr.ezamawiajacy.pl Role tej organizacji: Nabywca |