Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie prac około archeologicznych w ramach badań archeologicznych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-01 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku Pl. Władysława Bartoszewskiego 1 80-862 Gdańsk powiat: Gdańsk Telefon: +48583237520 przetargi@muzeum1939.pl https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum1939 |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | Telefon: +4858323752 |
Termin składania ofert: | 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie prac około archeologicznych w ramach badań archeologicznych 2024 i 2025 r. związanych z inwestycją - Budowa Muzeum Westerplatte i Rewaloryzacja Pola Bitwy 1939 Przedmiotem zamówienia są prace około archeologiczne w ramach badań archeologicznych 2024 i 2025 r., związane z inwestycją ,,Budowa Muzeum Westerplatte i Rewaloryzacja Pola Bitwy 1939" - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ oraz wzorami umów odpowiednio dla każdej części zamówienia stanowiącymi Załączniki nr 8 do 12 do SWZ 5. Część zamówienia Część zamówienia: LOT-0001 Tytuł: zabezpieczenie saperskie w trakcie trwania prac archeologicznych Opis: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przez Wykonawcę zabezpieczenia saperskiego w trakcie trwania prac archeologicznych. Prace saperskie będą polegały na: - stałym nadzorze saperskim w trakcie prowadzenia badań archeologicznych, - nadzór saperski będzie polegał na wykryciu przedmiotów niebezpiecznych w gruncie, ich zabezpieczeniu, podejmowaniu i przekazaniu wojskowym jednostkom saperskim. Wewnętrzny identyfikator: Część nr 1 Główna klasyfikacja (cpv): 90523000 Usługi usuwania odpadów toksycznych, z wyjątkiem odpadów radioaktywnych i zanieczyszczonej gleby Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90523100 Usługi usuwania broni oraz amunicji, 90523300 Usługi oczyszczania z min, 90523200 Usługi usuwania bomb Część zamówienia: LOT-0002 Tytuł: Zapewnienie przez Wykonawcę 18 osób wykonujących prace fizyczne Opis: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zapewnieniu przez Wykonawcę na okres prowadzenia prac archeologicznych 18 osób wykonujących prace fizyczne, wyposażone w sprzęt niezbędny do eksploracji ręcznej i odzież ochronną oraz przeszkolonych w zakresie przepisów BHP. Wewnętrzny identyfikator: Część nr 2 Główna klasyfikacja (cpv): 71351914 Usługi archeologiczne Część zamówienia: LOT-0003 Tytuł: Zapewnienie przez Wykonawcę minikoparki gąsienicowej z operatorem Opis: Dostarczenie/zapewnienie przez Wykonawcę minikoparki gąsienicowej z operatorem posiadającym stosowne uprawnienia na cały okres prowadzenia prac archeologicznych . Wewnętrzny identyfikator: Część nr 3 Główna klasyfikacja (cpv): 71351914 Usługi archeologiczne Część zamówienia: LOT-0004 Tytuł: Zapewnienie obsługi geodezyjnej, pięciu dokumentalistów archeologicznych, trzech osób obsługujących wykrywacze metali oraz antropologa Opis: Usługi polegające na zapewnieniu przez Wykonawcę na okres prowadzenia prac archeologicznych: - pięciu dokumentalistów archeologicznych (z czego jednego wyposażonego w aparat fotograficzny o parametrach umożliwiających wykonywanie fotografii nawet niewielkim przedmiotom), - trzech osób wyposażonych i obsługujących wykrywacze metali, - obsługi geodezyjnej w trakcie prowadzenia badań archeologicznych wraz z wykonaniem prac fotogrametrycznych oraz digitalizacją dokumentacji rysunkowej, - konsultacji antropologicznej (w zależności od ewentualnych odkryć na terenie badań). Wewnętrzny identyfikator: Część nr 4 Główna klasyfikacja (cpv): 71351914 Usługi archeologiczne Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 71355000 Usługi pomiarowe, 35124000 Wykrywacze metalu Część zamówienia: LOT-0005 Tytuł: Zapewnieniu zabezpieczenia medycznego dla ekipy badawczej podczas prowadzenia prac archeologicznych Opis: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zapewnieniu przez Wykonawcę zabezpieczenia medycznego dla ekipy badawczej podczas prowadzenia prac archeologicznych w postaci ratownika medycznego wyposażonego w środki zabezpieczające w postaci kombinezonu, maseczki, przyłbicy, rękawic ochronnych, torby medycznej R1 oraz termometru bezdotykowego. Wykonawca zapewni także interwencję karetki w przypadku konieczności przetransportowania poszkodowanego do najbliższego SOR w sytuacji odmowy przyjazdu Państwowego Ratownictwa Medycznego. Wewnętrzny identyfikator: Część nr 5 Główna klasyfikacja (cpv): 85121000 Usługi medyczne CPV: 71351914, 90523000, 90523100, 90523300, 90523200, 71355000, 35124000, 85121000 Dokument nr: 129418-2024, Część nr 1 Specyfikacja: Dokumenty zamówienia Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski Adres dokumentów zamówienia: https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum1939 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 02/04/2024 10:00:00 (UTC+2) Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dzień Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji Adres pocztowy: Pl. W. Bartoszewskiego 1 Miejscowość: Gdansk Kod pocztowy: 80-862 Podpodział krajowy (NUTS): Gdański (PL634) Kraj: Polska Szacowany okres obowiązywania Okres obowiązywania: 2 Rok Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach Kontakt: Oficjalna nazwa: Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku Numer rejestracyjny: 5833241894 Adres pocztowy: Pl. Władysława Bartoszewskiego 1 Miejscowość: Gdańsk Kod pocztowy: 80-862 Podpodział krajowy (NUTS): Gdański (PL634) Kraj: Polska Punkt kontaktowy: Elżbieta Adrych, Żaneta Gawęcka-Wątroba, Emilia Jasińska E-mail: przetargi@muzeum1939.pl Telefon: +48583237520 Adres strony internetowej: www.muzeum1939.pl Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum1939 Profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum1939 Role tej organizacji: Nabywca |