Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie wymiany układu technologicznego wraz z armaturą na przepompowniach ścieków |
Data zamieszczenia: | 2024-03-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Aquanet Spółka Akcyjna ul. Dolna Wilda 126 61-492 Poznań powiat: Poznań tel. (61) 8359 100, tel. 603601349, 885973055 mariusz.graczyk@aquanet.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (61) 8359 100, |
Termin składania ofert: | 2024-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
AQUANET S.A. działając w oparciu o zapisy Regulaminu udzielania zamówień sektorowych przez AQUANET S.A., do których nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej ,,Regulamin"), Dział Sieci Kanalizacyjnej zwraca się z prośbą o przygotowanie oferty cenowej dotyczącej wykonanie wymiany układu technologicznego wraz z armaturą na trzech przepompowniach ścieków tj. Ul. Grunwaldzka, Ul. Jasna - Podleśna i Ul. Jastrzębia w miejscowości Puszczykowo 1. Zakres: Zakres prac określono w dokumentacji SWZ ( Specyfikacja Warunków Zamówienia) Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.04.2024 r. o godz. 10:00 w siedzibie Działu Sieci Kanalizacyjnej. Ul. Gdyńska 1, 62-028 Koziegłowy, przy udziale minimum dwóch pracowników Aquanet SA. Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej pod rygorem jej nieważności i przesłać na adres e-mail mariusz.graczyk@aquanet.pl oraz witold.manczak@aquanet.pl do dnia 31.03.2024 r. do godz. 12:00. Miejsce i termin realizacji: 2. Czas realizacji - do dnia 30.06.2024 r. Wymagania: Informację o środkach komunikacji, przy użyciu, których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami: a) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy pomocy poczty elektronicznej. 3. Kryterium oceny oferty - cena 100% W przypadku jeżeli dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą cenę, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych wcześniej ofertach. 4. Sposób obliczania ceny 1.Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania w zaproszeniu oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. 2.Podana cena netto robót w odniesieniu do poszczególnych przepompowni ścieków wg. zamieszczonego arkusza wyceny przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr A do Formularza oferty wraz z wypełnieniem Załącznika nr 2 do Umowy- Formularz oferty, zobrazuje ofertę. Wartość całkowita złożonego formularza oferty będzie podstawą do wyłonienia oferty najkorzystniejszej cenowo. 3.Ceną oferty jest cena wymieniona w formularzu oferty oraz arkusza wyceny przedmiotu zamówienia Cenę taką Zamawiający przyjmie na potrzeby oceny i porównania ofert. Cenę podaną w formularzu ofertowym należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 i powyżej 0,5 grosza zaokrągla się do 1 grosza. 5. Informacje o formalnościach 1.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2.Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu lub odstąpieniu od prowadzenia postępowania rozesłana zostanie do wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty będzie zawierała: - Informację o wybranym Wykonawcy wraz z podaniem ceny oferty - Informację o wszystkich Wykonawcach, którzy złożyli oferty wraz z podaniem cen tych ofert - Informację o ofertach odrzuconych i/ lub Wykonawcach wykluczonych wraz z podaniem podstawy odrzucenia/ wykluczenia - Zawiadomienie o wyborze oferty nie stanowi zawarcia umowy. 3.Umowę uznaje się za zawartą w momencie podpisania przez obie Strony. 4.W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności oceny ofert Wykonawcą. 5.W przypadku wyznaczenia do podpisania umowy pełnomocnika, przed podpisaniem umowy należy przekazać Zamawiającemu stosowne pełnomocnictwo dla takiego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być załączone w formie oryginału lub kopi poświadczonej notarialnie. 6. Podstawy do unieważnienia postępowania 1.Zamawiający unieważnia postępowanie jeśli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. 2.Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty zostali Wykluczeni. 3.Zamawiający unieważnia postępowanie jeśli wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego. 4.Zamawiający unieważnia postępowanie jeśli obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. 7. Informację dodatkowe 1.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia przed terminem składania ofert. Dokonaną w ten sposób zmianę Zamawiający przekaże wszystkim Wykonawcom, 2.Wykonawca może zwrócić się z wnioskiem o wyjaśnienie treści ogłoszenia, nie później niż 5 dni przed terminem składania ofert. Zamawiający udzieli odpowiedzi na wniosek, o którym mowa powyżej nie później niż 3 dni przed terminem składania ofert. 3.Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści ogłoszenia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. 4.Zamawiający przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami bez ujawnienia źródła zapytania, wszystkim Wykonawcom. 5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6.Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty lub do uzupełnienia dokumentów (np. potwierdzających spełnianie warunków udziału, brak podstaw do wykluczenia) lub pełnomocnictwa w wyznaczonym przez siebie terminie. 7.Zamawiający może poprawić w ofercie omyłki pisarskie oraz rachunkowe, zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 8.Zamawiający zastrzega sobie w każdym momencie możliwość odstąpienia od prowadzenia postępowania bez podawania przyczyny. 9.Zamawiający może udzielić zamówienia pod warunkiem otrzymania co najmniej 1 ważnej oferty. 8. Informacje o środkach ochrony prawnej 1.W postępowaniach, których wartość przekracza 130 000,00 złotych, wykonawca może w terminie 5 dni od wszczęcia postępowania lub wyboru oferty najkorzystniejszej, poinformować zamawiającego o niezgodnej z przepisami Regulaminu czynności podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, do której jest on zobowiązany na podstawie Regulaminu. 2.W przypadku uznania zasadności przekazanej informacji zlecający powtarza czynność albo dokonuje czynności zaniechanej, informując o tym wykonawców biorących udział w postępowaniu. 9. Zawartość oferty: - termin ważności oferty - 30 dni kalendarzowych od daty otwarcia oferty, - imię i nazwisko oraz numer telefonu osoby do kontaktu; - cena netto robót w PLN; - cena netto robót w odniesieniu do poszczególnych przepompowni ścieków wg. załączonego arkusza wyceny przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr A do Formularza oferty wraz z wypełnieniem Załącznika nr 2 do Umowy- Formularz oferty - przewidziany zakres prac - czas realizacji robót; - okres gwarancji: 36 m-cy od daty podpisania Protokołu odbioru końcowego - potwierdzenie warunków płatności robót; 10. Warunki płatności: Zapłata Wynagrodzenia przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej, tj. zgodnie z obowiązującymi przepisami i postanowieniami umowy, faktury VAT, w terminie 30 dni od daty doręczenia faktury VAT Zamawiającemu, przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Na każdej fakturze Wykonawca zobowiązany jest wpisać numer umowy w związku z realizacją której faktura została wystawiona. W przypadku braku wskazanego numeru umowy faktura zostanie odesłana do Wykonawcy jako wystawiona nieprawidłowo, a brak zapłaty w takiej sytuacji nie będzie traktowany jako zwłoka Zamawiającego w zapłacie. Za datę zapłaty uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 11. Dodatkowe informacje: 1.Umowę uznaje się za zawartą w momencie podpisania przez obie Strony. 2.W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności oceny ofert Wykonawcą. 3.W przypadku wyznaczenia do podpisania umowy pełnomocnika, przed podpisaniem umowy należy przekazać Zamawiającemu stosowne pełnomocnictwo dla takiego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być załączone w formie oryginału lub kopi poświadczonej notarialnie. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę dla kompletnego zakresu zamówienia. Oferta musi być napisana w języku polskim i powinna być sporządzona czytelnie oraz opatrzona podpisem osoby upoważnionej do złożenia oferty. Przez podpisanie oferty, Zamawiający rozumie skan podpisanego dokumentu papierowego (formularza oferty) lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym, który tym samym stanie się podpisanym dokumentem elektronicznym i będzie wiążący dla Wykonawcy. Pozostałe dokumenty elektroniczne stanowiące załączniki do oferty nie muszą być podpisane przez Wykonawcę, jednak są dla niego wiążące. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla takiego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być załączone w formie skanu podpisanego przez upoważnioną osobę. Wszystkie w/w dokumenty elektroniczne stanowiące ofertę należy skompresować do jednego pliku archiwum (np. 7z), który następnie należy zabezpieczyć hasłem przed niepożądanym otwarciem i przesłać do Zamawiającego. Tytuł wiadomości: Oferta firmy: wykonanie wymiany układu technologicznego wraz z armaturą na trzech przepompowniach ścieków tj. ul. Grunwaldzka, ul. Jasna - Podleśna i ul. Jastrzębia w miejscowości Puszczykowo Maksymalny rozmiar skompresowanego pliku oferty wynosi 60 MB. Dopuszczalny format plików składających się na ofertę to: .doc .docx .pdf . xls .rtf. Hasła zabezpieczające ofertę przed niepożądanym otwarciem należy przesyłać na adres e-mail mariusz.graczyk@aquanet.pl oraz witold.manczak@aquanet.pl od dnia 31.03.2024 r. od godz. 12:01 do dnia 02.04.2024 r. do godz. 9.00. Tytuł wiadomości e-mail: Hasło do oferty firmy..... wykonanie wymiany układu technologicznego wraz z armaturą na trzech przepompowniach ścieków tj. ul. Grunwaldzka, ul. Jasna - Podleśna i ul. Jastrzębia w miejscowości Puszczykowo Oferty złożone po terminie składania ofert oraz złożone niezgodnie z powyższymi wymogami, w szczególności nie zabezpieczone hasłami, nie będą rozpatrywane. Kontakt: b) Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Imię i nazwisko: Mariusz Graczyk e- mail: mariusz.graczyk@aquanet.pl Imię i nazwisko: Witold Mańczak e- mail: witold.manczak@aquanet.pl Kontakt: Osoba odpowiedzialna z ramienia Zamawiającego za realizację przedmiotu zamówienia: - Mariusz Graczyk, tel. 603601349 e-mail: mariusz.graczyk@aquanet.pl, - Witold Mańczak tel . 885973055 e-mail: witold_manczak.aquanet.pl |