Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie prac konserwacyjno-geodezyjnych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Komenda Główna Straży Granicznej Al. Niepodległości 100 02-514 Warszawa powiat: Warszawa Telefon: +48 22 500 44 29 zp.bf.kg@strazgraniczna.pl https://portal.smartpzp.pl/kgsg |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | Telefon: +48 22 500 |
Termin składania ofert: | 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie prac konserwacyjno-geodezyjnych na polsko - słowackiej granicy państwowej (etap 2) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwacyjno-geodezyjnych na polsko - słowackiej granicy państwowej (etap 2). Zamówienie udzielane jest w 2 częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania, przy czym w ramach realizacji części 1 i 2 zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Odcinek objęty zamówieniem w części 1: zamówienie podstawowe: od znaku granicznego nr I/156 do znaku granicznego nr I/207/13, zamówienie opcjonalne: od znaku granicznego nr I/207/14 do znaku granicznego nr I/227/11; Odcinki objęte zamówieniem w części 2: zamówienie podstawowe: od znaku granicznego nr I/276 do znaku granicznego nr II/8a oraz od znaku granicznego nr II/16b do znaku granicznego nr II/52a, zamówienie opcjonalne: od znaku granicznego nr I/253a do znaku granicznego nr I/275/14b. Szczegółowy zakres zamówienia określono w opisie przedmiotu zamówienia (Załączniki nr 1a i 1b do SWZ). Minimalny okres gwarancji (dla części 1 i 2 zamówienia) wynosi 36 miesięcy na wykonane prace, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń przez Zamawiającego protokołu odbioru wykonanych prac. Okres udzielonej gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp w niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym i Wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej SmartPZP dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/kgsg 5. Część zamówienia Część zamówienia: LOT-0001 Tytuł: Część nr 1 Opis: Zamówienie w części 1 obejmuje: 1) dostawę nowych, granitowych, głównych znaków granicznych i osadzenie ich w miejscach znaków brakujących i uszkodzonych, która obejmuje również: a) dostawę i osadzenie nowych, granitowych znaków stabilizacji podziemnej, w przypadku nieodnalezienia lub odnalezienia uszkodzonej stabilizacji podziemnej, b) usunięcie znaków uszkodzonych, c) wykonanie pomiarów geodezyjnych położenia i wysokości osadzonych znaków granicznych, 2) osadzenie wywróconych, pochylonych, zapadniętych i zagrożonych znaków granicznych, które obejmuje również: a) dostawę i osadzenie nowych, granitowych znaków stabilizacji podziemnej, w przypadku nieodnalezienia lub odnalezienia uszkodzonej stabilizacji podziemnej, b) wykonanie pomiarów geodezyjnych położenia i wysokości osadzonych znaków granicznych, 3) odnowienie znaków granicznych, które obejmuje: a) wyprostowanie nieznacznie pochylonych znaków granicznych, b) zapewnienie minimalnej wysokości części nadziemnej znaków nieznacznie zapadniętych lub przysypanych, c) oczyszczenie terenu wokół znaków granicznych, d) oczyszczenie powierzchni znaków granicznych, e) malowanie powierzchni znaków granicznych i ich elementów opisowych, 4) sporządzenie z wykonanych prac dokumentacji technicznej. Odcinek objęty zamówieniem podstawowym: od znaku granicznego nr I/156 do znaku granicznego nr I/207/13. Szczegółowy zakres zamówienia określono w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1a do SWZ). Wewnętrzny identyfikator: Część nr 1 Główna klasyfikacja (cpv): 71355000 Usługi pomiarowe Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45454100 Odnawianie Część zamówienia: LOT-0002 Tytuł: Część nr 2 Opis: Zamówienie w części 2 obejmuje: 1) dostawę nowych, granitowych, głównych znaków granicznych i osadzenie ich w miejscach znaków brakujących i uszkodzonych, która obejmuje również: a) dostawę i osadzenie nowych, granitowych znaków stabilizacji podziemnej, w przypadku nieodnalezienia lub odnalezienia uszkodzonej stabilizacji podziemnej, b) usunięcie znaków uszkodzonych, c) wykonanie pomiarów geodezyjnych położenia i wysokości osadzonych znaków granicznych, 2) osadzenie wywróconych, pochylonych, zapadniętych i zagrożonych znaków granicznych, które obejmuje również: a) dostawę i osadzenie nowych, granitowych znaków stabilizacji podziemnej, w przypadku nieodnalezienia lub odnalezienia uszkodzonej stabilizacji podziemnej, b) wykonanie pomiarów geodezyjnych położenia i wysokości osadzonych znaków granicznych, 3) odnowienie znaków granicznych, które obejmuje: a) wyprostowanie nieznacznie pochylonych znaków granicznych, b) zapewnienie minimalnej wysokości części nadziemnej znaków nieznacznie zapadniętych lub przysypanych, c) oczyszczenie terenu wokół znaków granicznych, d) oczyszczenie powierzchni znaków granicznych, e) malowanie powierzchni znaków granicznych i ich elementów opisowych, 4) redukcję znaków granicznych oznakowujących pośrednio przebieg granicy państwa na rzece granicznej Poprad. 5) sporządzenie z wykonanych prac dokumentacji technicznej. Odcinki objęte zamówieniem podstawowym: od znaku granicznego nr I/276 do znaku granicznego nr II/8a oraz od znaku granicznego nr II/16b do znaku granicznego nr II/52a. Szczegółowy zakres zamówienia określono w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1b do SWZ). Wewnętrzny identyfikator: Część nr 2 Główna klasyfikacja (cpv): 71355000 Usługi pomiarowe Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45454100 Odnawianie CPV: 71355000, 45454100 Dokument nr: 141845-2024, Sprawa nr 7/BF/ZG/24 Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia: Data otwarcia: 09/04/2024 10:15:00 (UTC+2) Miejsce: Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/kgsg Specyfikacja: Dokumenty zamówienia Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski Adres dokumentów zamówienia: https://portal.smartpzp.pl/kgsg Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 09/04/2024 10:00:00 (UTC+2) Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dzień Miejsce i termin realizacji: Szacowany okres obowiązywania Okres obowiązywania: 6 Miesiąc Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach Kontakt: Oficjalna nazwa: Komenda Główna Straży Granicznej Numer rejestracyjny: 5212921032 Departament: Biuro Finansów Adres pocztowy: Al. Niepodległości 100 Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-514 Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911) Kraj: Polska Punkt kontaktowy: Biuro Finansów - Zamówienia Publiczne E-mail: zp.bf.kg@strazgraniczna.pl Telefon: +48 22 500 44 29 Adres strony internetowej: https://www.strazgraniczna.pl Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://portal.smartpzp.pl/kgsg Profil nabywcy: https://portal.smartpzp.pl/kgsg Role tej organizacji: Nabywca Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału Organizacja rozpatrująca oferty |