Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja warstwy obiektowej systemu automatyki |
Data zamieszczenia: | 2024-03-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
PERN S.A ul. Wyszogrodzka 133 09-410 Płock powiat: Płock tel. +48 519 015 032, tel. +48 600 423 481, tel. +48 509 436 036 tomasz.baniak@pern.pl https://platformazakupowa.pern.pl/adverts/details/internalContract/NonAdvertActsDetails.xhtml?iDemand=3625 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Płock |
Wadium: | 25 000,00 zł |
Nr telefonu: | tel. +48 519 015 032 |
Termin składania ofert: | 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY zapraszamy do udziału w postępowaniu - w trybie przetargu nieograniczonego - którego przedmiotem jest Modernizacja warstwy obiektowej systemu automatyki BP03 w Boronowie. II. PRZEDMIOT ZAKUPU 1. PRZEDMIOT ZAKUPU 1.1 Przedmiot Zakupu obejmuje Zakup pn. Modernizacja warstwy obiektowej systemu automatyki BP03 w Boronowie. 1.2 Szczegółowy zakres przedmiotu Zakupu, termin realizacji oraz warunki jego wykonania i odbioru określone zostały w: 1) Szczegółowym opisie przedmiotu Umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian Umowy nie modyfikujących zasadniczych warunków określonych we Wzorze Umowy. Dokument nr: ZPP.250.000020.2024 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pern.pl/adverts/details/internalContract/NonAdvertActsDetails.xhtml?iDemand=3625 4. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa 28.03.2024 r. o godz. 11:00. Wymagania: 3. WIZJA LOKALNA 3.1 Dla potrzeb przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia ewentualnych warunków realizacji Zakupu poprzez przeprowadzenie na własny koszt i ryzyko - minimum 5 dni przed złożeniem oferty - wizji lokalnej obiektu na realizację Zakupu po uzgodnieniu terminu jej odbycia z osobą wskazaną w pkt 9.2 Dz. I. SIWZ. 3.2 W zgłoszeniu przeprowadzenia wizji lokalnej, które należy uzgodnić telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej z osobą wskazaną w pkt 9.2 Dz. I. SIWZ, należy podać: - proponowany termin przeprowadzenia wizji lokalnej, - dane osób, które będą brać udział w wizji lokalnej (imię i nazwisko) 15. WADIUM 15.1 Wykonawca ma obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert (Dział I pkt 4 SIWZ) na cały okres związania ofertą w wysokości: 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium musi zostać wniesione w jednej z następujących form: 1) W środkach pieniężnych (PLN) na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP S.A. nr rachunku: 23 1020 1026 0000 1302 0369 4809; 2) W bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie Zamawiającego gwarancjach ubezpieczeniowych lub bankowych (w oryginałach) wystawionych przez bank lub towarzystwo ubezpieczeniowe z siedzibą w jednym z krajów Unii Europejskiej. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym Ubezpieczyciela. W przypadku, gdy dokument gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej został wystawiony w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym Ubezpieczyciela, Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest załączyć ww. dokument na Platformie Zakupowej podpisany w formacie XAdES lub PAdES w celu umożliwienia weryfikacji wiarygodności dokumentu przez Zamawiającego Dokument gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej podpisany za pomocą innego formatu, niż wskazany w zdaniu poprzednim, uważa się za niezłożony. Kontakt: 9. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: 9.1 W zakresie pytań i wyjaśnień dotyczących Postępowania: Alina Kujawska, tel. +48 600 423 481 lub za pośrednictwem Platformy Zakupowej; 9.2 W zakresie wizji lokalnej: Tomasz Baniak bądź osoba przez niego wskazana, e-mail: tomasz.baniak@pern.pl, tel. +48 509 436 036 lub osoba przez niego upoważniona. |