Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego mostów drogowych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16 42-470 Siewierz powiat: będziński tel. 32 64 99 400, fax 32 64 99 402, tel: (32) 64-99-461 siewierz@siewierz.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Siewierz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 32 64 99 400, f |
Termin składania ofert: | 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego mostów drogowych". I. Opis przedmiotu zadania: Ekspertyzę stanu technicznego należy wykonać dla trzech mostów drogowych, zlokalizowanych w ciągu dróg gminnych. Są to mosty zlokalizowane w pasie drogowym ulicy Żwirki i Wigury w Siewierzu, w pasie drogowym drogi gminnej w Kuźnicy Podleśnej oraz w pasie drogowym drogi gminnej w Wojkowicach Kościelnych. W ramach prac należy wykonać szczegółową analizę stanu technicznego konstrukcji nośnych przedmiotowych obiektów. Należy wykonać szczegółowe oględziny każdego z obiektów, wykonanie inwentaryzacji istniejących uszkodzeń wraz z ich opisem. Na podstawie oględzin i badań należy ustalić aktualną nośność każdego obiektu, określić sposób dalszego postępowania z obiektami z uwzględnieniem potrzeby utrzymania istniejących konstrukcji oraz zakresu wymaganego remontu przedmiotowych obiektów wraz z wykonaniem kosztorysów inwestorskich. Dla każdego obiektu mostowego należy przygotować raport końcowy obejmujący ocenę stanu technicznego obiektu na podstawie wniosków z przeprowadzonych przeglądów oraz wyników ewentualnych badań wraz ze wskazaniem zakresu niezbędnego remontu. Dokument nr: GKL.7031.000036.2024 Składanie ofert: IV. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Siewierz (pok. 11) do dnia 29 marca 2024 roku do godz. 12:00. Decyduje data wpływu oferty do zamawiającego. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji prac: Prace powinny być zrealizowane w terminie dwóch miesięcy od daty otrzymania zlecenia. Wymagania: w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 130000 zł II. Wymagania: Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, wymogami najwyższej staranności. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej: mostowej bez ograniczeń. zlecenia. W przypadku niewykonania zadania w terminie naliczane będą kary umowne za zwłokę w wysokości 0,5 % ceny brutto za każdy dzień zwłoki. Termin związania ofertą wynosi 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. V. Opis sposobu przygotowywania ofert, forma składania dokumentów: 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Ofertę należy podpisać przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli dokumenty będą podpisane przez pełnomocnika firmy lub inną osobę upoważnioną, to do oferty należy dołączyć prawnie skuteczne pełnomocnictwo lub upoważnienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oiyginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. VI. Informacja o dokumentach składających się na ofertę: Wykonawca ma obowiązek przedłożenia w ofercie następujących dokumentów: 1. Formularz ofertowy załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej mostowej bez ograniczeń. Kryterium wyboru ofert: Spośród ofert spełniających wymogi niniejszego zapytania jakie wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy Siewierz, wybrana zostanie oferta z najniższą zaoferowaną ceną wykonania przedmiotowego zadania. Kontakt: VII. Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z oferentami i udzielania wyjaśnień są: Czekaj Karol, inspektor ds. Gospodarki Komunalnej, tel: (32) 64-99-461. |