Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Prace budowlano instalacyjne związane z budową laboratorium |
Data zamieszczenia: | 2024-03-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Tworzyw Sztucznych PYROPLEX sp. z o.o Północna 74 41-902 Bytom powiat: Bytom 501773227 p.pyrka@pyroplex.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/186287 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Bytom |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 501773227 |
Termin składania ofert: | 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Prace budowlano instalacyjne związane z adaptacją dawnej kotłowni na laboratorium nowoczesnych technologii energetycznych wraz z dedykowaną infrastrukturą badawczą oraz niezbędnymi pracami pomocniczymi Powstaje w kontekście naboru FESL.01.02-IP.01-099/24 - Tworzenie lub rozwój istniejącego zaplecza badawczo-rozwojowego w przedsiębiorstwach służącego ich działalności innowacyjnej Część 1 Prace budowlano instalacyjne związane z budową laboratorium Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis W ramach podpisanej umowy z wykonawcą przewiduje się zbiór prac, których celem będzie budowa laboratorium nowoczesnych technologii energetycznych. DOSTAWA kluczowych elementów wchodzących w skład laboratorium przewidziana jest w ramach odrębnego zlecenia. W ramach obecnego zapytania ofertowego przewiduje się w szczególności następujące prace: A. Adaptacja budynku dawnej kotłowni na potrzeby laboratorium; B. Adaptacja fragmentów instalacji CO oraz CWU na potrzeby dedykowanej infrastruktury badawczej; C. Budowa dedykowanej sieci energetycznej na potrzeby Laboratorium; D. DOSTAWA oraz instalacja niskociśnieniowych zbiorników gazu: skroplonego oraz sprężonego wraz z infrastrukturą dedykowaną dla potrzeb laboratorium; E. Adaptacja obiektów magazynowych na potrzeby laboratorium; F. Instalacja OZE o sumarycznej mocy 50kW; G. DOSTAWA oraz instalacja kontenerowego sanitariatu w pobliżu laboratorium; H. Utwardzenie podłoża w obrębie elementów laboratorium; Szczegółowy opis prac znajduje się w dalszej części zapytania. Wszystkie wymienione prace mają być zrealizowane na terenie Zakładu Tworzyw Sztucznych PYROPLEX sp. z o.o. zlokalizowanym w Bytomiu przy ulicy Północnej 74. W ramach umowy przewiduje się wykonanie wszystkich wymaganych prac do realizacji wymienionych elementów, w szczególności: inspekcja elementów poddawanych adaptacji, wykonanie projektów, uzyskanie wymaganych pozwoleń oraz zgód, dostawa elementów (poza kluczowymi elementami laboratorium, na które ogłoszono oddzielne zapytanie ofertowe: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/184736), prace budowlano instalacyjne, odbiory cząstkowe wraz z protokołami, prace porządkowe. Okres gwarancji min. 4 lata CPV: 09332000-5, 45000000-7, 45214000-0, 45251160-0, 45300000-0, 45315300-1, 45333000-0, 71248000-8, 71320000-7, 71323100-9 Dokument nr: 2024-64406-186287 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-03-28 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-04 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat Bytom Gmina Bytom Miejscowość Bytom Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2025-01-01 Koniec realizacji 2025-12-31 Czy występuje płatność częściowa NIE Opis Termin realizacji dostawy: Dokładny okres prac uzależniony jest terminem podpisania umowy o dofinansowanie, planowana jest na 2025 rok. Okres projektu wynosi 1 rok i w tym okresie należy zrealizować całość prac. Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamawiający nie przewiduje możliwości dokonywania zamówień uzupełniających. Warunki zmiany umowy Zamawiający nie przewiduje istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia. Nie jest możliwe dokonywanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że: 1. Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna w sytuacji, gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego i nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy, a ponadto jej dokonanie jest wskazane, w szczególności: 1.1. zmiany terminu realizacji, w tym np. modyfikacja dotychczasowego harmonogramu projektu. Termin realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku: a) decyzji administracyjnych (decyzje władz publicznych, zmiany obowiązującego prawa, oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej a konieczne wyniki ekspertyz, interpretacje lub odpowiedzi instytucji zarządzającej, wyroki sądowe itp.), b) w przypadku zaistnienia okoliczności niedających się przewidzieć w dniu podpisania umowy, a mających istotny wpływ na jej realizację, polegających między innymi na konieczności zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn niezależnych od stron c) w przypadku zdarzeń losowych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia w terminach, d) w przypadku wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie poza kontrolą Strony, występujące po podpisaniu umowy, nieprzewidywalne, nadzwyczajne, niemożliwe do zapobieżenia, uniemożliwiające racjonalne wykonanie przez jedną ze Stron jej zobowiązań wynikających z umowy; e) opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, od niego niezależnych; 1.2. zmiany terminu i zasad płatności: a) w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych, m.in. w sytuacja odstąpienia jednostki przekazującej dofinansowanie od dofinansowania projektu. 1.3. zmiany przedmiotu zamówienia: zmiana zapisów umowy innych niż zapisy wynikające z oferty - przypadku: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na przedmiot zamówienia. b) zmiana powodująca zwiększenie zakresu świadczenia jest dopuszczalna, jeżeli do prawidłowego wykonania Zamówienia jest niezbędne wykonanie dodatkowych prac nieobjętych dotychczas tym Zamówieniem a konieczność ich wykonania powstała na skutek wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, przy czym wykonanie: - tych prac jako nowego zadania spowodowałoby znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego lub - zamówienia jest uzależnione od wykonania tych prac albo bez wykonania tych prac nie jest możliwe wykonanie zamówienia w całości. 1.4 zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 1.5 zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy i łączna wartość zamówienia jest mniejsza niż progi wynikające z przepisów UE oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, w przypadku zamówień na usługi lub dostawy, albo 15%, w przypadku zamówień na roboty budowlane. 2. Zmiany, o których mowa powyżej dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem akceptacji ich przez Zamawiającego, a ich wprowadzenie będzie wymagać formy pisemnej pod rygorem nieważności. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą i posiadają niezbędne kwalifikacje oraz potencjał niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia. Wymagane oświadczenie Wykonawcy. Typ Wiedza i doświadczenie Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia. Wymagane kilkuletnie doświadczenie wykonawcy w szczególności związane z projektowaniem, budową oraz odbiorem instalacji energetycznych oraz gazowych. Spełnienie niniejszego warunku będzie weryfikowane na podstawie podpisanego oświadczenia zawierającego wymienione doświadczenie Wykonawcy. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodu istnienia konfliktu interesów ze względu na powiązania kapitałowe lub osobowe z Zamawiającym, przez co rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem niniejszego postępowania a Wykonawcą, polegające w szczególności na: - uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, - posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, - pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, - pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli, albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą, - prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. Spełnienie niniejszego warunku będzie weryfikowane na podstawie podpisanego oświadczenia. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i posiadają uprawnienia do wykonywania działalności opisanej w zapytaniu ofertowym - za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisanie oświadczenia Wykonawcy. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-03-12 Data ostatniej zmiany 2024-03-12 13:22:41 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium cenowe jest jedynym kryterium oceny. Kontakt: Osoby do kontaktu Piotr Pyrka tel.: 501773227 e-mail: p.pyrka@pyroplex.pl |