Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wewnętrznej instalacji gazowej |
Data zamieszczenia: | 2024-03-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miejski Lubliniec ul. Paderewskiego 5 42-700 Lubliniec powiat: lubliniecki tel. 034/353 - 01 - 00 w. 149, 183, faks: 34 3530-105 um@lubliniec.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Lubliniec |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 034/353 - 01 - |
Termin składania ofert: | 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Burmistrz Miasta Lublińca zaprasza do składania ofert na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wewnętrznej instalacji gazowej do mieszkania nr 3 w budynku przy Pl. K. Mańki 1 w Lublińcu. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wewnętrznej instalacji gazowej wraz z podejściami pod kuchenkę gazową i kocioł do lokalu mieszkalnego nr 3 w budynku przy Pl. K. Mańki 1 w Lublińcu. Mieszkanie znajduje się na II piętrze budynku. Przyłącze gazowe wraz ze zbiorczą skrzynką na gazomierze znajduje się na ścianie zewnętrznej budynku od strony podwórka. W zakres zamówienia wchodzi również nadzór autorski nad inwestycją realizowaną na podstawie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie projektu budowlanego zawierającego: a) projekt zagospodarowania terenu, b) projekt architektoniczno-budowlany, c) projekt techniczny, 2. Wykonanie projektu wykonawczego, 3. Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 4. Sporządzenie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego, 5. Uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień, decyzji i opinii do projektu, w tym opinii konserwatora zabytków, Wymagana ilość egzemplarzy gotowej dokumentacji: - projekt budowlany - 5 egz., - projekt wykonawczy - 5 egz., - projekt zagospodarowania terenu - 5 egz. - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 5 egz., - przedmiar - 2 egz., - kosztorys inwestorski - 2 egz., - płyta CD z dokumentacją w wersji elektronicznej - 1 egz. Dokument nr: BG.7021.8.00007.2024 Składanie ofert: Oferty należy składać w na dzienniku podawczym w Urzędzie Miejskim w Lublińcu, w Centrum Obsługi Mieszkańców (parter budynku) przy Ul. Paderewskiego 7A - stanowisko nr 1 lub mailowo na adres: um@lubliniec.pl TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia: 05.04.2024 r. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zadania: 31.05.2024 r. Wymagania: Do ogłoszenia załączono następujące dokumenty: - załącznik nr 1 - formularz ofertowy, - załącznik nr 2 - wzór umowy, - załącznik nr 3 - rzut mieszkania, Oferta powinna zawierać: o wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1), o kserokopię odpisu uprawnień do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Postępowanie o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 130.000,00 zł, nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych. Spośród złożonych ofert wybrana zostanie najkorzystniejsza oferta z punktu widzenia następujących kryteriów i ich wag: o cena za jaką zostanie zrealizowane zamówienie - 100% Uwagi: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Lublińca z siedzibą w Urzędzie Miasta przy ul. Paderewskiego 5, 42-700 Lubliniec; 2. w Urzędzie Miejskim ustanowiono stanowisko inspektora ochrony danych osobowych, z którym kontakt jest możliwy pod nr tel. 34 353 01 00 wew. 157, mail inspektor@lubliniec.pl; 3. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przeprowadzeniem procedury składania ofert na wykonywanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wewnętrznej instalacji gazowej do mieszkanie nr 3 w budynku przy Pl. K. Manki 1 w Lublińcu; 4. odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, 5. dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata , okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, 6. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7. Wykonawca posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy ; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO; 8. Wykonawcy nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: Szczegółowych informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela: Ludwik Ledwoń, tel. 034/353 - 01 - 00 w. 149, Grażyna Sier, tel. 034/353 - 01 - 00 w. 183. W kontaktach z zamawiającym należy zachować formę pisemną lub za pomocą faksu (nr faksu 34 3530-105). |