Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa sieci wodociągowej |
Data zamieszczenia: | 2024-03-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA DĘBNO Wola Dębińska 240 32-852 Wola Dębińska powiat: brzeski zamowieniapubliczne@gminadebno.pl https://platformazakupowa.pl/pn/gminadebno |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Wola Dębińska |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa sieci wodociągowej do działki 894/3, 897/6, 867, 897/2 w msc. Sufczyn Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z realizacją zadania pn.: ,,Budowa sieci wodociągowej do działki nr 894/3, 897/6, 867, 897/2 w msc. Sufczyn". Przedmiotowe zadanie zlokalizowane jest w miejscowości Sufczyn, gmina Dębno, powiat brzeski, województwo małopolskie. Rozbudowa sieci wodociągowej obejmować będzie m.in.: a) budowę sieci wodociągowej o łącznej długości ok. 580,00 m, b) budowę niezbędnej infrastruktury m.in. hydranty 4 szt., c) przywrócenie terenu w pasie robót do stanu poprzedniego wraz z odbudową elementów pasa drogowego, d) wykonanie obsługi geodezyjnej, e) przeprowadzenie wymaganych prób i badań, f) przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanego odcinka sieci wodociągowej w użytkowanie oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Szczegółowy zakres robót przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa dokumentacja projektowa, składająca się z projektu architektoniczno-budowlanego, przedmiarów robót oraz STWiORB. Przy czym przedmiar nie stanowi podstawy do określenia wartości przedmiotu zamówienia - nie jest podstawą do wyceny. CPV: 45231300-8 Dokument nr: 2024/BZP 00244696, RWI.271.4.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-29 10:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/gminadebno 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gminadebno 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: komunikacja odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na Platformie zakupowej, pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/gminadebno; 2) Wykonawca na platformie bez zalogowania może zapoznać się z dokumentacją postępowania oraz zadać pytanie do Zamawiającego; 3) złożenie oferty w postępowaniu możliwe jest tylko przez wskazaną platformę; 4) zalecane formaty plików: .pdf, .doc, .jpg, ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W przypadku niemożności dołączenia plików w innych formatach zaleca się skompresowanie plików do paczki .zip oraz dołączenie ich do systemu; 5) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę: data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar; 6) w postępowaniu oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gminadebno TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-29 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gminadebno Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: RWI.271.4.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z realizacją zadania pn.: ,,Budowa sieci wodociągowej do działki nr 894/3, 897/6, 867, 897/2 w msc. Sufczyn". Przedmiotowe zadanie zlokalizowane jest w miejscowości Sufczyn, gmina Dębno, powiat brzeski, województwo małopolskie. Rozbudowa sieci wodociągowej obejmować będzie m.in.: a) budowę sieci wodociągowej o łącznej długości ok. 580,00 m, b) budowę niezbędnej infrastruktury m.in. hydranty 4 szt., c) przywrócenie terenu w pasie robót do stanu poprzedniego wraz z odbudową elementów pasa drogowego, d) wykonanie obsługi geodezyjnej, e) przeprowadzenie wymaganych prób i badań, f) przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanego odcinka sieci wodociągowej w użytkowanie oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Szczegółowy zakres robót przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa dokumentacja projektowa, składająca się z projektu architektoniczno-budowlanego, przedmiarów robót oraz STWiORB. Przy czym przedmiar nie stanowi podstawy do określenia wartości przedmiotu zamówienia - nie jest podstawą do wyceny. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 8 SWZ. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Warunki zmiany umowy opisane są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-04-28 |