Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rozbudowa i przebudowa drogi |
Data zamieszczenia: | 2024-03-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Bełchatów Kościuszki 13 97-400 Bełchatów powiat: bełchatowski sekretariat@ugbelchatow.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/902722 |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Bełchatów |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 1909E na odcinku od msc. Emilin do msc. Bełchatów realizowane w ramach zadania dofinansowanego z RzF Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Zakres zamówienia obejmuje: a) wykonanie drogi z jezdnią o nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z: chodnikiem, ciągiem pieszo-rowerowym, zjazdami indywidualnymi, zatokami autobusowymi, miejscami postojowymi: - długość przebudowywanego odcinka drogi - ok. 2794 m, - szerokość jezdni - 5,50m (2x2,5m) oraz 6,0m (2x3,0m), - szerokość chodnika - 2,0m; -szerokość ścieżki pieszo-rowerowej - 3,0m; b) wykonanie kanalizacji deszczowej; c) przebudowę sieci wodociągowej w miejscu występowania kolizji z projektowanym układem drogowym; d) zbiornik retencyjno-rozsączający; e) przebudowę sieci elektroenergetycznej; f) przebudowę sieci telekomunikacyjnej; g) rozbiórkę budynku oraz odcinków ogrodzeń kolidujących z projektowanym układem drogowym; h) wycinki drzew wraz z nasadzeniami kompensacyjnymi; i) wykonanie Stałej Organizacji Ruchu; 2. Lokalizacja: dz. nr ewid. 761/1 obręb Domiechowice, gmina Bełchatów; 83/3 obręb 01, miasto Bełchatów CPV: 45233000-9, 45231300-8,45230000-8, 71355000-1,45100000-8,45200000-9 Dokument nr: 2024/BZP 00247581, PZ.271.16.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-02 12:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/ug_belchatow 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_belchatow. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta powinna być: a) sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim, b) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl, c) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Szczegóły dot. wymagań technicznych znajdują się w SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/902722 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-02 12:00 Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące Wymagania: 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu a) wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku PKO Bank Polski numer rachunku 75 1020 3916 0000 0102 0300 1666 z dopiskiem: ,,Wadium PZ.271.16.2024" b) Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego); 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. 3. W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Bełchatów, ul. T. Kościuszki 13, 97-400 Bełchatów - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, - kwotę gwarancji/poręczenia, - termin ważności gwarancji/poręczenia, - zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: PZ.271.16.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Zakres zamówienia obejmuje: a) wykonanie drogi z jezdnią o nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z: chodnikiem, ciągiem pieszo-rowerowym, zjazdami indywidualnymi, zatokami autobusowymi, miejscami postojowymi: - długość przebudowywanego odcinka drogi - ok. 2794 m, - szerokość jezdni - 5,50m (2x2,5m) oraz 6,0m (2x3,0m), - szerokość chodnika - 2,0m; -szerokość ścieżki pieszo-rowerowej - 3,0m; b) wykonanie kanalizacji deszczowej; c) przebudowę sieci wodociągowej w miejscu występowania kolizji z projektowanym układem drogowym; d) zbiornik retencyjno-rozsączający; e) przebudowę sieci elektroenergetycznej; f) przebudowę sieci telekomunikacyjnej; g) rozbiórkę budynku oraz odcinków ogrodzeń kolidujących z projektowanym układem drogowym; h) wycinki drzew wraz z nasadzeniami kompensacyjnymi; i) wykonanie Stałej Organizacji Ruchu; 2. Lokalizacja: dz. nr ewid. 761/1 obręb Domiechowice, gmina Bełchatów; 83/3 obręb 01, miasto Bełchatów 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 71355000-1 - Usługi pomiarowe 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielenia gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: a) dotyczące Wykonawcy: Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał i prawidłowo ukończył jedną lub dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie dróg o łącznej długości minimum 2800 mb i o łącznej wartości co najmniej 10.000.000,00 zł brutto (słownie złotych: dziesięć milionów zł). W przypadku, gdy wartość zamówienia wyrażona została w umowie w walucie obcej - równowartość tej kwoty w zł brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie zamówienia; b) dotyczące osób: Dysponowania osobami, które będą pełnić funkcję: - kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności drogowej (lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) -- należącym do właściwej izby samorządu zawodowego. - kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) -- należącym do właściwej izby samorządu zawodowego. - kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane uprawniające do pełnienia funkcji kierownika robót do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - należącym do właściwej izby samorządu zawodowego - kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane uprawniające do pełnienia funkcji kierownika robót do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - należącym do właściwej izby samorządu zawodowego Dopuszcza się łączenie funkcji kierowników robót w poszczególnych branżach. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu a) wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku PKO Bank Polski numer rachunku 75 1020 3916 0000 0102 0300 1666 z dopiskiem: ,,Wadium PZ.271.16.2024" b) Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego); 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. 3. W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Bełchatów, ul. T. Kościuszki 13, 97-400 Bełchatów - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, - kwotę gwarancji/poręczenia, - termin ważności gwarancji/poręczenia, - zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać: 1) wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, 2) Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, 3) ustanowionego pełnomocnika oraz 4) zakres jego umocowania. 6. Pełnomocnictwo, sporządza się w formie elektronicznej. Jeżeli Pełnomocnictwo, zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - mocodawcy, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w rozdziale IX. 8. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem. 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia do formularza ofertowego składają oświadczenie, z którego wynika, które usługi/roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (wzór załącznik nr 7 do SWZ). 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielenia gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |