Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja ulicy |
Data zamieszczenia: | 2024-03-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Średzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Środzie Wielkopolskiej Daszyńskiego 5 63-000 Środa Wielkopolska powiat: średzki 612858051 starostwo@powiatsredzki.pl https://powiatsredzki.logintrade.net/zapytania_email,159981,126dc19b97e2a44fe9522d68a2a86567.html |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Środa Wielkopolska |
Wadium: | 10.000 zł |
Nr telefonu: | 612858051 |
Termin składania ofert: | 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja Ul. Harcerskiej w Środzie Wielkopolskiej w ciągu drogi powiatowej nr 3667P Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa drogi powiatowej nr 3662P w zakresie obejmującym odcinek o dł. 1.460,00 mb, w km od 0+010 do 1-470. Zadanie zlokalizowane jest w mieście Środa Wielkopolska, w powiecie średzkim w województwie wielkopolskim. Zakres zadania obejmuje: 1) remont drogi na odcinku 200 mb w km od 0+010 do 0+210 2) przebudowę drogi na odcinku 940 mb w km od 0+210 do 1+150 3) remont drogi na odcinku 320 mb w km od 1+150 do 1+470. W ramach zadania zaplanowano m.in.: - wykonanie robót przygotowawczych, w tym prac rozbiórkowych, - wykonanie robót ziemnych, - wykonanie mechanicznej ścinki poboczy, - wykonanie podbudów dla projektowanych elementów drogowych z mieszanki niezwiązanej, - wykonanie podbudów dla projektowanych elementów drogowych z mieszanki związanej cementem, - wykonanie nawierzchni zatoki przystankowej z kostki kamiennej, - wykonanie warstwy wiążąco - wyrównawczej i wiążącej jezdni oraz zatok postojowych z betonu asfaltowego, - wykonanie warstwy ścieralnej jezdni oraz zatok postojowych z betonu asfaltowego, - wykonanie frezowania istniejących nawierzchni bitumicznych, - wykonanie nawierzchni chodników, zjazdów i drogi dla pieszych i rowerów z brukowej kostki betonowej, - wykonanie zabezpieczenia nawierzchni wstępnie przesączonej asfaltem, - wykonanie humusowania terenów zielonych, - wykonanie elementów brd i organizacji ruchu, - wymiana, odtworzenie i wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego grubowarstwowego oraz wymiana barier na obiekcie mostowym, - wykonanie elementów ulic (oporników, krawężników, obrzeży), - wykonanie ścieków przykrawężnikowych z betonowej kostki brukowej, - naprawa i zabezpieczenie elementów obiektu mostowego. CPV: 45233220-7, 45233253-7,45233100-0, 45100000-8,45233200-1,45233300-2, 45110000-1,45112730-1,45233290-8 Dokument nr: 2024/BZP 00248120, ID.272.2.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-05 09:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://powiatsredzki.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Środkiem komunikacji elektronicznej, przy użyciu którego Zamawiający będzie kontaktował się z Wykonawcami jest Platforma Przetargowa Powiatu Średzkiego: https://powiatsredzki.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2020.344). Środkiem komunikacji elektronicznej, przy użyciu którego Zamawiający będzie kontaktował się z Wykonawcami jest Platforma Przetargowa Powiatu Średzkiego: https://powiatsredzki.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej Platformy oraz uznaje go za wiążący. Wymagania techniczne dotyczące urządzeń informatycznych oraz szczegółowe instrukcje dla Wykonawców dotyczące zadawania pytań do postępowania, składania ofert oraz wysyłania korespondencji w prowadzonym postępowaniu dostępne są na Platformie Przetargowej pod adresem: https://powiatsredzki.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html . Łączna wielkość plików nie może przekroczyć 150MB. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w formie elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej, tj. opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy Przetargowej. Szczegółowe informacje zawarte w SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest Starosta Średzki Ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska. Z inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Środzie Wielkopolskiej Ul. Daszyńskiego 5 63-000 Środa Wielkopolska można kontaktować się pod adresem e-mail: iod@powiatsredzki.pl Informacje dotyczące RODO zawarte są w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://powiatsredzki.logintrade.net/zapytania_email,159981,126dc19b97e2a44fe9522d68a2a86567.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-05 09:00 Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy Przetargowej dostępnej pod adresem: https://powiatsredzki.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ID.272.2.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa drogi powiatowej nr 3662P w zakresie obejmującym odcinek o dł. 1.460,00 mb, w km od 0+010 do 1-470. Zadanie zlokalizowane jest w mieście Środa Wielkopolska, w powiecie średzkim w województwie wielkopolskim. Zakres zadania obejmuje: 1) remont drogi na odcinku 200 mb w km od 0+010 do 0+210 2) przebudowę drogi na odcinku 940 mb w km od 0+210 do 1+150 3) remont drogi na odcinku 320 mb w km od 1+150 do 1+470. W ramach zadania zaplanowano m.in.: - wykonanie robót przygotowawczych, w tym prac rozbiórkowych, - wykonanie robót ziemnych, - wykonanie mechanicznej ścinki poboczy, - wykonanie podbudów dla projektowanych elementów drogowych z mieszanki niezwiązanej, - wykonanie podbudów dla projektowanych elementów drogowych z mieszanki związanej cementem, - wykonanie nawierzchni zatoki przystankowej z kostki kamiennej, - wykonanie warstwy wiążąco - wyrównawczej i wiążącej jezdni oraz zatok postojowych z betonu asfaltowego, - wykonanie warstwy ścieralnej jezdni oraz zatok postojowych z betonu asfaltowego, - wykonanie frezowania istniejących nawierzchni bitumicznych, - wykonanie nawierzchni chodników, zjazdów i drogi dla pieszych i rowerów z brukowej kostki betonowej, - wykonanie zabezpieczenia nawierzchni wstępnie przesączonej asfaltem, - wykonanie humusowania terenów zielonych, - wykonanie elementów brd i organizacji ruchu, - wymiana, odtworzenie i wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego grubowarstwowego oraz wymiana barier na obiekcie mostowym, - wykonanie elementów ulic (oporników, krawężników, obrzeży), - wykonanie ścieków przykrawężnikowych z betonowej kostki brukowej, - naprawa i zabezpieczenie elementów obiektu mostowego. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. Każdy z Wykonawców składających ofertę, otrzyma na podstawie przedłożonej oferty i dokonanych przeliczeń odpowiednią ilość punktów za poszczególne kryteria. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: zgodnie z art. 113 ustawy Pzp Zamawiający wymaga by Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu. 3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu. 4) Zdolność techniczna lub zawodowa: a) Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował 3 zadania obejmujące roboty budowlane polegające na remoncie, przebudowie lub budowie drogi o łącznej wartości nie mniejszej niż 2.000.000 zł. b) Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał, że zapewni, wśród osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: - kierownika budowy - osoba ta musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej oraz min. 2 - letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych - wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed złożeniem podmiotowego środka dowodowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; 2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - jeśli dotyczy, oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - jeśli dotyczy, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby w postępowaniu - jeśli dotyczy, dokument potwierdzający wniesienie wadium, oświadczenie konsorcjum/ spółki cywilnej w sytuacji, o której mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp o wykonaniu zamówienia przez wykonawcę - jeżeli dotyczy SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Sposób wniesienia wadium określa SWZ. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy, działającej pod adresem https://powiatsredzki.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html zgodnie z instrukcją określoną w SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zmiana Umowy dopuszczalna będzie w granicach wyznaczonych przepisami Pzp, w tym art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz określonych w projekcie umowy stanowiącej załącznik do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. Każdy z Wykonawców składających ofertę, otrzyma na podstawie przedłożonej oferty i dokonanych przeliczeń odpowiednią ilość punktów za poszczególne kryteria. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-04 |