Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej |
Data zamieszczenia: | 2024-03-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Krakowski Aleja Słowackiego 20 30-037 Kraków powiat: Kraków zarzad@powiat.krakow.pl https://spwk.ezamawiajacy.pl/pn/SPWK/demand/152041/notice/public/details |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w sprawach prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie Krótki opis przedmiotu zamówienia Część I - Wykonanie prac geodezyjnych wraz ze sporządzeniem dokumentacji geodezyjno-kartograficznej i geodezyjno - prawnej dla potrzeb postępowań prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Referat II Zwrotów Nieruchomości, na podstawie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. 2023 r. poz. 344 ze zm.); Część II - Wykonanie prac geodezyjnych wraz ze sporządzeniem dokumentacji geodezyjno - prawnej dla potrzeb postępowań z zakresu regulacji stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Referat IV Regulacji Stanów Prawnych i Scaleń Nieruchomości, na podstawie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. 2023 r. poz. 344 ze zm.); Część III - Wykonanie prac geodezyjnych wraz ze sporządzeniem dokumentacji geodezyjno - prawnej dla potrzeb postępowań z zakresu regulacji stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Referat IV Regulacji Stanów Prawnych i Scaleń Nieruchomości, na podstawie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. 2023 r. poz. 344 ze zm.). CPV: 70000000-1 Dokument nr: 2024/BZP 00249101, ZP.272.4.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-02 09:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://spwk.ezamawiajacy.pl/pn/SPWK/demand/152041/notice/public/details 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://spwk.ezamawiajacy.pl/pn/SPWK/demand/152041/notice/public/details 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://spwk.ezamawiajacy.pl w sekcji ,,Korespondencja". 2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę. 3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego Rozdziału: 3.1. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Starostwa Powiatowego w Krakowie- spwk; https://spwk.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl. 3.2. Wykonawca po wybraniu opcji ,,przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie ,,zarejestruj się". 3.3. Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez: 3.3.1. podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub 3.3.2. kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub 3.3.3. jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych. 3.4. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem sekcji ,,Korespondencja". - Szczegółowe zapisy odnośnie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w rozdziale IX Specyfikacji Warunków Zamówienia. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): wskazano w dokumentach zamówienia Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://spwk.ezamawiajacy.pl/pn/SPWK/demand/152041/notice/public/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-02 09:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://spwk.ezamawiajacy.pl w zakładce ,,OFERTY" Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |