Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie prosceniowego mostu oświetleniowego na Scenie Głównej wraz z systemem sterowania |
Data zamieszczenia: | 2024-03-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Teatr Wielki - Opera Narodowa Plac Teatralny 1 00-950 Warszawa powiat: Warszawa zamowienia@teatrwielki.pl https://teatrwielki.eb2b.com.pl/organizer-preview-auction.html/430250/zaprojektowanie-dostawa-montaz-i-uruchomienie-prosceniowego-mostu-oswietleniowego-na-scenie-glownej-wraz-z-systemem-sterowania-w-teatrze-wielkim-operze-narodowej-w-warszawie |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | 5.000,00 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie prosceniowego mostu oświetleniowego na Scenie Głównej wraz z systemem sterowania w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie prosceniowego mostu oświetleniowego na Scenie Głównej wraz z systemem sterowania oraz wykonaniem kompleksowej dokumentacji projektowej z niezbędną dokumentacją budowlaną. W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą prace projektowe, dostawa, montaż urządzeń mechaniki scenicznej, a także roboty ogólnobudowlane, konstrukcyjne, elektryczne i teletechniczne. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno - Użytkowy, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ. 3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w tym normy), jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. 4. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia: minimum 3 lata. 5. Zgodnie z art. 27 ustawy Pzp do niniejszego zamówienia, które obejmuje równocześnie usługi, dostawy i roboty budowlane, stosuje się przepisy dotyczące głównego przedmiotu zamówienia, tj. dostaw. CPV: 42410000-3, 44316300-1,42961000-0,71000000-8, 45223000-6,45310000-3 Dokument nr: 2024/BZP 00249339, ZP.260.6.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-27 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://teatrwielki.eb2b.com.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://teatrwielki.eb2b.com.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej, zwanej dalej ,,Platformą", pod adresem: https://teatrwielki.eb2b.com.pl 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie oraz korzystanie z niej jest bezpłatne. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa jej Regulamin dostępny pod adresem internetowym https://teatrwielki.eb2b.com.pl/user/terms. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący. 4. Szczegółowe informacje przedstawione są w rozdz. XV SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, s. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, s. 2) -- dalej RODO, Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Teatr Wielki - Opera Narodowa, Pl. Teatralny 1, 00 - 950 Warszawa; tel.: +48 (22) 69 20 200; fax: +48 (22) 826 04 23. Dalsze szczegółowe informacje zawarte zostały w rozdz. XXIX ust. 1 i 2 SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia stosowania RODO zawarte zostały w rozdz. XXIX ust. 3 SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://teatrwielki.eb2b.com.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-27 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://teatrwielki.eb2b.com.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.260.6.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie prosceniowego mostu oświetleniowego na Scenie Głównej wraz z systemem sterowania oraz wykonaniem kompleksowej dokumentacji projektowej z niezbędną dokumentacją budowlaną. W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą prace projektowe, dostawa, montaż urządzeń mechaniki scenicznej, a także roboty ogólnobudowlane, konstrukcyjne, elektryczne i teletechniczne. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno - Użytkowy, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ. 3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w tym normy), jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. 4. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia: minimum 3 lata. 5. Zgodnie z art. 27 ustawy Pzp do niniejszego zamówienia, które obejmuje równocześnie usługi, dostawy i roboty budowlane, stosuje się przepisy dotyczące głównego przedmiotu zamówienia, tj. dostaw. 4.2.6.) Główny kod CPV: 42410000-3 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 44316300-1 - Kratownice 42961000-0 - System sterowania i kontroli 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 50 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Automatyka 4.3.6.) Waga: 30 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu, ustalone przez Zamawiającego na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące: 1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu. 2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu. 3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu. 4) Zdolności technicznej lub zawodowej: 1) Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizował co najmniej 1 (jedną) dostawę wraz z montażem i uruchomieniem mostu oświetleniowego lub sztankietu dekoracyjnego wraz z systemem sterowania, gdzie w zakres dostawy wchodziło uzbrojenie mostu lub sztankietu w instalację zasilającą i sterującą DMX, a wartość tej dostawy (obejmującej cały wskazany zakres) była nie mniejsza niż 200.000 zł brutto; 2) Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje następującymi osobami skierowanymi do realizacji zamówienia: a) co najmniej 1 osobą na stanowisko Automatyka posiadającą wykształcenie wyższe (minimum I stopnia), o kierunku automatyka, automatyka i robotyka lub automatyka i elektronika lub automatyka przemysłowa lub inne studia kierunkowe związane z automatyką. Należy wykazać, że Automatyk w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert wykonał co najmniej 1 (jedną) instalację sterowniczą dla urządzeń mechaniki sceny oraz jedną integrację dwóch różnych systemów sterowania dla minimum 4 urządzeń (Zamawiający dopuszcza łączenie warunku dotyczącego wykonania instalacji sterowniczej dla urządzeń mechaniki sceny oraz wykonania integracji dwóch różnych systemów sterowania), b) co najmniej 1 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu ,,PrBud", Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831), dalej ,,RMSFT" oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U.2023.0.551 t.j.), dalej ,,UOSZ" oraz posiadającą kwalifikacje do prowadzenia robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych określone w art. 37c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U.2022.0.840 t.j. - która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, legitymującą się co najmniej 5-letnim doświadczeniem (liczonym od dnia uzyskania uprawnień) w kierowaniu robotami budowlanymi w powyższej specjalności, c) co najmniej 1 osobą przeznaczoną do kierowania robotami budowlanymi w zakresie prac elektrycznych posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, bez ograniczeń w rozumieniu ,,PrBud", ,,RMSFT" oraz ,,UOSZ". Pod pojęciem ,,integracja" należy rozumieć proces polegający na zespoleniu co najmniej dwóch różnych systemów sterowania mechaniką sceniczną, tak, aby mogły one pracować w ramach jednego wspólnego systemu i być zarządzane z jednego pulpitu sterowniczego. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; b) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; c) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; d) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 pkt 1) - 3) ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835). 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz dostaw (wg wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 do SWZ), w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: nie dotyczy 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1) Formularz cenowy (wypełniony załącznik nr 1a do SWZ). Wymagana forma: Formularz musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym Wykonawcy lub osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Brak złożenia Formularza cenowego powoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp; 2) Doświadczenie zawodowe Automatyka (wypełniony załącznik nr 1b do SWZ) Wymagana forma: Formularz musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym Wykonawcy lub osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Brak złożenia przedmiotowego dokumentu spowoduje przyznanie 0 pkt w kryterium oceny ofert pn. ,,Doświadczenie zawodowe Automatyka". Dokument ten nie podlega uzupełnieniu SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Szczegółowe informacje dot. wadium zawarte zostały w rozdz. XVIII SWZ. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, 2. Pozostałe informacje dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia zostały sprecyzowane w rozdz. X, XI i XII SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty. Zakres, charakter zmian oraz warunki ich wprowadzenia przedstawione są w paragrafie 21 Projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 50 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Automatyka 4.3.6.) Waga: 30 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-04-25 |