Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa ulicy |
Data zamieszczenia: | 2024-03-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Juchnowiec Kościelny Jaśminowa 19 16-061 Juchnowiec Kościelny powiat: białostocki sekrestariat@juchnowiec.gmina.pl |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Juchnowiec Kościelny |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa Ul. Szczęśliwej w Olmontach gmina Juchnowiec Kościelny w formule zaprojektuj i wybuduj. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj przebudowy ul. Szczęśliwej dz. nr.368, obręb 28, gmina Juchnowiec Kościelny. Planowana inwestycja polega na zaprojektowaniu i budowie Ul. Szczęśliwej, drogi wewnętrznej dojazdowej o nawierzchni bitumicznej szerokości 3m na działkach nr 175/9; 180/6; 368; 175/19; 175/34; 180/5; 180/10; 176/35; 179/24; 177/37; 177/7; 370, w miejscowości Olmonty. Długość odcinka objętego opracowaniem wynosi ok. 404 m. Szerokość istniejącego pasa drogowego wynosi 10-12m. Początek opracowania należy dowiązać do krawędzi Ul. Miłej natomiast koniec krawędzi ul. Leśnej. Droga stanowiła będzie dojazd do posesji oraz przyległych terenów. Teren objęty opracowaniem obecnie również pełni funkcję dojazdową i przebudowa jej nie zmieni. W ramach zadania przewiduje się: - wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania zadania (wraz z wszystkimi uzgodnieniami), - zgłoszenie zamiaru wykonania prac budowlanych lub uzyskanie pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym (w zależności od statusu działek objętych inwestycją), - roboty przygotowawcze - korekta pionowa niwelety trasy - korekta pozioma niwelety trasy - regulacja wysokościowa elementów infrastruktury podziemnej (jeśli zajdzie taka potrzeba) - wykonanie nawierzchni drogi o szerokości 4 m o następującej konstrukcji: *warstwa ścieralna z BA - gr 4cm *warstwa wiążąca z BA - gr 8cm *górna warstwa podbudowy z kruszywa C50/30 *dolna warstwa podbudowy zaprojektowana w oparciu o wyniki badań gruntowych (jeśli zajdzie taka potrzeba) - wykonanie obustronnego pobocza szerokości 0,75m - nawierzchnia z kruszywa - wyprofilowanie pozostałej części pasa drogowego (w zakresie działek będących w posiadaniu Inwestora) CPV: 45233120-6 Dokument nr: 2024/BZP 00249496, INW.271.1.8.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-04 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1ce46e90-dfae-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy.18. Zamawiający przekazuje link do strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-1ce46e90-dfae-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e- 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 14. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 15. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia, a mianowicie: W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest: a)Komputer PC: o parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD; o zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04; o zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze. lub b)Tablet/Telefon: o parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3; o przeglądarka Chrome 61 lub nowa. Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies; Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych: o specyfikacja połączenia - formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2; o format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8; o oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-04 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-1ce46e90-dfae-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące Wymagania: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 5.000,- zł (słownie: pięć tysięcy złotych), w terminie do dnia 04.04.2024 r. do godziny 10:00, tj. przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: INW.271.1.8.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj przebudowy ul. Szczęśliwej dz. nr.368, obręb 28, gmina Juchnowiec Kościelny. Planowana inwestycja polega na zaprojektowaniu i budowie ul. Szczęśliwej, drogi wewnętrznej dojazdowej o nawierzchni bitumicznej szerokości 3m na działkach nr 175/9; 180/6; 368; 175/19; 175/34; 180/5; 180/10; 176/35; 179/24; 177/37; 177/7; 370, w miejscowości Olmonty. Długość odcinka objętego opracowaniem wynosi ok. 404 m. Szerokość istniejącego pasa drogowego wynosi 10-12m. Początek opracowania należy dowiązać do krawędzi ul. Miłej natomiast koniec krawędzi ul. Leśnej. Droga stanowiła będzie dojazd do posesji oraz przyległych terenów. Teren objęty opracowaniem obecnie również pełni funkcję dojazdową i przebudowa jej nie zmieni. W ramach zadania przewiduje się: - wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania zadania (wraz z wszystkimi uzgodnieniami), - zgłoszenie zamiaru wykonania prac budowlanych lub uzyskanie pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym (w zależności od statusu działek objętych inwestycją), - roboty przygotowawcze - korekta pionowa niwelety trasy - korekta pozioma niwelety trasy - regulacja wysokościowa elementów infrastruktury podziemnej (jeśli zajdzie taka potrzeba) - wykonanie nawierzchni drogi o szerokości 4 m o następującej konstrukcji: *warstwa ścieralna z BA - gr 4cm *warstwa wiążąca z BA - gr 8cm *górna warstwa podbudowy z kruszywa C50/30 *dolna warstwa podbudowy zaprojektowana w oparciu o wyniki badań gruntowych (jeśli zajdzie taka potrzeba) - wykonanie obustronnego pobocza szerokości 0,75m - nawierzchnia z kruszywa - wyprofilowanie pozostałej części pasa drogowego (w zakresie działek będących w posiadaniu Inwestora) 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi (G) 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - nie dotyczy. 2) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - nie dotyczy. 3) sytuacji ekonomicznej i finansowej - nie dotyczy 4) zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku oraz wykaże, że (dotyczy każdej części): 1) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie inwestycje polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi publicznej o długości min. 0,5 km każda wraz z podaniem daty wykonania usługi i podmiotu, na rzecz którego została. 2) dysponuje lub będzie dysponował osobą, którą skieruje do realizacji niniejszego zamówienia, jako kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiadające im kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, który w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wykonał co najmniej dwie inwestycje polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi publicznej o długości min. 0,5 km każda wraz z podaniem daty wykonania usługi i podmiotu, na rzecz którego została wykonana. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 5.000,- zł (słownie: pięć tysięcy złotych), w terminie do dnia 04.04.2024 r. do godziny 10:00, tj. przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy, w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z następujących okoliczności: 1) jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy, a wzrost ceny każdą kolejną zmianą nie przekracza 15 % wartości pierwotnej umowy, 2) na skutek ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), mającej zastosowanie do przedmiotu zamówienia: - zmiana ustawowej wysokości podatku VAT powoduje odpowiednią zmianę wynagrodzenia Wykonawcy od daty wprowadzenia zmiany, - naliczenie podatku VAT w nowej wysokości dopuszcza się tylko od wynagrodzenia za tę część umowy realizowanej po dniu wejścia w życie przepisów ustalających zmiany stawki VAT, - w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wynagrodzenie brutto pozostałe do końca realizacji umowy może ulec zmianie o różnicę w wysokości tego podatku, 3) w przypadku wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi (G) 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-03 |