Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie placu zabaw |
Data zamieszczenia: | 2024-03-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Wołomin ul. Ogrodowa 4 05-200 Wołomin powiat: wołomiński przetargi@wolomin.org.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/903793 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Wołomin |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w miejscowości Ossów Krótki opis przedmiotu zamówienia Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w miejscowości Ossów, na działce nr ew. 388/2 obręb Ossów 02 W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany: 1) dostarczyć i zamontować z zachowaniem stref bezpiecznych, zgodnie z dokumentacją projektową: a) urządzenie zabawowe typu ,,TYROLKA" (1 szt.); b) ławki wypoczynkowe (3 szt.); 2)zamontować z zachowaniem stref bezpiecznych, zgodnie z dokumentacją projektową, urządzenia zabawowe, które zostały zakupione w grudniu 2023 r. i złożone na terenie Szkoły Podstawowej w Ossowie tj.: a) urządzenie zabawowe typu ,,TOR PRZESZKÓD" - 1 szt.; b) urządzenie zabawowe typu ,,BUJAK SPRĘŻYNOWY" - 2 szt.; c) urządzenie zabawowe typu ,,HUŚTAWKA WAGOWA" - 1 szt.; d) urządzenie zabawowe typu ,,KARUZELA" - 1 szt.. 3) wykonać wszelkie niezbędne roboty ziemne; 4) uporządkować teren wraz dosianiem trawy wokół zamontowanych urządzeń, zgodnie z dokumentacją projektową; 6) dostarczyć i zamontować regulamin korzystania z placu zabaw wraz z fundamentem, zgodnie z dokumentacją projektową; 7) dostarczyć i zamontować kosz na śmieci, zgodnie z dokumentacją projektową; 8) przenieść istniejący słup z miejscem na bocianie gniazdo w nową lokalizację; 9) naprawić przęsło w istniejącym ogrodzeniu od strony drogi wewnętrznej tj. działki nr ew. 300/4 obręb 02 Ossów (aktualny stan przęsła ogrodzeniowego zgodnie z załączoną dokumentacją fotograficzną); 10) wykonać dokumentację powykonawczą, o której mowa w § 9 ust. 5 umowy. Dostarczyć karty techniczne, certyfikaty, itp. w 2 egzemplarzach; 11) przenieść na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie do dokumentacji powykonawczej, o której mowa w § 1 ust. 2 pkt. 10) umowy oraz § 9 ust. 5 umowy na warunkach określonych w § 17 umowy; 12) udzielić gwarancji na roboty budowlane, o których mowa w § 1 ust. 1 umowy na warunkach określonych w § 10 umowy. Szczegółowy zakres podstawowych robót został ujęty w Projekcie budowlanym, który stanowi Załącznik nr 1A, Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST). CPV: 45111291-4, 45220000-5 Dokument nr: 2024/BZP 00250616, ZP.271.17.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-03 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/wolomin 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: za pomocą platformy https://platformazakupowa.pl/pn/wolomin 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z zapisami pkt XIII SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zapisami pkt II 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z zapisami pkt II Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/903793 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-03 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wolomin Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni Wymagania: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 500,00 ZŁ (słownie: pięćset 00/100 złotych); SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w miejscowości Ossów, na działce nr ew. 388/2 obręb Ossów 02 W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany: 1) dostarczyć i zamontować z zachowaniem stref bezpiecznych, zgodnie z dokumentacją projektową: a) urządzenie zabawowe typu ,,TYROLKA" (1 szt.); b) ławki wypoczynkowe (3 szt.); 2)zamontować z zachowaniem stref bezpiecznych, zgodnie z dokumentacją projektową, urządzenia zabawowe, które zostały zakupione w grudniu 2023 r. i złożone na terenie Szkoły Podstawowej w Ossowie tj.: a) urządzenie zabawowe typu ,,TOR PRZESZKÓD" - 1 szt.; b) urządzenie zabawowe typu ,,BUJAK SPRĘŻYNOWY" - 2 szt.; c) urządzenie zabawowe typu ,,HUŚTAWKA WAGOWA" - 1 szt.; d) urządzenie zabawowe typu ,,KARUZELA" - 1 szt.. 3) wykonać wszelkie niezbędne roboty ziemne; 4) uporządkować teren wraz dosianiem trawy wokół zamontowanych urządzeń, zgodnie z dokumentacją projektową; 6) dostarczyć i zamontować regulamin korzystania z placu zabaw wraz z fundamentem, zgodnie z dokumentacją projektową; 7) dostarczyć i zamontować kosz na śmieci, zgodnie z dokumentacją projektową; 8) przenieść istniejący słup z miejscem na bocianie gniazdo w nową lokalizację; 9) naprawić przęsło w istniejącym ogrodzeniu od strony drogi wewnętrznej tj. działki nr ew. 300/4 obręb 02 Ossów (aktualny stan przęsła ogrodzeniowego zgodnie z załączoną dokumentacją fotograficzną); 10) wykonać dokumentację powykonawczą, o której mowa w § 9 ust. 5 umowy. Dostarczyć karty techniczne, certyfikaty, itp. w 2 egzemplarzach; 11) przenieść na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie do dokumentacji powykonawczej, o której mowa w § 1 ust. 2 pkt. 10) umowy oraz § 9 ust. 5 umowy na warunkach określonych w § 17 umowy; 12) udzielić gwarancji na roboty budowlane, o których mowa w § 1 ust. 1 umowy na warunkach określonych w § 10 umowy. Szczegółowy zakres podstawowych robót został ujęty w Projekcie budowlanym, który stanowi Załącznik nr 1A, Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST). 4.2.6.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 p.z.p. polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie robót wymienionych w Projekcie budowlanym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, tj. m.in. w zakresie: dostawy i montażu urządzeń zabawowych, wykonania nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych na warstwie biowłókniny z wplecionymi ziarnami trawy, korytowania terenu, wykonania podbudowy, wykonania warstwy wegetacyjnej z humusu, na warunkach określonych w PPU. 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z największą łączną liczbą punktów. Sposób obliczania punktacji: Po = C+T 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: a) w zakresie potencjału kadrowego - zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: jednym Kierownikiem budowy/robót, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót przy realizacji minimum dwóch zadań polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji placu zabaw o wartości robót minimum 30 000,00 zł brutto każda, .; b) w zakresie wiedzy i doświadczenia - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył), co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie, modernizacji placu zabaw o wartości robót minimum 30 000,00 zł. brutto każda. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 3 do SWZ; 2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik nr 4 do SWZ; 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 7) karty katalogowe/techniczne proponowanych w ofercie produktów/materiałów/urządzeń, w tym zestawu dwuwieżowego, zawierające opis proponowanego produktu/materiału/urządzenia, jego parametry techniczne, nazwę producenta oraz kartę materiałową zawierającą porównanie parametrów technicznych projektowanego i proponowanego produktu/materiału/urządzenia, certyfikat zgodności wydany przez akredytowaną jednostkę certyfikującą potwierdzającą zgodność produktu z normami serii PN EN 1176-1:2017 wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: formularz cenowy SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 500,00 ZŁ (słownie: pięćset 00/100 złotych); 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: zgodnie z pkt XII SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: zgodnie z ppu 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z największą łączną liczbą punktów. Sposób obliczania punktacji: Po = C+T 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |