Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i uruchomienie dwóch fabrycznie nowych central wentylacyjnych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum. Rezydencja Królów i Rzeczypospolitej Plac Zamkowy 4 00-277 Warszawa powiat: Warszawa zamowienia@zamek-krolewski.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/903510 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA i uruchomienie dwóch fabrycznie nowych central wentylacyjnych Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych central wentylacyjnych, demontaż, ponowny montaż, przeróbkę kanałów wentylacyjnych w obrębie maszynowni. 1. Dwie fabrycznie nowe centrale wentylacyjne: o wentylatory promieniowo- osiowe z napędem bezpośrednim nawiewno - wywiewny min 6 000m3/h nawiew, o silniki wentylatorów z EC, płynna regulacja, o wymiennik freonowy chłodzenie, o nagrzewnica elektryczna (dobór po wizji lokalnej), o sekcja recyrkulacji, o czujniki temperatury i wilgotności, nawiew i wyciąg, o sekcje filtrów, o Certyfikaty: CE. 2. Automatyka centrali wentylacyjnej : o wielofunkcyjny układ sterowania zapewniający komunikację z systemem BMS wg. Protokołu ModBus, BACNet, o możliwość zarządzania lokalnie z poziomu przeglądarki internetowej i lokalnej sieci LAN, o czujniki temperatury nawiew i wyciąg, o czujnik wilgotności nawiew i wyciąg, o regulacja temperatury, o regulacja wilgotności, o monitoring zabrudzenia filtrów. 3. Dwa fabrycznie nowe agregaty skraplające : o wydajność chłodzenie min. 25kW, o współczynnik EER min. C, o max. wysokość urządzenia 160 cm, o wielofunkcyjny układ sterowania zapewniający komunikację z systemem BMS wg. Protokołu ModBus, BACNet, o Certyfikaty: CE. 4. Dwa fabrycznie nowe nawilżacze: o nawilżacz rezystancyjny o wydajności 5...40Kg/h, o lance parowe, dobrane przez wykonawcę do wielkości kanału, o przewody pary, o przewody kondensatu, o kabel zasilający i sterowniczy, o wielofunkcyjny układ sterowania zapewniający komunikację z systemem BMS wg. Protokołu ModBus, BACNet, o Certyfikaty: CE 5. Prace adaptacyjne o Demontaż i utylizacja (poparta protokołem) uszkodzonej dwusekcyjnej centrali wentylacyjnej i kanałów wraz z załadunkiem i transportem do miejsca utylizacji, o dostawa (transport poziomy i pionowy), rozładunek, montaż oraz uruchomienie, o wykonanie kanałów dopasowanych do nowych central, o istniejąca instalacja do skraplaczy na dachu: o przewód zasilający wentylatory 2x 3x1,5mm, rurki miedziane 2 x Dn 22mm 2 x Dn 15mm o w przypadku braku możliwości wykorzystania istniejących instalacji dostawca powinien założyć dostosowanie/wykonanie instalacji do nowych urządzeń oraz wykonanie niezbędnych przejść przez stropy i poszycie dachu wraz z obróbkami dekarskimi, o przepusty instalacyjne w elementach oddzielenia przeciwpożarowego powinny mieć klasę odporności ogniowej (EI) wymaganą dla tych elementów, o w przypadku braku kompatybilności istniejącej konstrukcji pod skraplacze z nowymi urządzeniami należy dostosować konstrukcję do nowych urządzeń bez ingerencji w poszycie dachu, o wykonanie dokumentacji po montażowej. 6. Zaoferowane urządzenia, muszą posiadać dostęp do części zamiennych, na terenie Unii Europejskiej. 7. Parametry powietrza wewnątrz: Lato 20 *C - 26 *C, wilgotność 55% 5% Zima 20 *C 2 *C, wilgotność 55% 5% 8. W przypadku kiedy zaoferowane urządzenia będą wymagały konieczności wymiany rurociągów, ze względu na niespełnianie wymagań do nowych urządzeń, zamawiający wymaga ich dostosowania. Trasa nowych rurociągów powinna być równoległa do obecnej i ujęta w kosztach oferty. Przejścia przez stropy powinny być zabezpieczone masą ognioochronną. 9. Wykonawca powinien uwzględnić szczelne wydzielenie miejsca pracy od reszty pomieszczenia. CPV: 39717200-3 Dokument nr: 2024/BZP 00254838, ZN.26.1.3.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-11 11:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/903510 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/903510 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt IX Rozdziału I SWZ 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt XXI Rozdziału I SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/903510 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-11 11:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/903510 Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZN.26.1.3.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych central wentylacyjnych, demontaż, ponowny montaż, przeróbkę kanałów wentylacyjnych w obrębie maszynowni. 1. Dwie fabrycznie nowe centrale wentylacyjne: o wentylatory promieniowo- osiowe z napędem bezpośrednim nawiewno - wywiewny min 6 000m3/h nawiew, o silniki wentylatorów z EC, płynna regulacja, o wymiennik freonowy chłodzenie, o nagrzewnica elektryczna (dobór po wizji lokalnej), o sekcja recyrkulacji, o czujniki temperatury i wilgotności, nawiew i wyciąg, o sekcje filtrów, o Certyfikaty: CE. 2. Automatyka centrali wentylacyjnej : o wielofunkcyjny układ sterowania zapewniający komunikację z systemem BMS wg. Protokołu ModBus, BACNet, o możliwość zarządzania lokalnie z poziomu przeglądarki internetowej i lokalnej sieci LAN, o czujniki temperatury nawiew i wyciąg, o czujnik wilgotności nawiew i wyciąg, o regulacja temperatury, o regulacja wilgotności, o monitoring zabrudzenia filtrów. 3. Dwa fabrycznie nowe agregaty skraplające : o wydajność chłodzenie min. 25kW, o współczynnik EER min. C, o max. wysokość urządzenia 160 cm, o wielofunkcyjny układ sterowania zapewniający komunikację z systemem BMS wg. Protokołu ModBus, BACNet, o Certyfikaty: CE. 4. Dwa fabrycznie nowe nawilżacze: o nawilżacz rezystancyjny o wydajności 5...40Kg/h, o lance parowe, dobrane przez wykonawcę do wielkości kanału, o przewody pary, o przewody kondensatu, o kabel zasilający i sterowniczy, o wielofunkcyjny układ sterowania zapewniający komunikację z systemem BMS wg. Protokołu ModBus, BACNet, o Certyfikaty: CE 5. Prace adaptacyjne o Demontaż i utylizacja (poparta protokołem) uszkodzonej dwusekcyjnej centrali wentylacyjnej i kanałów wraz z załadunkiem i transportem do miejsca utylizacji, o dostawa (transport poziomy i pionowy), rozładunek, montaż oraz uruchomienie, o wykonanie kanałów dopasowanych do nowych central, o istniejąca instalacja do skraplaczy na dachu: o przewód zasilający wentylatory 2x 3x1,5mm, rurki miedziane 2 x Dn 22mm 2 x Dn 15mm o w przypadku braku możliwości wykorzystania istniejących instalacji dostawca powinien założyć dostosowanie/wykonanie instalacji do nowych urządzeń oraz wykonanie niezbędnych przejść przez stropy i poszycie dachu wraz z obróbkami dekarskimi, o przepusty instalacyjne w elementach oddzielenia przeciwpożarowego powinny mieć klasę odporności ogniowej (EI) wymaganą dla tych elementów, o w przypadku braku kompatybilności istniejącej konstrukcji pod skraplacze z nowymi urządzeniami należy dostosować konstrukcję do nowych urządzeń bez ingerencji w poszycie dachu, o wykonanie dokumentacji po montażowej. 6. Zaoferowane urządzenia, muszą posiadać dostęp do części zamiennych, na terenie Unii Europejskiej. 7. Parametry powietrza wewnątrz: Lato 20 *C - 26 *C, wilgotność 55% 5% Zima 20 *C 2 *C, wilgotność 55% 5% 8. W przypadku kiedy zaoferowane urządzenia będą wymagały konieczności wymiany rurociągów, ze względu na niespełnianie wymagań do nowych urządzeń, zamawiający wymaga ich dostosowania. Trasa nowych rurociągów powinna być równoległa do obecnej i ujęta w kosztach oferty. Przejścia przez stropy powinny być zabezpieczone masą ognioochronną. 9. Wykonawca powinien uwzględnić szczelne wydzielenie miejsca pracy od reszty pomieszczenia. 4.2.6.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: Efektywność oferowanego urządzenia EER 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak 4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga aby Wykonawca legitymował się Certyfikatem dla przedsiębiorców wydanym przez Urząd Dozoru Technicznego, wydanym na podstawie ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz. U. 2020 poz. 2065). Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie, demontażu i montażu centrali wentylacyjnej, o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto każda. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek, powinien być spełniony przez tych z wykonawców, którzy wykonają prace, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawca do realizacji zamówienia skieruje osobę, lub osoby, posiadające: a) uprawnienia SEP E i D do 1 KV do obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym, b) uprawnienia w zakresie instalacji, konserwacji lub serwisowania, a także naprawy i likwidacji stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła oraz agregatów chłodniczych w samochodach ciężarowych chłodniach i przyczepach chłodniach, zawierających fluorowane gazy cieplarniane lub substancje kontrolowane, oraz odzysk fluorowanych gazów cieplarnianych lub substancji kontrolowanych ze stacjonarnych i ruchomych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek, powinien być spełniony przez tych z wykonawców, którzy wykonają prace, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; 2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 2 do SWZ; 2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 3) Certyfikat dla przedsiębiorców wydany przez Urząd Dozoru Technicznego, wydanym na podstawie ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz. U. 2020 poz.2065). 4) Wykaz zrealizowanych zamówień w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których zamówienia te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te zamówienia zostały wykonane należycie - na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt III. 2. 4.1) Rozdziału I (Załącznik nr 3); 3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz o podstawie dysponowania tymi osobami. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Wykonawca wraz z ofertą złoży informację dotyczącą oferowanych urządzeń, tj. nazwę producenta, model oraz ich parametry w odniesieniu do urządzeń opisanych w punkcie 1-4 Opisu Przedmiotu Zamówienia). 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt V.1. SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które części zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: Efektywność oferowanego urządzenia EER 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak 4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe Termin związania ofertą: 30 dni |