Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie dokumentacji projektowej dla potrzeb pracowni angiografii |
Data zamieszczenia: | 2024-03-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szpital Wojewódzki im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży Aleja Piłsudskiego 11 18-400 Łomża powiat: Łomża przetargi@szpital-lomza.pl |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Łomża |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Opracowanie dokumentacji projektowej dla potrzeb pracowni angiografii - projekt ,,Razem dla serca - transgraniczna współpraca szpitali z Łomży i Lwowa w zakresie kardiologii" Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie wielobranżowej, kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie dostosowania pomieszczeń piwnicy Pawilonu H dla potrzeb pracowni angiografii Szpitala Wojewódzkiego im. K.S. Wyszyńskiego w Łomży, wraz z nadzorem autorskim, w ramach projektu ,,Razem dla serca - transgraniczna współpraca szpitali z Łomży i Lwowa w zakresie kardiologii" w ramach Programu Interreg NEXT Polska-Ukraina 2021-2027 Zakres przedmiotu zamówienia został, określony w Programie funkcjonalno-użytkowym Załącznik nr 7 do SWZ. 2. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ, Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia -Program funkcjonalno-użytkowy stanowi Załącznik nr 7 do SWZ. CPV: 71000000-8, 71220000-6,71221000-3,71222000-0,71242000-6, 71245000-7, 71300000-1,71320000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00255075, ZT-SZP-226/01/26/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-03 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-484631b2-e509-11ee-9c02-ce2b643d361d 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-484631b2-e509-11ee-9c02-ce2b643d361d 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z Rozdziałem XII SWZ. 2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z informacjami zawartymi w Rozdziale II SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z informacjami zawartymi w Rozdziale II SWZ. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-03 09:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-484631b2-e509-11ee-9c02-ce2b643d361d Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZT-SZP-226/01/26/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.5.) Wartość zamówienia: 60845,56 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie wielobranżowej, kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie dostosowania pomieszczeń piwnicy Pawilonu H dla potrzeb pracowni angiografii Szpitala Wojewódzkiego im. K.S. Wyszyńskiego w Łomży, wraz z nadzorem autorskim, w ramach projektu ,,Razem dla serca - transgraniczna współpraca szpitali z Łomży i Lwowa w zakresie kardiologii" w ramach Programu Interreg NEXT Polska-Ukraina 2021-2027 Zakres przedmiotu zamówienia został, określony w Programie funkcjonalno-użytkowym Załącznik nr 7 do SWZ. 2. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ, Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia -Program funkcjonalno-użytkowy stanowi Załącznik nr 7 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje 71300000-1 - Usługi inżynieryjne 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziałem XVIII SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE OSÓB 4.3.6.) Waga: 24 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA W ZAKRESIE WYKONANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ 4.3.6.) Waga: 16 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej jedno zamówienie w zakresie opracowywania programów funkcjonalno-użytkowych/koncepcji funkcjonalno-użytkowych lub dokumentacji projektowej (projekty budowlane i wykonawcze) obejmująca przebudowę, rozbudowę, budowę, remont budynków /pomieszczeń na potrzeby Diagnostyki obrazowej Pracowni rentgenodiagnostyki, na kwotę nie mniejszą niż 30.000,00 zł brutto, tj.: - opracował co najmniej jeden program funkcjonalno-użytkowy/koncepcje funkcjonalno-użytkowe będący podstawą do opracowania dokumentacji projektowej przebudowy rozbudowy, budowy, remontu budynków /pomieszczeń na potrzeby Diagnostyki obrazowej Pracowni rentgenodiagnostyki, lub - opracował co najmniej jedną dokumentację projektową (projekty budowlane i wykonawcze) przebudowę, rozbudowę, budowę, remont budynków /pomieszczeń na potrzeby Diagnostyki obrazowej Pracowni rentgenodiagnostyki b) dysponuje osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń legitymującą się co najmniej dwuletnim doświadczeniem w tej specjalności, liczone od dnia uzyskania wymaganych uprawnień; - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń legitymującą się co najmniej dwuletnim doświadczeniem w tej specjalności, liczone od dnia uzyskania wymaganych uprawnień; - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń legitymującą się co najmniej dwuletnim doświadczeniem w tej specjalności, liczone od dnia uzyskania wymaganych uprawnień; - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń legitymującą się co najmniej dwuletnim doświadczeniem w tej specjalności, liczone od dnia uzyskania wymaganych uprawnień; 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania - załącznik nr 3 do SWZ; 2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenia usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór ,,Wykazu osób" stanowi Załącznik nr 6 do SWZ, 2) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - wzór ,,Wykazu usług" stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie wymagań dla kryteriów oceny ofert: ,,Wykaz doświadczenia osób" - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 3. Ofertę składa się na Formularzu ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć: 1) Formularz ofertowy - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ; 2) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ - a w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru); 4) Odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy); 5) Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - o którym mowa w Rozdziale XI ust. 4 SWZ (jeżeli dotyczy); 6) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy). 7) Przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie wymagań dla kryteriów oceny ofert: ,,Wykaz doświadczenia osób" - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo składa się wraz z ofertą, w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziałem XVIII SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE OSÓB 4.3.6.) Waga: 24 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA W ZAKRESIE WYKONANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ 4.3.6.) Waga: 16 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-02 |