Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie cięć zupełnych i pielęgnacyjnych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Twardogóra ul. Ratuszowa 14 56-416 Twardogóra powiat: oleśnicki tel.71 399 22 00, tel. 71 399 22 39. ratusz@twardogora.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Twardogóra |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.71 399 22 00, te |
Termin składania ofert: | 2024-03-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do złożenia oferty na ,,Wykonanie cięć zupełnych i pielęgnacyjnych na terenie miasta i gminy Twardogóra". 2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 1) wykonanie cięć zupełnych drzew na terenie miasta i gminy Twardogóra (załączniki nr 1 i nr 2), 2) wykonanie cięć pielęgnacyjnych na terenie miasta i gminy (załączniki nr 3 i nr 4), 3) pocięcie pozyskanego drewna na 1-metrowe wałki, transport w wyznaczone miejsce na odległość do 15 km i ułożenie w stosy, 4) zagospodarowanie we własnych zakresie pozostałych po cięciach resztkach (gałęzie, trociny, liście), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 5) zabezpieczenie ran po cięciach substancją hamującą wnikanie patogenów, w przypadku cięć pielęgnacyjnych. Zamawiający zastrzega sobie ewentualną możliwość zmniejszenia ilości drzew określonych w załącznikach wraz z proporcjonalnym zmniejszeniem wynagrodzenia o zaproponowaną cenę danej pozycji w załączonych tabelach, które ostatecznie uzgodnione zostaną przed podpisaniem umowy na wykonanie prac. W przypadku konieczności wykonania dodatkowych prac w trakcie realizacji robót, zostanie sporządzony stosowny aneks do umowy, uzgodniony z Wykonawcą. Otwarcie ofert: 2) wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w dniu 3 kwietnia 2024 r., Składanie ofert: 7. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT: 1) ofertę należy złożyć do dnia 30 marca 2024 r. do godz. 15:30 pocztą elektroniczną na adres: ratusz@twardogora.pl lub w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Twardogóra, Ul. Ratuszowa 14, 56 - 416 Twardogóra, w kopercie z napisem: ,,Wykonanie cięć zupełnych i pielęgnacyjnych na terenie miasta i gminy Twardogóra". Miejsce i termin realizacji: 5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od daty zawarcia umowy do 30 kwietnia 2024 r. Wymagania: 3. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY: 1) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 2) w przypadku wystąpienia konieczności wyłączenia dostawy prądu wszelkie formalności pozostają po stronie Wykonawcy, 3) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 4) wymagane jest określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ROZLICZEŃ: Zaplata przysługująca Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi przelewem bankowym - w terminie 21 dni od daty wpływu do Zamawiającego faktury wraz z podpisanym protokołem odbioru. 6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY: Oferta powinna: - być opatrzona pieczątką firmową, - posiadać datę sporządzenia, - zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, - być podpisana czytelnie przez wykonawcę, - zawierać termin ważności oferty - 30 dni. Do oferty należy załączyć tabele (otrzymane jako załączniki w zapytaniu), w których należy wpisać kwoty brutto dla każdej pozycji z osobna. 3) oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane, 4) oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę, 5) w toku badania i oceny oferty zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 8. OCENA OFERT: Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: - cena 100% - najniższa cena, - cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający będzie musiał ponieść w czasie realizacji projektu, w tym również roboty towarzyszące, konieczne uzgodnienia, transport, wyłączenia itp., - cena podlegająca ocenie będzie łączną ceną brutto wyrażoną w złotych polskich, obejmującą wszystkie koszty wykonania zamówienia, - zamawiający nie dopuszcza podania ceny w walutach obcych, - cena oferty stanowi wartość umowy i będzie niezmienna w toku realizacji całej umowy, - w przypadku zwiększenia/zmniejszenia zakresu prac, o którym mowa w pkt. 2 zapytania, wysokość wynagrodzenia zostanie proporcjonalnie zwiększona/zmniejszona, co zostanie uzgodnione z Wykonawcą przed podpisaniem aneksu do umowy. 9. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Zamawiający będzie się kontaktował tylko z wybranym Wykonawcą. Zamawiający nie jest zobowiązany do podpisania umowy i może odstąpić od udzjelenia zamówienia bez podania przyczyny. Kontakt: 10. DODATKOWE INFORMACJE Dodatkowych informacji udziela: Michał Pruski, tel. 71 399 22 39. |