Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie dokumentacji projektowej |
Data zamieszczenia: | 2024-03-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
SUWALSKI PARK KRAJOBRAZOWY Malesowizna 24 16-404 Malesowizna powiat: suwalski sekretariat@spk.wrotapodlasia.pl |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Malesowizna |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Opracowaniu dokumentacji projektowej dla inwestycji polegającej na utworzeniu Centrum Bioróżnorodności Suwalskiego Parku Krajobrazowego w Turtulu, w tym odbudowy młyna i jazu na rzece Czarna Hańcza. Krótki opis przedmiotu zamówienia Aktualizacja istniejącej dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. ,,Opracowanie projektów rozbiórki i budowy młyna w miejscowości Malesowizna w celu utworzenia ośrodka ochrony i edukacji o bioróżnorodności, w tym aranżacja wystaw na temat bioróżnorodności SPK i jej ochrony". Analiza istniejącego projektu budowlanego i wykonawczego, ujętych w Załączniku nr 8 do SWZ, i projektu wystaw, ujętego w Załączniku nr 9 do SWZ, celem określenia zakresu niezbędnych zmian mających na celu dostosowanie go do obowiązujących obecnie norm i przepisów prawa oraz aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że posiada pełne autorskie prawa majątkowe do dokumentacji projektowej mającej być przedmiotem aktualizacji i przejmuje na siebie ewentualne roszczenia jej autorów. Aktualizacja istniejącej dokumentacji, o której mowa w pkt 1), w zakresie niezbędnym do jej dostosowania do obowiązujących obecnie norm i przepisów prawa oraz adaptację wnętrz do obecnych potrzeb Zamawiającego. Wprowadzone w trakcie aktualizacji zmiany nie mogą prowadzić do powstania zmian istotnych, o których mowa w art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane powodujących powstanie konieczności zmiany posiadanego przez Zamawiającego pozwolenia na budowę. Uzupełnienie dokumentacji projektowej budynku młyna o projekt instalacji SSP - System sygnalizacji pożarowej oraz jego uzgodnienie z rzeczoznawcą ds. p.poż. Opracowanie wizualizacji budynku Centrum Bioróżnorodności SPK z poziomu człowieka i z lotu ptaka Opracowanie wizualizacji 3D wnętrz budynku Centrum Bioróżnorodności SPK. Opracowanie kosztorysów inwestorskich Opracowanie przedmiarów i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. ,,Rozbiórka i budowa jazu piętrzącego wodę rzeki Czarna Hańcza, budowa przepławki dla ryb, rozbiórka i budowa mostu nad jazem, odbudowa dawnego koła młyńskiego oraz wykonanie instalacji fotowoltaicznej". w szczególności wykonanie: Pełno branżowego projektu budowlanego zawierającego projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany i projekt techniczny, w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę, wykonania robót budowlano montażowych i przeprowadzenia procedury wyboru Wykonawcy tych robót, zgodnie z wymogami ustawy p.z.p. (w szczególności ujętymi w Dziale II, Rozdziale 1, Oddziale 4 Opis przedmiotu zamówienia). Dwuprzęsłowego jazu w konstrukcji żelbetowej z szandorami wykonanymi z drewna dębowego Przepławki dla ryb i innych organizmów wodnych na szerokości koryta rzeki Czarna Hańcza, poniżej jazu piętrzącego wodę Mostu nad jazem o szerokości do 4 m w konstrukcji stalowej lub tworzywa sztucznego wytworzonego w wyniku recyklingu odpadów z tworzyw sztucznych Pionowego koła młyńskiego z poziomą osią. Typ koła nadsiębierne - zasilane wodą od góry. Materiał konstrukcyjny - drewno Budowy instalacji fotowoltaicznej o powierzchni paneli około 100 m2 wraz z magazynem energii. Badań geotechnicznych podłoża na terenie objętym projektem rozbiórki i budowy jazu i elementów towarzyszących, Opracowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania: a) decyzji o warunkach zabudowy, b) decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, c) pozwolenia wodnoprawnego. Opracowanie wizualizacji jazu z poziomu człowieka i z lotu ptaka Opracowanie kosztorysów inwestorskich Opracowanie przedmiarów i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych CPV: 71220000-6, 71242000-6, 79932000-6 Dokument nr: 2024/BZP 00255565 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-03 16:45 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-afdaa1db-cefe-11ee-875e-a22221c84ba7 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający do kontaktu z Wykonawcami wyznacza następujące osoby: a. w sprawach związanych z opisem przedmiotu zamówienia: Pani Teresa Świerubska, e-mail: dyrektor@spk.wrotapodlasia.pl, b. w sprawach związanych z procedurą udzielenia zamówienia publicznego: Pan Marek Wrona, e-mail: marek.wrona@wigry.org.pl. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem: a. Platformy e-Zamówienia - poprzez stronę internetową postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-afdaa1db-cefe-11ee-875e-a22221c84ba7 zakładka ,,Formularze" lub b. poczty elektronicznej z osobami wymienionymi wyżej w ust. 1 Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia używając przycisku ,,Przeglądaj postępowania / konkursy" - identyfikator (ID) postępowania na Platformie eZamówienia: ocds-148610-afdaa1db-cefe-11ee-875e-a22221c84ba7 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego powinien posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e- Zamówienia. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych, i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy p.z.p., ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych i przekazuje jako załącznik lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub poprzez platformę eZamówienia zakładka ,,Formularze" na stronie internetowej postępowania. Załączniki, które są zgodnie z ustawą p.z.p. lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Możliwość korzystania w postępowaniu z zakładki ,,Formularze" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e- Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z zakładki ,,Formularze" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e- Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem zakładki ,,Formularze" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 9) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". Właścicielem i administratorem platformy eZamówienia jest Urząd Zamówień Publicznych. Zamawiający nie ma wpływu i nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie platformy. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisano w dokumentacji zamówienia Rozdział II SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Opisano w dokumentacji zamówienia Rozdział II SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-03 16:30 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-afdaa1db-cefe-11ee-875e-a22221c84ba7 Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |