Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wyposażenie świetlicy wiejskiej |
Data zamieszczenia: | 2024-03-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Bielany ul. Słoneczna 2 08-311 Bielany powiat: sokołowski Tel. 25/787-80-13 inwestycje@gminabielany.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Bielany |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 25/787-80-13 |
Termin składania ofert: | 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 2/2024/KK ,,Wyposażenie świetlicy wiejskiej w sołectwie Brodacze - wykonanie i montaż regału kuchennego pod zabudowę" w ramach ,,Mazowieckiego Instrumentu Aktywizacji Sołectw Mazowsze 2024 - Mazowsze dla sołectw 2024". Zadanie współfinansowane ze środków budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach ,,Mazowieckiego Instrumentu Aktywizacji Sołectw Mazowsze 2024 - Mazowsze dla sołectw 2024" 4. Opis przedmiotu zamówienia. 1) Zamówienie dotyczy wykonania, dostawy i zamontowania mebli kuchennych obejmujących zestaw szafek stojących, wiszących oraz blatów wraz z ich rozładunkiem i wniesieniem oraz ustawieniem i montażem w świetlicy wiejskiej w sołectwie Brodacze. Wykonawca zakupi i zamontuje zlew stalowy dwukomorowy, ociekacz oraz baterię z wyciąganą wylewką. 2) Przed wykonaniem, dostawą i montażem przedmiotu zamówienia, Wykonawca dokona we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność szczegółowej wizji lokalnej, w obecności przedstawicieli Zamawiającego, wszystkich pomiarów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, a także pozyska wszelkie informacje niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia (np. dotyczące konstrukcje ścian, układu ciągów komunikacyjnych itp.). Wszelkie skutki niewłaściwego wykonania przedmiotu zamówienia wynikające z niepozyskania przez Wykonawcę wiedzy niezbędnej dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę. 3) Materiały i sprzęty potrzebne do wykonania prac będących przedmiotem zapytania ofertowego dostarcza Wykonawca. 4) Wykonawca wykona prace będące przedmiotem zapytania ofertowego przy użyciu sprzętu, urządzeń i materiałów nowych i o jakości odpowiadającej obowiązującym przepisom, normom i standardom. 5) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko oraz dokona rozładunku dysponowanymi zasobami ludzkimi i sprzętowymi, oraz dokona montażu przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w terminie określonym. 6) W związku z montażem mebli kuchennych i zlewu wykonawca będzie zobowiązany wykonać prace monterskie i usunąć ewentualne uszkodzenia powstałe podczas montażu. 7) Szczegółowy zakres przedstawia załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. 8) Wykonawca zobowiązuje się udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone wyposażenie i wykonane roboty będące przedmiotem zapytania ofertowego, licząc od dnia odbioru prac. 9) Zamawiający udostępni Wykonawcy pobór wody i energii elektrycznej. 10) Wykonawca zobowiązuje się do bieżącej utylizacji odpadów powstałych w trakcie prac. CPV: 39140000-2, 39141400-6, 39141200-4 Dokument nr: 2/2024/KK Otwarcie ofert: 5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.03.2024 r. o godz. 930 w Sali konferencyjnej Urzędu Gminy Bielany, Ul. Słoneczna 5, 08-311 Bielany. Składanie ofert: 9. Miejsce i termin składania ofert: 1. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 29.03.2024 r. o godz. 9.00 2. Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godz.) oraz otrzyma kolejny numer 3. Ofertę należy złożyć: a) osobiście w zaklejonej kopercie na adres Zamawiającego: Urząd Gminy Bielany Ul. Słoneczna 2, 08-311 Bielany z dopiskiem oferta na: ,,Wyposażenie świetlicy wiejskiej w sołectwie Brodacze - wykonanie i montaż regału kuchennego pod zabudowę". lub b) złożyć za pośrednictwem poczty na adres Zamawiającego: Urząd Gminy Bielany Ul. Słoneczna 2, 08-311 Bielany z dopiskiem oferta na: ,,Wyposażenie świetlicy wiejskiej w sołectwie Brodacze - wykonanie i montaż regału kuchennego pod zabudowę". lub c) przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mailowy inwestycje@gminabielany.pl , w tytule emaila wpisać: ,,Wyposażenie świetlicy wiejskiej w sołectwie Brodacze - wykonanie i montaż regału kuchennego pod zabudowę". 4. Za termin złożenia oferty uważa się termin jej wpływu do Zamawiającego, Oferty złożone po terminie zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcy bez otwierania. Miejsce i termin realizacji: 6. Termin wykonania zamówienia: 15 lipca 2024 r. Wymagania: 2. Tryb udzielenia zamówienia: Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.).). Wartość zamówienia nie przekracza wartości określonej w art. 2 ust 1 pkt. 1) ustawy pzp. Niniejsze zapytanie jest dostępne w siedzibie Urzędu Gminy w Bielanach ul. Słoneczna 2, 08-311 Bielany oraz Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Bielany https://bielany.bip.gov.pl w zakładce Zamówienia publiczne. Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie świetlicy wiejskiej w sołectwie Brodacze - wykonanie i montaż regału kuchennego pod zabudowę" 5. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia złożonego przez Oferenta (Załącznik nr 2). 7. Opis sposobu przygotowania oferty: 1) Ofertę należy sporządzić w języku polskim zgodnie z wzorcowym formularzem oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. 2) W ofercie należy podać cenę brutto za całość przedmiotu zamówienia. 3) Zaoferowana cena wskazanej usługi powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności świadczonych przez okres i na warunkach określonych w ofercie. 4) Cena musi zawierać robociznę, transport, montaż, wszystkie potrzebne materiały do wykonania powyższych prac wraz z zamontowaniem. 5) Cena podana w ofercie nie podlega zmianom przez cały czas trwania umowy. 6) Oferta musi być złożona w formie pisemnej na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego oraz winna być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (do oferty winny być dołączone pełnomocnictwa, zgodnie z wymaganiami Kodeksu Cywilnego). Wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenia powinny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. Zakres reprezentacji przedsiębiorcy musi wynikać z dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę. 7) Do oferty należy załączyć wszystkie wymagane załączniki : formularz oferty - załącznik nr 1, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2, oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych - załącznik nr 5. Niezłożenie wszystkich załączników będzie wiązało się z odrzuceniem oferty z powodu braków formalnych. 8) Do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej - dotyczy Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą. 9) W przypadku, gdy załącznikiem do oferty jest kopia dokumentu, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę poprzez dodanie adnotacji: ,,za zgodność z oryginałem" i umieszczenie podpisu upoważnionego przedstawiciela. 10) Wszystkie strony oferty, a także miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, winny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. 11) Koszty opracowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca. 12) Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę. 8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria przedstawione poniżej: 1) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami, którym przypisano znaczenie: I. formalnym, tj. spełnienie warunków podanych w zapytaniu ofertowym (wymagane dokumenty i oświadczenia); II. merytorycznym, tj. wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanym kryterium. 10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. Uwagi: Kryteria oceny ofert: Kryterium: Cena - waga kryterium - 100 % (C) Cena = Cn/Cbn x C gdzie : Cn - najniższa cena ofertowa Cbn - cena oferty badanej C - waga procentowa dla kryterium ,,cena" Wykonawca może podać tylko jedną cenę (wartość) netto i brutto (tj. z podatkiem od towarów i usług VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami). Wszelkie rabaty, upusty, współczynnik waloryzacji itp. Wykonawca winien uwzględnić w trakcie kalkulacji ceny oferty. Cena (wartość) netto i brutto musi zawierać wszelkie koszty konieczne do realizacji zamówienia. Cenę należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku (tzn. zaokrąglając do pełnych groszy w ten sposób, że końcówki poniżej 0, 5 grosza pomija się, a końcówki 0, 5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza). Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w PLN. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert zawiera taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów - Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli takie same oferty do złożenia ofert dodatkowych. Cena wskazana w ofercie dodatkowej nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie pierwotnej. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wyboru oferty nie podając przyczyn. Klauzula RODO. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: -administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Bielany reprezentowana przez Wójta Gminy Bielany, z siedzibą: ul. Słoneczna 2, 08-311 Bielany; - inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Bielany jest Pani Paulina Scrouba, która jest dostępna pod adresem e-mail: inspektor.rodo@naticom.pl; - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem. - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej ,,ustawa Pzp"; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO Kontakt: 11. Osoba do kontaktu Katarzyna Królak tel: 25/787-80-13 w. 33 |