Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utrzymanie terenów zielonych oraz mechaniczne koszenie trawników, poboczy i nieużytków |
Data zamieszczenia: | 2024-03-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Wisła Plac B. Hoffa 3 43-460 Wisła powiat: cieszyński przetargi@um.wisla.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Wisła |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Wisła w roku 2024 oraz mechaniczne koszenie trawników, poboczy i nieużytków na terenie Miasta Wisła w roku 2024 Krótki opis przedmiotu zamówienia Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Wisła w roku 2024: 1. Mechaniczne koszenie trawników wraz z zagospodarowaniem powstałych odpadów, 2. Wiosenne grabienie trawników, skupin, alejek, dróg parkowych i innych wskazanych miejsc wraz z zagospodarowaniem powstałych odpadów 3. Jesienne grabienie trawników skupin, alejek, dróg parkowych i innych wskazanych miejsc wraz z zagospodarowaniem powstałych odpadów 4. Nawadnianie trawnika w zależności od warunków pogodowych 5. Pielęgnacja krzewów liściastych (rododendrony) 6. Utrzymanie i pielęgnacja donic z iglakami 7. Utrzymanie oraz pielęgnacja rabat 8. Utrzymanie i pielęgnacja kwiatów w wieżach kwiatowych 9. Pielęgnacja żywopłotów 10. Wykonanie obsady wiosennej w rabatach kwiatowych 11. Wykonanie obsady letniej w rabatach kwiatowych 12. Pielęgnacja krzewów liściastych i iglastych 13. Pielęgnacja drzew: m.in. cięcia sanitarne, usunięcie suchych gałęzi, wraz z zagospodarowaniem powstałych odpadów 14. Dosiewanie lub darniowanie zniszczonych miejsc w trawnikach: 100 m2 15. Uzupełnienie iglaków w rabatach: 15 szt. 16. Przygotowanie podłoża pod nasadzenia 17. Utrzymanie i pielęgnacja kwiatów w donicach przy pomniku ,,Źródeł Wisły" 18. Utrzymanie ronda - plewienie, usuwanie chwastów 19. Pielęgnacja oczka wodnego wraz z terenem przyległym 20. Utrzymanie i pielęgnacja kwiatów w donicach na Ul. 1 Maja 21. Wykonanie obsady wiosennej i letniej w donicach i wieżach kwiatowych. 22. Utrzymanie oraz pielęgnacja krzewów przed halą 23. Koszenie trawnika przy budynku Gminnej Spółdzielni Samopomoc Chłopska w Wiśle Centrum 24. Utrzymanie oczka wodnego na terenie rekreacyjnym Jonidło 25. Koszenie trawnika wokół oczka na terenie rekreacyjnym Jonidło 26. Pielęgnacja i utrzymanie rabat z iglakami 27. Pielęgnacja rododendronów Mechaniczne koszenie trawników, poboczy i nieużytków na terenie Miasta Wisła w roku 2024: Mechaniczne koszenie trawników, poboczy i nieużytków, w tym wycinka krzaków i samosiewów oraz przycinanie gałęzi, rozgarnianie kretowisk, grabienie i wywóz skoszonej trawy, gałęzi i kamieni z terenu objętego koszeniem, wraz z zagospodarowaniem powstałych odpadów. Jesienne grabienie trawników, alejek i innych wskazanych miejsc, Mechaniczne koszenie brzegów rzeki Wisły, rozgarnianie kretowisk, grabienie i wywóz skoszonej trawy, gałęzi i kamieni z terenu objętego koszeniem, wraz z zagospodarowaniem powstałych odpadów, Mechaniczne koszenie terenu na Jonidle (,,kamieniołom" po drugiej stronie rzeki), Rekultywacja terenów, obejmująca m.in. wycinkę i karczowanie samosiewów i krzaków, usunięcie kamieni i innych zalegających materiałów, wyrównanie terenu wraz z zagospodarowaniem powstałych odpadów, Frezowanie korzeni o średnicy do 30 cm, mechaniczne koszenie nieużytków o zróżnicowanym ukształtowaniu terenu, mechaniczne koszenie łąki kwiatowej (Jawornik) CPV: 77310000-6, 77314100-5 Dokument nr: 2024/BZP 00255939, RGŚ.271.7.2024.JP Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-03 11:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-31797378-e78a-11ee-9c02-ce2b643d361d 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji") lub za pomoca poczty elektronicznej. Za ich pośrednictwem odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone zaufanym kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). 2. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 3. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza), natomiast za pośrednictwem maila maksymalnie 30 MB. Pozostałe zapisy w Rozdziale VI SWZ Składanie ofert: 1. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego ,,Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe". 2. Zalogowany wykonawca używając przycisku ,,Wypełnij" widocznego pod ,,Formularzem ofertowym" zobowiązany jest do zweryfikowania poprawności danych automatycznie pobranych przez system z jego konta i uzupełnienia pozostałych informacji dotyczących wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Następnie wykonawca powinien pobrać ,,Formularz ofertowy", zapisać go na dysku komputera użytkownika, uzupełnić pozostałymi danymi wymaganymi przez Zamawiającego i ponownie Zapisać na dysku komputera użytkownika oraz podpisać odpowiednim rodzajem podpisu elektronicznego. Uwaga! Nie należy zmieniać nazwy pliku nadanej przez Platformę e-Zamówienia. Zapisany ,,Formularz ofertowy" należy zawsze otwierać w programie Adobe Acrobat Reader DC. 4. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku ,,Złóż ofertę" system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop (,,przeciągnij" i ,,upuść") służące do dodawania plików. Pozostałe zapisy w Rozdziale IX SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO"oraz zgodnie z ustawą PZP (t.j Dz.U. 2023 poz 1605 ze zmianami) , informuję, że: § Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wisła reprezentowana przez Burmistrza Miasta Wisła, z siedzibą: 43-460 Wisła, Plac Bogumiła Hoffa, tel. (33) 855 24 25 , e-mail: um@wisla.pl § Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych pod adresem poczty elektronicznej: iod@um.wisla.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora. § Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego RGŚ.271.7.2024.JP: Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Wisła w roku 2024 oraz mechaniczne koszenie trawników, poboczy i nieużytków na terenie Miasta Wisła w roku 2024 § odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej ,,ustawa Pzp"; § Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z ustawą Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; § obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; § w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; § posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; § nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-03 11:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/ Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |