Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Odwiert studni głębinowej |
Data zamieszczenia: | 2024-03-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o. o Kochanowskiego 29 64-800 Chodzież powiat: chodzieski 67 2811622, 67 2811621, 67 281 1619 justyna.pytel@mwik.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/186916 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Chodzież |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 67 2811622, 67 28116 |
Termin składania ofert: | 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Powstaje w kontekście projektu FENX.02.05-IW.01-0001/23 - Zwiększenie bezpieczeństwa dostaw i poprawa jakości wody w systemie zaopatrzenia w wodę dla miasta Chodzieży. Część 1 Odwiert studni głębinowej ujęcie Kochanowskiego w Chodzieży Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis W skład przedmiotu zamówienia wchodzą następujące elementy: 1) wykonanie otworu hydrogeologicznego nr 16 o głębokości 75,0 m, metodą okrętno-udarową na terenie działki o nr geod. 3005 w Chodzieży 2) wykonanie wiercenia otworu w osłonie trzech kolumn stalowych rur wiertnicznych O 508 mm, O 457 mm, O 406 mm 3) filtrowanie otworu kolumną filtrową 4) pompowanie oczyszczające i pomiarowe 5) badania laboratoryjne wody fizyko-chemiczne i bakteriologiczne 6) wykonanie badań geofizycznych odwiertu wraz z inspekcją telewizyjną 7) uporządkowanie terenu po wykonaniu odwiertu 8) dostawa i montaż pompy głębinowej wraz z orurowaniem 9) dostawa i montaż obudowy studziennej na zbrojonej płycie betonowej 10) włączenie studni głębinowej do rurociągu wody surowej na ujęciu 11) budowa linii kablowych od studni do budynku SUW Ul. Podgórna w Chodzieży 12) włączenie linii kablowych zasilających i sterowniczych do rozdzielni na terenie SUW Podgórna 13) monitoring pracy, sterowanie oraz instalacja alarmowa dla studni nr 16 14) uporządkowanie terenu po robotach Okres gwarancji 36 miesięcy CPV: 45000000-7, 45230000-8, 45262220-9, 45300000-0, 45310000-3 Dokument nr: 2024-64269-186916 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-04-09 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-05 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo wielkopolskie Powiat chodzieski Gmina Chodzież Miejscowość Chodzież Wymagania: Zamówienia uzupełniające Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających Warunki zmiany umowy 1) Zamawiający zakazuje istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2. 2) Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają formy aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3) Dopuszczalne są następujące zmiany treści umowy: a) zmiana osób wyznaczonych do pełnienia samodzielnych funkcji na budowie, b) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: -w wyniku wystąpienia okoliczności lub zdarzeń takich jak siła wyższa - rozumiana jako zdarzenie nagłe, zewnętrzne, niezależne od woli stron umowy, uniemożliwiające terminowe wykonanie umowy, -wystąpienia konieczności wykonania robót nie ujętych w dokumentacji projektowej, których nie można było przewidzieć na etapie złożenia oferty a których wykonanie jest niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu umowy, -wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków geologicznych związanych z koniecznością prowadzenia badań geologicznych -zlecenia wykonawcy robót dodatkowych lub zamiennych, a których zakres wykonania lub rodzaj uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego, -przedłużonego terminu dostaw urządzeń, materiałów, elementów, części niezbędnych do realizacji inwestycji, - w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w tiret. I - V. termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 4) Pozostałe zmiany umowy: a) rezygnacji z części prac na skutek zmiany projektu (w sytuacji, gdy nie zachodzi konieczność wykonywania robót zamiennych) z jednoczesnym obniżeniem wynagrodzenia proporcjonalnie do zaniechanego zakresu robót - niewykonane roboty rozliczane będą na podstawie cen jednostkowych z kosztorysu ofertowego Wykonawcy i zestawienia ilościowo-wartościowego materiałów, sprzętu i robocizny, b) zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku. 5) Stosowny wniosek o zmianę terminu realizacji zadania, sporządzony przez Wykonawcę, musi zostać złożony Zamawiającemu, niezwłocznie po ujawnieniu się okoliczności powodujących konieczność dokonania zmiany terminu, jednak nie później niż 7 dni przed upływem terminu zakończenia robót. Wniosek ten musi zawierać szczegółowy opis okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu realizacji. Do wniosku należy załączyć protokół konieczności sporządzony przez Strony. 6) Pozostałe zmiany, o których mowa w ust. 5 powyżej możliwe są pod warunkiem złożenia stosownych wniosków przez Wykonawcę bądź spisania przez Strony umowy protokołów uzgodnień. 7) W przypadku konieczności aneksowania zapisów umowy Wykonawca wystąpi pisemnie do Zamawiającego z wnioskiem o aneksowanie zapisów umowy. Zamawiający rozpatrzy wniosek w terminie 14 dni roboczych. W przypadku pozytywnego zaopiniowania wniosku zostanie przygotowany aneks do umowy, natomiast w przypadku braku zgody na zmianę Zamawiający przekaże Wykonawcy odpowiedź w formie pisemnej. Brak odpowiedzi w opisanych powyżej terminach poczytuje się jako brak zgody na dokonanie zmian. 8) Zmiany umowy mogą nastąpić tylko w przypadku, gdy obie Strony wyrażą na to zgodę. 9) Dopuszczalne są także zmiany umowy zgodne z wytycznymi dotyczącymi kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis W celu potwierdzenia spełnienia warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia, Wykonawca musi wykazać, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 300 000,00 zł. oraz dysponuje zdolnością ekonomiczną i finansową na kwotę 300 000,00 zł. Dokumentami potwierdzającymi spełnienie powyższego warunku są: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku, gdy Wykonawca będzie ubiegał się o zamówienie wspólnie z innym Wykonawcą, wystarczającym będzie, iż warunek ten zostanie spełniony przez jednego z wykonawców składających wspólną ofertę. Jeśli wykonawcy składający wspólną ofertę, zamierzają łącznie wykazać spełnienie powyższego warunku, co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i wykazujących łącznie spełnienie w/w warunku musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia. Ponadto, każdy Wykonawca ubiegający się o zamówienie zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, musi wykazać (na wezwanie Zamawiającego), że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) oraz dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością finansową nie mniejszą niż 300 000,00 złotych (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100), przedkładając dokumenty, o których mowa w pkt a) i b) powyżej. Typ Potencjał techniczny Opis W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej i zawodowej, zapewniającej wykonanie zamówienia wymaga się aby: Wykonawca wykazał (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą ich łączne kwalifikacje i doświadczenie), że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: - co najmniej jedną inwestycję, polegającą na odwiercie studni głębinowej o głębokości min. 50 m i wartości robót min 200 000,00 złotych netto. W przypadku złożenia oferty wspólnej, warunek ten musi zostać spełniony przez jednego z Wykonawców. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadanego doświadczenia, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia. Dodatkowo, w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadanego doświadczenia, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, musi przedłożyć (na wezwanie zamawiającego) wykaz robót (sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Warunek udziału w postępowaniu w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje na potrzeby realizacji inwestycji osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia. Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. 2023, poz. 682 z późn. zm.), osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane stwierdzające posiadanie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu, a także w oparciu o przepisy prawa, będące podstawą do ich nadania. W celu uniknięcia jakichkolwiek wątpliwości, zaleca się podanie daty wydania uprawnień oraz dokładne cytowanie zakresu uprawnień i posiadanego zaświadczenia. Przez uprawnienia geologiczne należy rozumieć uprawnienia o których mowa w ustawie z dnia 9 czerwca 2011r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz.U. 2011 nr 163 poz. 981 z poźn. zmianami), oraz szczegółowo Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 23 sierpnia 2023r. w sprawie kwalifikacji w zakresie geologii Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w postaci oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w przetargu w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia, stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszego specyfikacji warunków zamówienia. Warunek w zakresie posiadania osób skierowanych do realizacji zamówienia, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, wykaże, iż dysponuje bądź będzie dysponował na potrzeby realizacji inwestycji osobami posiadającymi kwalifikacje i uprawnienia 1. Funkcja - Kierownik budowy - Uprawnienia Uprawnienia budowlane* do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Doświadczenie - co najmniej 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy z zakresu budowy sieci kanalizacji sanitarnej lub sieci wodociągowej 2. Funkcja - Kierownik robót elektrycznych - Uprawnienia budowlane* do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Doświadczenie - co najmniej 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika robót elektrycznych 3. Funkcja - Kierownik Robót geologicznych - Kwalifikacje do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi kategorii V Doświadczenie - co najmniej 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika robót geologicznych Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-03-22 Data ostatniej zmiany 2024-03-22 11:35:00 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis W ramach przedmiotu zamówienia, Zamawiający przewiduje jedno kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający dokonana oceny złożonych ofert przy zastosowaniu poniższego kryterium oceny ofert. Cena 100 pkt. 100 %. Kontakt: Osoby do kontaktu Justyna Pytel tel.: 67 2811622 e-mail: justyna.pytel@mwik.pl Paweł Dubiał tel.: 67 2811621 e-mail: pawel.dubial@mwik.pl Jolanta Łabiszak tel.: 67 281 1619 e-mail: jolanta.labiszak@mwik.pl |