Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie prac projektowych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ul. Norwida 25 50-375 Wrocław powiat: Wrocław tel. 71 320 5100 sekcja.remontow@upwr.edu.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 71 320 5100 |
Termin składania ofert: | 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie akustyki wnętrza pomieszczenia patio w budynku A2 Uniwersytetu Przyrodniczego przy Ul. Norwida 25 we Wrocławiu wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego1. Przedmiot zamówienia: ZAPYTANIE OFERTOWE w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130.000,00 zł, w oparciu o art. 2 pkt. 1 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Wykonanie prac projektowych w oparciu o: - załączoną Tabelę zbiorczą zestawienie kosztów, - opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami, - prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi. CPV: 7122 0000-6 Dokument nr: A0KACERI.272.10.2.2024 Składanie ofert: 2. Termin i miejsce składania ofert: 2.1. Oferty na piśmie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy należy złożyć w terminie do dnia 05.04.2024 r. do godz. 12:00. Oferty w formie pisemnej składa się w Sekcji Remontów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu ul. C. K. Norwida 25 pok. 135. Oferty można przesłać również w formie skanu oferty podpisanej przez wykonawcę własnoręcznym podpisem lub oferty podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na adres e-mail: sekcja.remontow@upwr.edu.pl w ww. terminie. Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane. 2.2. Wykonawca może wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wycofaniu, w formie jak w pkt. 2.1, przed terminem składania ofert. 2.3. W przypadku przesłania skanu podpisanej oferty wraz z załącznikami na wskazany adres e-mail, wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia oryginału podpisanej oferty Zamawiającemu w późniejszym terminie, jednak nie później niż do dnia podpisania umowy. 2.4. W przypadku składania, poprawiania, uzupełniania, wyjaśniania dokumentów lub oświadczeń na wezwanie Zamawiającego Wykonawcę obowiązuje pisemna forma, w przypadku przesłania skanu podpisanego dokumentu, oświadczenia lub wyjaśnień na wskazany adres e-mail, Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia oryginału ww. dokumentów Zamawiającemu lub do przesłania ww. dokumentów na adres korespondencyjny po wysłaniu na adres mailowy. 2.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu składania i terminu związania ofertą oraz możliwość zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert informując o tym na stronie internetowej Zamawiającego. Miejsce i termin realizacji: 1.3. Miejsce wykonania: pomieszczenie patio w budynku A2 Uniwersytetu Przyrodniczego Ul. Norwida 25 we Wrocławiu. 1.4. Termin realizacji: 14 tygodni od daty podpisania umowy tj. termin na przekazanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich opinii, decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Pełnienie nadzoru autorskiego - od dnia przekazania terenu budowy Wykonawcy prac budowlanych wyłonionemu w odrębnym postępowaniu przez cały okres wykonywania robót budowlanych objętych projektem. 3. Wymagania: 3.1. Termin wykonania zamówienia: a) 14 tygodni od daty podpisania umowy tj. termin na przekazanie dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt. 1.5.1 zapytania ofertowego wraz z uzyskaniem wszelkich opinii, decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Rozpoczęcie projektowania nastąpi niezwłocznie po zawarciu umowy. b) Pełnienie nadzoru autorskiego, o którym mowa w pkt. 1.5.2 zapytania ofertowego - od dnia przekazania terenu budowy Wykonawcy prac budowlanych wyłonionemu w odrębnym postępowaniu przez cały okres wykonywania robót budowlanych objętych projektem. Wymagania: 1.5. Ogólny zakres prac: 1.5.1 Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych, opinii w tym rzeczoznawcy ppoż, uzgodnień, zatwierdzeń i zezwoleń niezbędnych do realizacji zamówienia - w szczególności: - inwentaryzacji budowlana w zakresie niezbędnym do wykonania projektu akustyki wnętrz patio, - koncepcji funkcjonalno-użytkową, - wielobranżowego projektu wykonawczego, - projektu technicznego wraz niezbędnymi decyzjami administracyjnymi, - przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, - STWiORy, tabele elementów robót i zbiorcze zestawienie kosztów. 1.5.2 Wykonanie nadzoru autorskiego - łącznie 3 wizyty na placu budowy. Nadzór autorski obejmuje kontrolę zgodności prowadzonych robót budowlanych z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami prawa i normami oraz udział w naradach technicznych i odbiorze technicznym robót. 1.6. Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa Tabela zbiorcza zestawienia kosztów, opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami. 1.7. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. 1.8. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania całego zamówienia samodzielnie bez powierzania jego części podwykonawcom. 3.2. Gwarancja i rękojmia nie mniej niż 36 m-cy licząc od daty przekazania dokumentacji na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego zaakceptowanego przez Zamawiającego. 4. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia: 4.1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego. Wnioski o wyjaśnienie, pytania dotyczące przedmiotu zamówienia należy kierować na adres mailowy: sekcja.remontow@upwr.edu.pl. 4.2. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. 4.3. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego nie wpłynął w terminie, o którym mowa w pkt. 4.2. niniejszego zapytania ofertowego, Zamawiający nie ma obowiązku udzielenia wyjaśnień treści zapytania ofertowego oraz obowiązku przedłużania terminu składania ofert. 5. Warunki udziału w postępowaniu ofertowym: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: 5.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 5.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 5.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 5.4. zdolności technicznej lub zawodowej: - w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował zdolnością techniczną lub zawodową tj.: osobą, które będą pełnić funkcję projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności specjalności architektonicznej (posiadającego udokumentowane prawo do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie jw.). - w zakresie doświadczenia: Wykonawca spełnia warunek zdolności technicznej w zakresie doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie co najmniej jedną dokumentację projektową dotyczącą akustyki pomieszczenia. 6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej: 6.1. Wyliczenie ceny ofertowej na podstawie Tabeli zbiorczego zestawienia kosztów. 6.2. Cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto + podatek VAT = brutto, musi być podana w złotych polskich. 6.3. Ceny należy podawać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 6.4. Zamawiający ustalił 23% stawkę podatku VAT dla wykonania przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca poda w ofercie inną niż podana przez Zamawiającego stawkę podatku VAT, bądź jest zwolniony z podatku VAT, należy przedstawić w ofercie uzasadnienie wraz z podstawą prawną. 6.5. W cenie oferty uwzględnić należy wszystkie zobowiązania związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 6.6. Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. 7. Forma przekazania dokumentacji zatwierdzonej przez zamawiającego. Forma w jakiej należy przekazać dokumentację określona jest w załączniku do zapytania tj. Opisie przedmiotu zamówienia. 8. Rozliczenie przedmiotu zamówienia: Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie dokumentacji projektowej zostanie zapłacone zgodnie z Tabelą zbiorczego zestawienia kosztów. Wynagrodzenie jest wynagrodzeniem ryczałtowym w części dotyczącej wykonania dokumentacji projektowej, obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem umowy. Natomiast w części dotyczącej wykonania nadzoru autorskiego jest wynagrodzenie jest kosztorysowo-ryczałtowym, ustalone jako iloczyn liczby nadzorów autorskich i jednostkowej ceny ryczałtowej określonej w Tabeli zbiorczego zestawienia kosztów. Zamawiający zapłaci wykonawcy za faktycznie wykonanie wizyty. Zapłata należności za wykonany i odebrany przedmiot umowy bez wad nastąpi: a) na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT po przekazaniu Zamawiającemu dokumentacji, o której mowa w pkt. 1.5.1 zapytania ofertowego, w oparciu o podpisany przez obie Strony protokół zdawczo-odbiorczy wraz ze sprawdzeniem i pisemnym zatwierdzeniem przez Inspektora Nadzoru. b) na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT za wykonanie nadzoru autorskiego, o którym mowa w pkt. 1.5.2 zapytania ofertowego, po uzyskaniu potwierdzenia pobytu przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na karcie nadzoru autorskiego - zgodnie ze wskazaniem w Tabeli zbiorczego zestawienia kosztów. 10. Unieważnienie postępowania 10.1. Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w następujących przypadkach: a) nie złożono żadnej oferty, b) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu, c) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty; d) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, bądź Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć, e) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, f) w innych uzasadnionych okolicznościach związanych z niemożliwością osiągnięcia celu gospodarczego. 10.2. Zamawiający zastrzega sobie odstąpienia od zapytania lub jego unieważnienie bez podania przyczyny lub przerwania postępowania na każdym etapie. 11. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 11.1. Została złożona po terminie składania ofert, 11.2. Została złożona przez wykonawcę: a) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, b) który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w pkt. 14.2 zapytania ofertowego oraz innych wymaganych dokumentów oraz oświadczeń wymienionych w pkt. 14, c) nie złożył na wezwanie Zamawiającego wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, d) nie złożył, nie poprawił, nie uzupełnił, nie wyjaśnił na wezwanie oświadczeń i dokumentów. 11.3. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów; 11.4. Jej treść jest niezgodna z treścią zapytania ofertowego; 11.5. Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 11.6. Zawiera błędy w obliczeniu ceny, których nie można poprawić zgodnie z pkt. 6.6; 11.7. Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki pisarskiej, rachunkowej lub innej omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty; 11.8 Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. 11.9. Oferta tj. formularz ofertowy oraz wszystkie wymagane załączniki nie będą opatrzone podpisami Wykonawcy. 11.10 Wykonawca nie wyceni wszystkich pozycji Tabeli zbiorczego zestawienia kosztów. 12. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy: 12.1. W terminie do 10 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty wybrany wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy na warunkach złożonej oferty. 12.2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. 12.3. W przypadku unieważnienia postępowania Wykonawcom nie przysługuje zwrot kosztów uczestnictwa w postępowania Wykonawcom, a w szczególności zwrot kosztów przygotowania oferty. Strona 5 z 713. Informacje dodatkowe: 13.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku konieczności zmiany terminu wykonania umowy niezależnej od Stron, 13.2. Wykonawca jest związany swoją ofertą przez okres 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. 13.3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: a) bieżącej współpracy z Zamawiającym w zakresie związanym z realizacją zamówienia; b) informowania Zamawiającego o przebiegu realizacji prac i ewentualnych nieprawidłowościach związanych z ich realizacją, 13.4. Wykonawca zobowiązuje się, w ramach wynagrodzenia do: a) poniesienia pełnej odpowiedzialności materialnej za przekazany plac budowy i za wyrządzone na nim szkody, b) w przypadku wyrządzenia Zamawiającemu szkody przez Wykonawcę lub osoby, za które odpowiada w trakcie wykonywania przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do jej naprawienia na własny koszt lub zapłatę stosownego odszkodowania. c) pozyskania we własnym zakresie wszystkich niezbędnych elementów dokumentacji i uzgodnień, pozwoleń, opinii i innych nie wymienionych z nazwy. 13.5. Ogłoszenie Zamawiającego nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. 13.6. Otrzymanie wyniku niniejszego postępowania ofert nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu oraz nie stanowi podstawy do roszczenia ze strony Wykonawcy o zawarcie umowy. 14. Oferta powinna zawierać: 14.1. Formularz ofertowy wraz z Tabelą zbiorczego zestawienia kosztów z wycenionymi wszystkimi pozycjami, stanowiącą załącznik do niniejszego zapytania ofertowego, 14.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 14.3. dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik - dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów bezpłatnych ogólnie dostępnych baz m.in. CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. Spółka Cywilna, Konsorcjum) pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - (w przypadku przedłożenia kopii pełnomocnictwa musi być ona poświadczona notarialnie). 15. Opis sposobu przygotowania oferty: 15.1. Oferta (formularz oferty oraz wszystkie wymagane załączniki), musi mieć formę pisemną, być opatrzona podpisami i sporządzona w języku polskim, 15.2. zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, adres e-mail, numer NIP, Regon, 15.3. oferta (formularz oferty oraz wszystkie wymagane załączniki) musi być podpisana przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, czytelnym podpisem lub nieczytelnym podpisem wraz z imienną pieczątką podpisującego lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, 15.4. treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. Uwagi: 9. Kryteria oceny i opis sposobu wyboru najkorzystniejszej oferty 9.1. Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę, która spełnia wszystkie postawione wymagania w niniejszym postępowaniu. 9.2. Kryterium - cena 100%. 9.3. Informacja o wyborze Wykonawcy zostanie umieszczona na stronie internetowej Zamawiającego tj. https://bip.upwr.edu.pl/. 16. Ochrona osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, że: Strona 6 z 71. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu z siedzibą przy ulicy C. K. Norwida 25, 50-375 Wrocław, NIP: 896-000-53-54, REGON: 000001867. 2. Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iod@upwr.edu.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie: o art. 6 ust. 1 lit a RODO w związku z udzieleniem przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych (dot. wysyłania wiadomości za pośrednictwem formularzy kontaktowych dostępnych na stronie oraz zapytań w formie mailowej); o art. 6 ust. 1 lit. e RODO celem wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym; o art. 6 ust. 1 lit. f RODO dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być w szczególności podmioty, którym administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych oraz inne podmioty, które mają uzasadniony interes prawny bądź podstawę do udostępnienia im danych osobowych. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz umowami, których administrator jest stroną bądź do czasu wycofania zgody w zakresie, a jakim została udzielona. 6. Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: o prawo cofnięcia zgody w zakresie, a jakim została udzielona; o prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych; o prawo wniesienia sprzeciwu; o prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych, które są nieprawidłowe oraz uzupełnienia niekompletnych danych osobowych; o prawo żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych. Prawo to nie przysługuje, w szczególności gdy przetwarzanie danych jest niezbędne do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa lub wykonania zadania publicznego; o prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych zgodnie z przepisami RODO. W celu skorzystania z przysługujących praw, należy skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, pod adresem mailowym: iod@upwr.edu.pl. 7. Pani/Pana dane osobowe: o nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji i profilowania; o mogą być przekazywane do państw trzecich (do państwa poza Europejskim Obszarem Gospodarczym - EOG) w oparciu o stosowne przesłanki transferowe. 8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. |