Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa sieci wodociągowej i modernizacja systemu kanalizacyjnego |
Data zamieszczenia: | 2024-03-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA PARCHOWO ul. Krótka 2 77-124 Parchowo powiat: bytowski gmina@parchowo.pl https://parchowo.ezamawiajacy.pl/ |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Parchowo |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa sieci wodociągowej i modernizacja systemu kanalizacyjnego na terenie Gminy Parchowo Krótki opis przedmiotu zamówienia Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Jeleńcz Zakres zadania obejmuje rozbudowę sieci na terenie działek o nr ewid. gruntu 119/4, 120/5, 120/8, 121/2, 123/3, 112, 125/1, 111, 108/2,108/24, 125/19, 125/13, 124/1, 124/2, 128, 127/6, 127/10, obręb Jeleńcz. Zakres rzeczowy obejmuje: - wykonanie sieci wodociągowej z rur PE Rc PN10 o średnicy 90 mm, o łącznej długości L= 3014m. - wykonanie sieci wodociągowej metodą przewiertu sterowanego na działkach nr 120/5 i 120/8, pod obszarem występowania zadrzewienia - wykonanie prób szczelności, - jednokrotne płukanie sieci, - dezynfekcja sieci, - wykonanie połączenia z istniejącą siecią wodociągową oraz zaślepienie niepotrzebnych odcinków , - przełączenie i podłączenie istniejących nieruchomości do sieci wodociągowej, - wykonanie badań wody i przedstawienie protokołów badań wody do Zamawiającego, - wykonanie badań wydajności hydrantów i przedstawienie protokołów Zamawiającemu - odtworzenie nawierzchnia po robotach. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania robót, dostawy materiałów, wykonania prac przygotowawczych, w tym rozbiórki istniejących nawierzchni, wykonania przekopów próbnych oraz podwieszenie instalacji obcych, wykonania wykopu wraz z umocnieniem ścian wykopu i jego odwodnieniem, przygotowania podłoża i fundamentu pod przewody i obiekty na sieci, ułożenia przewodów wodociągowych, montażu rur ochronnych i armatury, wykonania izolacji, zasypania i zagęszczenia wykopu z demontażem umocnień ścian wykopu, odtworzenia nawierzchni po robotach, przeprowadzenia pomiarów i badań wymaganych w specyfikacji technicznej (w tym uzyskanie oceny higienicznej na zastosowanie materiałów planowanych do użycia w przedsięwzięciu). Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót - Załącznik nr 5a do SWZ. Przekazany przedmiary robót traktuje się jako dokument informacyjny, ułatwiający Wykonawcy wycenę. Wykonawca może z nich skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku. Za ustalenie ilości robót oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca. Wymiana i modernizacja przepompowni ścieków P2 dz. nr 124/1 w m. Jamno oraz wymiana i modernizacja przepompowni ścieków P2 dz. nr 308/2 i P3 dz. nr 5/3 w m. Nakla Zakres zadania obejmuje a) w m. Jamno: - wymianę i modernizację zestawu dwóch pomp zatapialnych do ścieków z otwartym wirnikiem o wydajności około Q=3,5 l/s i wysokości podnoszenia H=13,9 m i mocy około 2,4 kW - wymianę osprzętu i armatury przepompowni wraz z szafą sterowniczo- zasilającą z monitoringiem i wizualizacją b) w m. Nakla - przepompownię P2: wymianę zestawu dwóch pomp zatapialnych do ścieków o wydajności około Q=2,0 l/s i wysokości podnoszenia H=13,6 m i mocy około 1,7kW - przepompownię P3: wymianę zestawu dwóch pomp zatapialnych do ścieków o wydajności około Q=2,0 l/s i wysokości podnoszenia H=13,4 m i mocy około 1,7kW - wymianę osprzętu i armatury przepompowni wraz z szafą sterowniczo- zasilającą z monitoringiem i wizualizacją Zadanie obejmuje również rozbudowę systemu monitorowania dla co najmniej 3 pompowni objętych zakresem Inwestycji, którego zadaniem jest przekaz, wizualizacja i rejestracja sygnałów o awarii oraz parametrów pracy poszczególnych pompowni. W ramach inwestycji zostanie dostarczona licencja o wielkości zapewniającej włączenie wszystkich obiektów objętych tym zadaniem inwestycyjnym. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Załączniku nr 5b do SWZ - Dokumentacja dot. modernizacji przepompowni, przedmiar robót.Przekazany przedmiary robót traktuje się jako dokument informacyjny, ułatwiający Wykonawcy wycenę. Wykonawca może z nich skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku. Za ustalenie ilości robót oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca. CPV: 45231300-8, 45111200-0,45231100-6,45232150-8, 45232423-3 Dokument nr: 2024/BZP 00258582, GKPiI.X.271.15.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-11 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://parchowo.ezamawiajacy.pl/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://parchowo.ezamawiajacy.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej https://parchowo.ezamawiajacy.pl/ oraz maila: inwestycje@parchowo.pl 2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. 3. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji: 3.1. Elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://parchowo.ezamawiajacy.pl/ w zakładce ,,Korespondencja". 4. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021r. poz. 2070), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1), zwanego dalej ,,RODO" informuję, że: 1) Administratorem danych osobowych jest Gmina Parchowo reprezentowana przez Wójta Gminy - Andrzeja Dołębskiego 2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować pod adresem e-mail: pukaczewski@hotmail.com 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz nie krócej niż przez okres przewidziany w instrukcji kancelaryjnej, stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz umów o dofinansowanie. 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://parchowo.ezamawiajacy.pl/ TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-11 09:00 Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa: https://parchowo.ezamawiajacy.pl/ Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |