Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | WYKONANIE PRZEGLĄDU OKRESOWEGO AGREGATÓW WODY LODOWEJ |
Data zamieszczenia: | 2024-03-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Centrum Obsługi Administracji Rządowej ul. Powsińska 69/71 02-903 Warszawa powiat: Warszawa 22 694 61 18, tel. 22 694 61 64, 734 115 038, aleksandra.wilk@centrum.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 22 694 61 18, tel. 2 |
Termin składania ofert: | 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego do kwoty 130 000,00 zł netto, działając w imieniu i na rzecz Centrum Obsługi Administracji Rządowej z siedzibą w Warszawie przy Ul. Powsińskiej 69/71, 02-903 Warszawa, zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty handlowej na realizację zamówienia obejmującego: WYKONANIE PRZEGLĄDU OKRESOWEGO AGREGATÓW WODY LODOWEJ W BUDYNKU ZLOKALIZOWANYM W WARSZAWIE A. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie jednorazowego okresowego przeglądu agregatów chłodniczych, obejmującego konserwację, serwis oraz wpis do Centralnego Rejestru Operatorów Urządzeń i Systemów Ochrony Przeciwpożarowej (CRO). Zakres prac przeglądu okresowego agregatów chłodniczych: -kontrola ogólnego stanu zewnętrznego urządzenia w tym stanu powierzchni skraplaczy, -kontrola czasu pracy i startów sprężarek, -pomiar natężenia prądu pobieranego przez silniki wentylatorów, -pomiar natężenia prądu pobieranego przez poszczególne sprężarki, -kontrola parametrów temperatury wody i powietrza, -sprawdzenie wartości natężenia prądu pobieranej podczas normalnej pracy urządzenia, -kontrola szczelności układu freonowego oraz ciśnień czynnika chłodniczego (LP, HP), -sprawdzenie elementów amortyzacyjnych, -sprawdzenie elementów konstrukcyjnych i mocujących urządzenia, -przegląd instalacji elektrycznych wchodzących w skład urządzeń klimatyzacyjnych m.in. kontrola wartości napięcia zasilającego, sprawdzenie zabezpieczeń, stanu izolacji przewodów elektrycznych i ich podłączenia, dokręcenie przewodów na stykach sprężarek, zabezpieczeń termicznych czujników, styczników, przekaźników, układu sterowania i blokady, termostatu, - przedstawienie protokołu z przeprowadzonej konserwacji. 1Wykaz urządzeń podlegających przeglądowi: Urządzenie marka TRANE Typ/model Nr seryjny (S/N) 1RTAD100EKN2933 2CGAN925SS45712 3CGAN300PP55919 4CGAN600PA55893 5CGAN925SS457124 6CGAN900GQ858356 Składanie ofert: C. Termin i miejsce złożenia oferty. Ofertę prosimy złożyć do dnia 05.04.2024 r. : 1. w formie pisemnej w siedzibie COAR przy Ul. Powsińskiej 69/71 w Warszawie w Kancelarii Ogólnej COAR od poniedziałku do piątku w godz.ch od 900 do 1500, albo w formie elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) na adres e-mail: aleksandra.wilk@centrum.gov.pl. 2. Zamawiający dopuszcza przesłanie skanu własnoręcznie podpisanej oferty w wersji papierowej na adres e-mail: aleksandra.wilk@centrum.gov.pl pod warunkiem jednoczesnego przesłania oryginału oferty z własnoręcznym podpisem na adres Zamawiającego: Centrum Obsługi Administracji Rządowej, Wydział Administrowania Siedzibą Kancelarii, Ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa. W przypadku doręczenia oryginału oferty drogą pocztową, za termin jej złożenia zostanie uznany dzień nadesłania skanu podpisanej oferty w wersji papierowej na adres e-mail wskazany powyżej. Miejsce i termin realizacji: 3. Termin wykonania usługi 30.04.2024 r. Wymagania: B. Wymagania Zamawiającego: 1. Należy dokonać obowiązkowej wizji lokalnej, pod rygorem odrzucenia oferty (termin i godzina zostaną uzgodnione z Zamawiającym). 2. Przed wizją lokalną niezbędne będzie przesłanie danych osób (imię, nazwisko, imię ojca oraz PESEL), które będą przebywać na terenie objętym wizją lokalną. Dane te są niezbędne do weryfikacji przez Służbę Ochrony Państwa. Są to standardowe procedury, które bezwzględnie muszą przejść osoby chcące wejść na dany teren. 4. Prace muszą odbywać się w wyznaczone dni, po wcześniejszym uzgodnieniu, również w soboty, niedziele. Z tego powodu Wykonawca nie może wnosić żadnych roszczeń finansowych. Prace mogą być przerwane na każdym etapie realizacji zadania na wniosek Zamawiającego. 5. Wykonawca zgodnie z ustawą o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych z dnia 15 maja 2015 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 2221 ze zm.) powinien posiadać certyfikat f-gaz dla przedsiębiorców i personelu. 6. Wykonawca skieruje do wykonania zadania osoby posiadającymi stosowne kwalifikacje oraz spełniające warunki, jakie wynikają z ustawy o charakterze energetycznym. 7. Wykonawca zapewni wszelki sprzęt i narzędzia niezbędne do wykonania prac. 8. Materiały i elementy ulegające eksploatacyjnemu zużyciu i awarie, będą przedmiotem osobnego zlecenia. 9. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów bhp i ppoż. oraz ponoszenia pełnej odpowiedzialności za wszystkie następstwa wynikające z nieprzestrzegania tych przepisów. 210. Wykonawca przedstawi ważny certyfikat, bądź autoryzację producenta do realizowania przeglądów technicznych agregatów wody lodowej TRANE. 11. W przypadku złożenia oświadczenia o spełnieniu aspektów społecznych, Wykonawca przedstawi do wglądu dokumenty w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów. 12. Wykonawca przedstawi protokół z przeglądu urządzeń klimatyzacji z opisem i wnioskami. Wymaga się aby protokół z przeglądu został podpisany przez uprawnioną osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia o specjalności technicznej. D. Kryteria wyboru oferty COAR przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się poniższymi kryteriami: 1) kryterium cena - maks. liczba punktów - 80 (waga: 0,8), przy czym stosujemy następującą metodologię przyznawania punktów: C = wc ? Cmin Crozp ? 100, gdzie: C - kryterium ceny [pkt], wc - waga kryterium, Cmin - cena najniższa [zł], Crozp - cena rozpatrywana [zł]. Oferta musi zawierać cenę łączną, maksymalną i ostateczną obejmującą wszystkie koszty Oferenta związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Cena wskazana w ofercie musi być podana w PLN cyfrowo i słownie jako kwota netto oraz jako kwota brutto (w przypadku występowania podatku VAT). 2) kryterium aspekty społeczne - maks. liczba punktów - 20 (waga: 0,2): o kryterium niespełnione = 0 pkt 3o kryterium spełnione = 20 pkt - otrzyma potencjalny Wykonawca, który spełni co najmniej jeden z poniższych warunków: - zatrudnia co najmniej 75% pracowników na umowę o pracę lub - skieruje do wykonania zamówienia min. 2 osoby zatrudnione w oparciu o umowę o pracę, lub - skieruje do wykonania zamówienia co najmniej jedną osobę niepełnosprawną, lub - w ciągu ostatnich 3 miesięcy zatrudnił osobę, która bezpośrednio przed zatrudnieniem miała status osoby bezrobotnej. E. Opis sposobu przygotowania oferty 1. Oferta powinna zostać sporządzona na formularzu ofertowym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 2. Ofertę sporządza się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej lub elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem lit. E. pkt 3. Wszystkie załączniki do oferty powinny być sporządzone w języku polskim. 3. Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta, zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej lub przez osobę umocowaną do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych załączonych dokumentów. 4. W przypadku braku pieczęci imiennej osoby podpisującej ofertę podpis musi być czytelny. F. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy: 1. Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, 2. Jeżeli są Państwo czynnym podatnikiem VAT, prosimy o dołączenie do przesłanej oferty oświadczenia podpisanego przez osobę upoważnioną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. 3. Prosimy o dołączenie do przesłanej oferty oświadczenia podpisanego przez osobę upoważnioną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3, 4 do zapytania ofertowego. G. Dodatkowe informacje 1. Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; b) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego. 2.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty bez skutków prawnych oraz finansowych. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niedopuszczenia do pracy skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia osób, których wstęp do budynku Zamawiającego Służby Ochrony uznają za niepożądany (bez podania przyczyny). Z tego względu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia i skieruje on do realizacji przedmiotu zamówienia inne osoby. 5. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. U. UE. L. z 2014 r. Nr 229, str. 1 4z późn. zm.), art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835 ze zm.). 6. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa. Zostaną Państwo poinformowani w przypadku wyboru Państwa oferty. Uwagi: Informacja o przetwarzaniu danych osobowych: 1. Centrum Obsługi Administracji Rządowej z siedzibą w Warszawie przy ul. Powsińskiej 69/71, 02 -903 Warszawa (dalej: ,,COAR") przetwarza dane zawarte w ofertach albo wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postępowań w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.). Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: ,,Ogólne Rozporządzenie" lub ,,RODO"), mają charakter danych osobowych. 52. W świetle powyższego COAR informuje, że: 1) Administratorem danych osobowych (dalej: ,,Administrator") jest Centrum Obsługi Administracji Rządowej Instytucja Gospodarki Budżetowej z siedzibą w Warszawie przy ul. Powsińskiej 69/71, 02- 903 Warszawa, wpisane do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, Wydział XIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0000373135, REGON: 142746130, NIP: 5213590436. 2) W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Administratorem danych lub z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: COAR lub IOD COAR, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa; e-mail: sekretariat@centrum.gov.pl lub iod@centrum.gov.pl . 3) Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postępowań mieści się w zakresie działalności statutowej COAR, ujawnionym w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne, aby COAR mogło prawidłowo wypełniać nałożone na nie obowiązki prawne. 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy COAR a także podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art.18 oraz art. 74 ustawy Pzp. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane: ? przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ? jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata - przez cały czas trwania umowy 6) Posiada Pani/Pan: ?prawo dostępu do treści swoich danych (art. 15 RODO); ?prawo do sprostowania i uzupełnienia danych osobowych (art. 16 RODO) - skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; ? prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO) z zastrzeżeniem, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania 6ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania, a także z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 7) Nie przysługuje Pani/Panu: ?prawo do usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO); ?prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ?prawo sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 8) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 9) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożliwość oceny ofert i zawarcia umowy. 10) Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu. 11) Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 12) COAR dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami. Kontakt: Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami w sprawach technicznych i wizji lokalnej jest Pan Jacek Szymański, tel. kom. 697 694 715 w godz. 900-1600, e-mail: jacek.szymanski@centrum.gov.pl Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami w sprawach związanych ze składaniem ofert jest Pani Aleksandra Wilk, tel. 22 694 61 64 lub 734 115 038, w godz. 830-1630, e-mail: aleksandra.wilk@centrum.gov.pl. |