Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonywanie świadectw charakterystyki energetycznej dla nieruchomości |
Data zamieszczenia: | 2024-03-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o ul. Wigierska 32 16-400 Suwałki powiat: Suwałki tel. (87) 563 50 00, fax (87) 563 50 79, - tel. 87 563 50 05., - tel. 87 563 50 58. sekretariat@zbm.suwalki.pl |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Suwałki |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (87) 563 50 00, |
Termin składania ofert: | 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapraszamy do złożenia oferty na wykonywanie świadectw charakterystyki energetycznej lokali mieszkalnych i użytkowych będących własnością Gminy Miasta Suwałki. II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie wykonywania świadectw charakterystyki energetycznej dla nieruchomości stanowiących lokale mieszkalne i użytkowe będące własnością Gminy Miasta Suwałki według bieżących wskazań Zamawiającego. 2. Przewidywana ilość zleceń świadectw charakterystyki energetycznej: 95. 3. Realizacja zamówienia polegać będzie na sukcesywnym, uzależnionym od potrzeb Zamawiającego, opracowaniu świadectw charakterystyki energetycznej lokali, w okresie obowiązywania umowy, na podstawie zleceń Zamawiającego, zgodnie z zapisami wzoru umowy. 4. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego. 5. Świadectwa charakterystyki energetycznej, należy wykonać zgodnie z: 1) Ustawą z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz. U. z 2024 r. poz. 101 tj.). 2) Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 28 marca 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynku oraz świadectw charakterystyki energetycznej (Dz. U. z 2023 r. poz. 697). 3) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 21.04.2015 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej osoby uprawnionej do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej (Dz. U. 2015 poz. 607). 4) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682, tj. ze zm.). 6. Świadectwa charakterystyki energetycznej lokali będą sporządzane zgodnie z obowiązującymi w dacie ich sporządzania przepisami określającymi zasady sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej. 7. Świadectwo charakterystyki energetycznej wykonywane dla każdego lokalu lub grupy tych lokali będzie opracowane przez osoby posiadające uprawnienia wynikające z przepisów prawa w języku polskim. 8. Zamawiający przeważnie nie posiada dokumentacji technicznych w tym branżowych dla nieruchomości będących przedmiotem zamówienia, a w niektórych przypadkach jest bardzo szczątkowa i ograniczona zakresem. Dokument nr: 21/U/2024, DI.21.2.05.2024.MK Otwarcie ofert: 4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05 kwietnia 2024 r. o godz. 10:00. Składanie ofert: VII. SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT: 1. Ofertę na wykonanie usługi w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o. o. przy Ul. Wigierskiej 32, 16-400 Suwałki (Sekretariat) lub dostarczyć za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sekretariat@zbm.suwalki.pl (plik w formacie .pdf opatrzony podpisem elektronicznym) do dnia 05 kwietnia 2024 r. do godz. 09:00. 2. Oferta w formie pisemnej winna znajdować się w zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres Zamawiającego z dopiskiem ,,Oferta na wykonywanie świadectw charakterystyki energetycznej lokali mieszkalnych i użytkowych będących własnością Gminy Miasta Suwałki". Nie otwierać przed 05 kwietnia 2024 r. godz. 10:00". 3. Oferta dostarczona za pośrednictwem poczty elektronicznej winna zawierać w temacie wiadomości ,,Oferta na wykonywanie świadectw charakterystyki energetycznej lokali mieszkalnych i użytkowych będących własnością Gminy Miasta Suwałki". Miejsce i termin realizacji: 9. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2024 r. 10. Termin wykonania świadectwa charakterystyki energetycznej lokalu: 14 dni od dnia otrzymania wskazania adresu od Zamawiającego. Wymagania: Zapytanie ofertowe jest o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto, określonej w art. 2 ust. 1 pkt. 1, zgodne z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 tj. ze zm.). 11. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. 12. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. III. WYMAGANIA WZGLĘDEM WYKONAWCY: 1. Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z przedmiotem zamówienia celem skalkulowania wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania prac. 2. Wykonawca winien dysponować aktualnym odpisem z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 3. Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej i być wpisany do wykazu w Centralnym rejestrze charakterystyki energetycznej budynków. IV. DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY: 1. Zamawiający wymaga, aby oferta zawierała minimum następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy - wg Załącznika Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. V. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW: Wszelkie oświadczenia, dokumenty, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną na e-mail: sekretariat@zbm.suwalki.pl. VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY: 1. W załączonym formularzu ofertowym należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie. 3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. 5. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną. IX. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH: 1. O wyniku postępowania Zamawiający poinformuje Wykonawców na stronie internetowej http://bip.zbm.suwalki.eu. 2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. 3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania lub odstąpienia od zawarcia umowy w każdym czasie bez podania przyczyny. 5. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwagi: X. KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. ul. Wigierska 32, 16-400 Suwałki, tel. 87 5635000, email: sekretariat@zbm.suwalki.pl; ? inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. ul. Wigierska 32, 16-400 Suwałki jest Pan Tomasz Ostrowski, tel. 87 5635019, email: iod@zbm.suwalki.pl; ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem pn. ,,Wykonywanie świadectw charakterystyki energetycznej lokali mieszkalnych i użytkowych będących własnością Gminy Miasta Suwałki". Nr sprawy: 21/U/2024 prowadzonym bez stosowania ustawy PZP. ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania; ? dane osobowe będą przechowywane, przez okres obowiązywania umowy, a następnie 5 lat, albo 10 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane jako najkorzystniejsze; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; Wystąpienie z żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania. ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: VI. OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI: 1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest: 1) w sprawie procedury: Michał Kopyra - tel. 87 563 50 05. 2) w sprawie opisu przedmiotu zamówienia: Jacek Koniaszewski - tel. 87 563 50 58. 2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: 7.00 - 15.00 od poniedziałku do piątku w dni robocze. |