Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont drogi w zakresie remontu chodnika |
Data zamieszczenia: | 2024-03-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA OLECKO Plac Wolności 3 19-400 Olecko powiat: olecki um@um.olecko.pl https://umolecko.logintrade.net/zapytania_email,160869,cc0ed25980584a2d31110c2b93a48666.html |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Olecko |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont drogi nr 141570N w zakresie remontu chodnika Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia pn. ,,Remont drogi nr 141570N w zakresie remontu chodnika" są roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni chodnika oraz wymianie zieleńców na Ul. Kościuszki w Olecku na odcinku wskazanym w planie sytuacyjnym (Załącznik 9). Wszystkie prace należy wykonać z zastosowaniem przepisów Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240) oraz Zarządzeniem nr ORN.0050.94.2022 Burmistrza Olecka z dnia 15 czerwca 2022 r. w sprawie wprowadzenia standardów dostępności na terenie Gminy Olecko. W skład robót wchodzi w szczególności: Wymiana chodnika na odcinku od Ul. Słowackiego do Ul. Mickiewicza, Wymiana uszkodzonych krawężników oraz montaż nowych, Regulacja studzienek i kratek odpływowych, Montaż płyt ostrzegawczych przed przejściami dla pieszych, Roboty inne (elementy dostosowania inwestycji do użytkowania przez osoby z niepełnosprawnościami, m.in. kontrastowe krawężniki, odblaski), Tablica informacyjna z montażem, Wymiana zieleńców na Ul. Kościuszki od budynku nr 21 do nr 25. 2. Szczegółowy zakres robót określa program robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz przedmiar robót, które stanowią integralną część umowy. Przedmiar robót ma charakter wyłącznie pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót wynikających z umowy. CPV: 45000000-7, 45233253-7,45111300-1,45112710-5 Dokument nr: 2024/BZP 00259939, BI.271.8.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-12 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://umolecko.logintrade.net/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umolecko.logintrade.net/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Przetargowej Gminy Olecko (https://umolecko.logintrade.net/). Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Olecko: Dopuszczalne przeglądarki internetowe: - Internet Explorer 10 i nowsze, - Edge, - Google Chrome, - Mozilla Firefox, - Opera. Pozostałe wymagania techniczne: - dostęp do sieci Internet, - obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax, - włączona obsługa JavaScript, - zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s, - zainstalowany Acrobat Reader, - zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy. W przypadku wymagania podpisu elektronicznego dopuszczalne są przeglądarki internetowe: - Microsoft Edge, - Google Chrome, - Mozilla Firefox, Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy: - Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A., - Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A. - Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A., - Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy Przetargowej nie powinien przekraczać 150 MB. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://umolecko.logintrade.net/zapytania_email,160869,cc0ed25980584a2d31110c2b93a48666.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-12 10:00 Miejsce składania ofert: W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego pod adresem platformy zakupowej Gminy Olecko: https://umolecko.logintrade.net/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: BI.271.8.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia pn. ,,Remont drogi nr 141570N w zakresie remontu chodnika" są roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni chodnika oraz wymianie zieleńców na ul. Kościuszki w Olecku na odcinku wskazanym w planie sytuacyjnym (Załącznik 9). Wszystkie prace należy wykonać z zastosowaniem przepisów Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240) oraz Zarządzeniem nr ORN.0050.94.2022 Burmistrza Olecka z dnia 15 czerwca 2022 r. w sprawie wprowadzenia standardów dostępności na terenie Gminy Olecko. W skład robót wchodzi w szczególności: Wymiana chodnika na odcinku od ul. Słowackiego do ul. Mickiewicza, Wymiana uszkodzonych krawężników oraz montaż nowych, Regulacja studzienek i kratek odpływowych, Montaż płyt ostrzegawczych przed przejściami dla pieszych, Roboty inne (elementy dostosowania inwestycji do użytkowania przez osoby z niepełnosprawnościami, m.in. kontrastowe krawężniki, odblaski), Tablica informacyjna z montażem, Wymiana zieleńców na ul. Kościuszki od budynku nr 21 do nr 25. 2. Szczegółowy zakres robót określa program robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz przedmiar robót, które stanowią integralną część umowy. Przedmiar robót ma charakter wyłącznie pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót wynikających z umowy. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 6 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postepowania na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł. Zdolności technicznej lub zawodowej: a) Wykonawca powinien wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 zamówienia w zakresie wykonania remontu, przebudowy lub budowy dróg lub dróg dla pieszych, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto na każde zamówienie. Zamawiający zastrzega, że przez jedno zamówienie rozumie jedną wykonaną robotę budowlaną w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia. Wykonawca musi wykazać wartość robót budowlanych. W przypadku, gdy wykonane roboty stanowią większą całość należy wyodrębnić wartość robót odpowiadających robotom wskazanym powyżej w opisie zdolności technicznej lub zawodowej. Wartość robót wskazaną w innej walucie niż PLN należy przeliczyć na PLN według średniego kursu NBP na dzień umieszczenia ogłoszenia o zamówienia w niniejszym postępowaniu. b) Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i obsadzenia stanowiska kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej. Osoby, o których mowa powyżej winny posiadać uprawnienia określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Warunek powyższy spełni również osoba będąca obywatelem państwa członkowskiego Unii Europejskiej, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej - zgodnie z właściwymi przepisami, szczególnie z Ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz Ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa. 3. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 118 ust. 3 p.z.p., w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-11 |