Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa drogi gminnej |
Data zamieszczenia: | 2024-03-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Wołomin ul. Ogrodowa 4 05-200 Wołomin powiat: wołomiński przetargi@wolomin.org.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/907640 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Wołomin |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa drogi gminnej Ul. Oleńki w Wołominie na odcinku od Ul. Lipińskiej do Ul. 1Maja Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej Ul. Oleńki w Wołominie na odcinku od Ul. Lipińskiej do ul.1Maja, wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji zezwalającej na użytkowanie drogi, w ramach gminnego zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa drogi gminnej Ul. Oleńki w Wołominie na odcinku od Ul. Lipińskiej do ul.1Maja". 1. W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca w szczególności: 1) budowę jezdni, 2) budowę chodników, 3) budowę zjazdów indywidualnych, 4) budowę kanału deszczowego, studni, przykanalików i wpustów deszczowych, 5) przebudowę sieci teletechnicznej 6) usunięcie drzew i krzewów, zabezpieczenie drzew nie przeznaczonych do wycinki, 7) roboty rozbiórkowe w tym rozbiórkę i przestawienie lub odtworzenie kolidujących ogrodzeń, 8) wykona i skoordynuje połączenie i nawiązanie się do rozwiązań projektowych przyjętych przez MZDW w Warszawie w zakresie realizowanej przebudowy drogi wojewódzkiej nr 634 (ul.1Maja w Wołominie), 9) połączenie z pasem drogi powiatowej i nawiązanie się do rozwiązań projektowych przyjętych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Zagościńcu w zakresie realizowanej przebudowy drogi powiatowej (ul. Lipińska w Wołominie) 10)sporządzenie, uzgodnienie i zatwierdzenie projektów organizacji ruchu na czas budowy i stałej organizacji ruchu, 11) wprowadzenie czasowej i stałej organizacji ruchu, 12) zieleń, 13) niezbędne próby techniczne wykonanych sieci, instalacji i zamontowanych urządzeń, 14) zgodnie z warunkami technicznymi PWIK Sp. z o.o. DT/788/04/2017 z dnia 03.04.2017 r. Wykonawca powiadomi PWIK o przystąpieniu do robót i pobierze dzienniczek robót (opłatę za wydanie dzienniczka ponosi Wykonawca), 15) przed przystąpieniem do robót Wykonawca uzyska zgodę Rejonu Drogowego Wołomin - Nowy Dwór Mazowiecki na prowadzenie prac w pasie drogowym drogi wojewódzkiej i uzyska zezwolenie na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót (opłatę za zajęcia pasa drogowego ponosi Wykonawca), 16) przed przystąpieniem do robót Wykonawca uzyska zgodę Zarządcy dróg na prowadzenie prac w pasie drogowym drogi powiatowej i wojewódzkiej i uzyska zezwolenie na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót (opłatę za zajęcia pasa drogowego ponosi Wykonawca), 17) zgodnie z warunkami wprowadzenia organizacji ruchu, Wykonawca zawiadomi organ zarządzający ruchem, zarząd drogi oraz właściwego komendanta Policji o terminie wprowadzenia organizacji, co najmniej 7 dni przed dniem wprowadzenia organizacji ruchu oraz weźmie udział w komisyjnym odbiorze organizacji, 18) kompletną dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej, 19) dokumentacje powykonawczą przebudowanej/wybudowanej infrastruktury dla potrzeb gestorów sieci po 1 egz., 20) zgodnie z warunkami technicznymi na przebudowę sieci telekomunikacyjnej w związku z planowaną budową drogi gminnej - Ul. Oleńki w Wołominie na odcinku od Ul. Lipińskiej do Ul. 1-go Maja, nr pisma 40527/TTIDRA/P/2017 z dnia 25 lipca 2027 r. zgłosi zamiar prowadzenia prac poprzez wysłanie wniosku o nadzór właścicielski i dopełni wszelkich formalności z nich wynikające, 21) przed przystąpieniem do robót Wykonawca zgłosi nadzór techniczny do PSG Sp. z o.o. W miejscach skrzyżowań z siecią gazową prace ziemne Wykonawca wykona ręcznie z zachowaniem szczególnej ostrożności oraz pod bezpośrednim nadzorem przedstawiciela PSG Sp. z o.o. (zapewnienie nadzoru PSG Sp. z o.o. należy do obowiązków Wykonawcy). 22) uzyska pozytywny odbiór techniczny robót od gestorów sieci, 23) uporządkuje teren po robotach, odpady i urobek zagospodaruje zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 24) przekaże Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przekazanie i utylizację odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami, 25) przeniesienie na Zamawiającego majątkowych praw autorskich do dokumentacji powykonawczej, o której mowa w § 1 ust. 3 pkt. 3.20 i 3.21 umowy oraz § 11 ust. 4 umowy na warunkach określonych w § 18 umowy. Zakres robót ujęty jest w n/w dokumentach i projektach, które stanowią Załącznik nr 1A do niniejszej specyfikacji: 1) Decyzja Starosty Wołomińskiego o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 15pz/2018 z dnia 16 kwietnia 2018 r. 2) Projekt budowlany budowy drogi gminnej Ul. Oleńki w Wołominie na odcinku od Ul. Lipińskiej do Ul. 1Maja. TOM I Projekt zagospodarowania terenu i Projekt budowlany: Projekt drogowy i Projekt kanalizacji deszczowej, Projekt budowlany z elementami wykonawczego budowy drogi gminnej ulicy Oleńki w Wołominie na odcinku od Ul. Lipińskiej do Ul. 1Maja TOM II Projekt budowlany Projekt teletechniczny, wykonany przez PROJ-BUD Firma Projektowo-Budowlana Grażyna Urban, 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych branża drogowa, sanitarna wykonane przez PROJ-BUD Firma Projektowo-Budowlana Grażyna Urban, 4) Przedmiary robót, 5) Fragment dokumentacji projektowej Rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 634 na wskazanych odcinkach na terenie gmin: Zielonka, Kobyłka, Wołomin - odcinek od km 26+843 do km 31+970 w rejonie skrzyżowania z Ul. Oleńki w Wołominie, Szczegółowy zakres podstawowych robót ujęty jest w Przedmiarach robót, stanowiących Załącznik nr 1B do niniejszej specyfikacji, przedmiary maja charakter pomocniczy. CPV: 45233120-6, 45111200-0,45231300-8 Dokument nr: 2024/BZP 00262046, ZP.271.18.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-11 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/wolomin 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: za pomocą platformy https://platformazakupowa.pl/pn/wolomin 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z zapisami pkt XIII SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zapisami pkt II 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z zapisami pkt II Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/907640 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-11 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wolomin Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące Wymagania: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10 000,00 ZŁ (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych); SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej ul. Oleńki w Wołominie na odcinku od ul. Lipińskiej do ul.1Maja, wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji zezwalającej na użytkowanie drogi, w ramach gminnego zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa drogi gminnej ul. Oleńki w Wołominie na odcinku od ul. Lipińskiej do ul.1Maja". 1. W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca w szczególności: 1) budowę jezdni, 2) budowę chodników, 3) budowę zjazdów indywidualnych, 4) budowę kanału deszczowego, studni, przykanalików i wpustów deszczowych, 5) przebudowę sieci teletechnicznej 6) usunięcie drzew i krzewów, zabezpieczenie drzew nie przeznaczonych do wycinki, 7) roboty rozbiórkowe w tym rozbiórkę i przestawienie lub odtworzenie kolidujących ogrodzeń, 8) wykona i skoordynuje połączenie i nawiązanie się do rozwiązań projektowych przyjętych przez MZDW w Warszawie w zakresie realizowanej przebudowy drogi wojewódzkiej nr 634 (ul.1Maja w Wołominie), 9) połączenie z pasem drogi powiatowej i nawiązanie się do rozwiązań projektowych przyjętych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Zagościńcu w zakresie realizowanej przebudowy drogi powiatowej (ul. Lipińska w Wołominie) 10)sporządzenie, uzgodnienie i zatwierdzenie projektów organizacji ruchu na czas budowy i stałej organizacji ruchu, 11) wprowadzenie czasowej i stałej organizacji ruchu, 12) zieleń, 13) niezbędne próby techniczne wykonanych sieci, instalacji i zamontowanych urządzeń, 14) zgodnie z warunkami technicznymi PWIK Sp. z o.o. DT/788/04/2017 z dnia 03.04.2017 r. Wykonawca powiadomi PWIK o przystąpieniu do robót i pobierze dzienniczek robót (opłatę za wydanie dzienniczka ponosi Wykonawca), 15) przed przystąpieniem do robót Wykonawca uzyska zgodę Rejonu Drogowego Wołomin - Nowy Dwór Mazowiecki na prowadzenie prac w pasie drogowym drogi wojewódzkiej i uzyska zezwolenie na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót (opłatę za zajęcia pasa drogowego ponosi Wykonawca), 16) przed przystąpieniem do robót Wykonawca uzyska zgodę Zarządcy dróg na prowadzenie prac w pasie drogowym drogi powiatowej i wojewódzkiej i uzyska zezwolenie na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót (opłatę za zajęcia pasa drogowego ponosi Wykonawca), 17) zgodnie z warunkami wprowadzenia organizacji ruchu, Wykonawca zawiadomi organ zarządzający ruchem, zarząd drogi oraz właściwego komendanta Policji o terminie wprowadzenia organizacji, co najmniej 7 dni przed dniem wprowadzenia organizacji ruchu oraz weźmie udział w komisyjnym odbiorze organizacji, 18) kompletną dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej, 19) dokumentacje powykonawczą przebudowanej/wybudowanej infrastruktury dla potrzeb gestorów sieci po 1 egz., 20) zgodnie z warunkami technicznymi na przebudowę sieci telekomunikacyjnej w związku z planowaną budową drogi gminnej - ul. Oleńki w Wołominie na odcinku od ul. Lipińskiej do ul. 1-go Maja, nr pisma 40527/TTIDRA/P/2017 z dnia 25 lipca 2027 r. zgłosi zamiar prowadzenia prac poprzez wysłanie wniosku o nadzór właścicielski i dopełni wszelkich formalności z nich wynikające, 21) przed przystąpieniem do robót Wykonawca zgłosi nadzór techniczny do PSG Sp. z o.o. W miejscach skrzyżowań z siecią gazową prace ziemne Wykonawca wykona ręcznie z zachowaniem szczególnej ostrożności oraz pod bezpośrednim nadzorem przedstawiciela PSG Sp. z o.o. (zapewnienie nadzoru PSG Sp. z o.o. należy do obowiązków Wykonawcy). 22) uzyska pozytywny odbiór techniczny robót od gestorów sieci, 23) uporządkuje teren po robotach, odpady i urobek zagospodaruje zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 24) przekaże Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przekazanie i utylizację odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami, 25) przeniesienie na Zamawiającego majątkowych praw autorskich do dokumentacji powykonawczej, o której mowa w § 1 ust. 3 pkt. 3.20 i 3.21 umowy oraz § 11 ust. 4 umowy na warunkach określonych w § 18 umowy. Zakres robót ujęty jest w n/w dokumentach i projektach, które stanowią Załącznik nr 1A do niniejszej specyfikacji: 1) Decyzja Starosty Wołomińskiego o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 15pz/2018 z dnia 16 kwietnia 2018 r. 2) Projekt budowlany budowy drogi gminnej ul. Oleńki w Wołominie na odcinku od ul. Lipińskiej do ul. 1Maja. TOM I Projekt zagospodarowania terenu i Projekt budowlany: Projekt drogowy i Projekt kanalizacji deszczowej, Projekt budowlany z elementami wykonawczego budowy drogi gminnej ulicy Oleńki w Wołominie na odcinku od ul. Lipińskiej do ul. 1Maja TOM II Projekt budowlany Projekt teletechniczny, wykonany przez PROJ-BUD Firma Projektowo-Budowlana Grażyna Urban, 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych branża drogowa, sanitarna wykonane przez PROJ-BUD Firma Projektowo-Budowlana Grażyna Urban, 4) Przedmiary robót, 5) Fragment dokumentacji projektowej Rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 634 na wskazanych odcinkach na terenie gmin: Zielonka, Kobyłka, Wołomin - odcinek od km 26+843 do km 31+970 w rejonie skrzyżowania z ul. Oleńki w Wołominie, Szczegółowy zakres podstawowych robót ujęty jest w Przedmiarach robót, stanowiących Załącznik nr 1B do niniejszej specyfikacji, przedmiary maja charakter pomocniczy. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 p.z.p. polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie robót wymienionych w przedmiarach robót stanowiących Załącznik nr 1B do niniejszej specyfikacji, tj. m.in. w zakresie: robót przygotowawczych i ziemnych; nawierzchni: dróg, chodników i zjazdów wraz z podbudową; poboczy, sanitarnych i innych elementów ulic, oznakowania i elementów bezpieczeństwa ruchu na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy i SWZ. 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z największą łączną liczbą punktów. Sposób obliczania punktacji: Po = C+G 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: - posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 500.000,00 zł, 4) zdolności technicznej lub zawodowej: - jednym Kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót inżynieryjnych drogowych przy realizacji minimum dwóch zadań polegających na przebudowie/budowie/rozbudowie drogi publicznej o wartości robót minimum 500.000,00 zł każda. - jednym Kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót sanitarnych przy realizacji minimum dwóch zadań polegających na przebudowie/budowie/rozbudowie drogi publicznej. -jednym Kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót teletechnicznych oraz przy realizacji minimum dwóch zadań polegających na przebudowie/budowie/rozbudowie drogi publicznej. Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2023 poz. 682 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. 2020, poz. 220 z późn. zm.)U. 2020, poz. 220 z późn. zm.), - jednym Kierownikiem ds. zieleni, który posiada uprawnienia inspektora terenów zieleni oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika robót / inspektora nadzoru przy pracach związanych z zielenią. b) w zakresie wiedzy i doświadczenia - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na przebudowie/budowie/rozbudowie drogi publicznej wraz z infrastrukturą techniczną o wartości minimum 500.000,00 zł brutto każda, 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 3 do SWZ; 2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik nr 4 do SWZ; 3) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10 000,00 ZŁ (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych); 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: zgodnie z pkt XII SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: zgodnie z PPU 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z największą łączną liczbą punktów. Sposób obliczania punktacji: Po = C+G 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |