Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja i poprawa funkcjonowania Zespołu Zakładów Opieki |
Data zamieszczenia: | 2024-03-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ OLECKO-KOLONIA 19-400 Olecko powiat: olecki (087) 520 40 32 spzzod@powiat.olecko.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Olecko |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | (087) 520 40 32 |
Termin składania ofert: | 2024-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja i poprawa funkcjonowania Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej w Olecku Kolonia Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu fotowoltaicznego do łącznej z istniejącą mocy do 50kWp oraz montaż systemu klimatyzacyjnego zgodnie z załączonym do SWZ opisem przedmiotu zamówienia w zakresie pakietów nr 1-2, tj.: Pakiet nr 1 - Rozbudowa systemu fotowoltaicznego Pakiet nr 2 - Montaż systemu klimatyzacyjnego Przedmiotem zamówienia są prace remontowe zgodnie z załączonym do SWZ przedmiarem robót. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego oraz mebli na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej w Olecku Kolonia zgodnie z załączonym do SWZ opisem przedmiotu zamówienia w zakresie pakietów nr 1-6, tj.: Pakiet nr 1 - DOSTAWA łóżek elektrycznych 4-segmentowych Pakiet nr 2 - DOSTAWA wózków transportowo - kąpielowych Pakiet nr 3 - DOSTAWA wózków toaletowych Pakiet nr 4 - DOSTAWA prześcieradeł ślizgowych dwukierunkowych Pakiet nr 5 - DOSTAWA kamizelek transportowo kąpielowych do podnośników Pakiet nr 6 - DOSTAWA opasek do telemonitoringu pacjentów Przedmiotem zamówienia jest dostawa wózków - zestawów do sprzątania do działu gospodarczego na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej w Olecku Kolonia zgodnie z załączonym do SWZ opisem przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa metalowych szafek ubraniowych bhp do szatni pracowników na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej w Olecku Kolonia zgodnie z załączonym do SWZ opisem przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia działu farmacji na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej w Olecku Kolonia zgodnie z załączonym do SWZ opisem przedmiotu zamówienia w zakresie pakietów nr 1-2, tj.: Pakiet nr 1 - DOSTAWA chłodziarek medycznych Pakiet nr 2 - DOSTAWA urządzeń pomiaru temperatury i wilgotności w aptekach Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia kuchni na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej w Olecku Kolonia zgodnie z załączonym do SWZ opisem przedmiotu zamówienia w zakresie pakietów nr 1-4, tj.: Pakiet nr 1 - DOSTAWA szafy chłodniczej 1-drzwiowej Pakiet nr 2 - DOSTAWA szafy chłodniczej 2-drzwiowej Pakiet nr 3 - DOSTAWA zamrażarki skrzyniowej Pakiet nr 4 - DOSTAWA kuchni gastronomicznej elektrycznej CPV: 09332000-5, 09331200-0,45223800-4,45331220-4,45310000-3, 45421000-4, 45410000-4,45442100-8, 33192000-2, 33192120-9 Dokument nr: 2024/BZP 00264289, SPZZOD.EG.271.1.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-15 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-31347c0f-eb53-11ee-9c02-ce2b643d361d 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy e-Zamówienia działającej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: spzzod@powiat.olecko.pl (nie dotyczy składania ofert). 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. 2. Dokumenty elektroniczne o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. 3. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji"). 4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). 5. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 6. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt. 30 w SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z pkt. 30 w SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-15 09:00 Miejsce składania ofert: Ofertę, wraz z załącznikami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |