Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-03-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Orzysz ul. Rynek 3 12-250 Orzysz powiat: piski patrycja.ostrowska@um.orzysz.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Orzysz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ zapraszamy do złożenia oferty cenowej na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn: ,,Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Okartowo" I. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji ,,Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Okartowo" w następujących branżach robót: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń o specjalności drogowej, 1.2. Ogłoszenie o postępowaniu na prace projektowe oraz roboty budowlane zostało zamieszczone na platformie zakupowej gminy Orzysz pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/872050 nr ogłoszenia: 2024/BZP 00019387 z dnia 9 stycznia 2024 r. Przedmiot inwestycji: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej, która obsługuje komunikacyjnie teren zabudowy jednorodzinnej i rekreacji w miejscowości Okartowo, obręb ewidencyjny nr 0017, działka nr 95/33. Trasa przebiega w dwóch odcinkach, w rzucie poziomym w kształcie litery U z sięgaczem. Oba odcinki posiadają włączenie do drogi krajowej DK16 poprzez zjazd publiczny. Przebudowa zakłada wymianę nawierzchni jezdni gruntowej na mieszankę mineralno-bitumiczną, ulepszenie pobocza kruszywem naturalnym, odwodnienie, budowę chodnika, zjazdów, urządzenie zieleni.Długość przebudowywanej trasy: Odcinek nr 1 ( działki 85/2,90/1,87/5,90/12,90/13,91) Trasa od Kościoła do torów i lasu ODCINEK A-B- od km 0+005,00 do km 0+183,80 ODCINEK C-D- od km 0+000,00 do km 0+099,9 Odcinek nr 2 ( działka 95/33) Trasa od drogi krajowej do jeziora ODCINEK A-B- od km 0+001,00 do km 0+130,50 ODCINEK C-D- od km 0+001,00 do km 0+024,00 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do SWZ. CPV: 74.26.20.00-4 Dokument nr: WPF.271.17.2024.POS, 2024/BZP 00019387 Składanie ofert: X. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert 1. Oferty należy składać do dnia: 05.04.2024 r. do godz. 10:00w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Orzyszu, Rynek 3, 12-250 Orzysz, Punkt Obsługi Interesanta, pok. 004. Miejsce i termin realizacji: VI. Termin wykonania zamówienia Planowany termin zakończenia robót budowlanych - luty 2025 r.VII. Wymagania: Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na podstawie wstępnej Promesy nr Edycja6PGR/2023/3378/PolskiLad 1.1. Zakres dozorowanych robót obejmuje wszystkie prace wymienione w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz dokumentacji projektowej dołączonej do postępowania zamieszczonego na platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/872050 nr ogłoszenia: 2024/BZP 00019387 z dnia 9 stycznia 2024 r. 1.1. W zakresie dozoru znajdą się również wszystkie ewentualne prace wynikłe z robót dodatkowych. 1.2. Pozycja we wspólnym słowniku zamówień CPV: 74.26.20.00-4 - usługi nadzoru budowlanego. II. Zakres usługi obejmuje zgodnie z art 25 ustawy Prawo budowlane w szczególności: 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art.10; 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznychi przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. III. Powierzenie przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. II. Wymagania stawiane Wykonawcy: o Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, o Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. o Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. o Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. IV. Wymagania organizacyjne Inspektor nadzoru przed wizytacją budowy (co najmniej 2 razy w tygodniu) w pierwszej kolejności zgłosi się każdorazowo do Wydziału Pozyskiwania, Funduszy i Rozwoju w Urzędzie Miejskim w Orzyszu. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego zobowiązani są przebywać na terenie budowy w trakcie realizacji robót budowlanych w zależności od potrzeb. V. Wymagania dot. gwarancji Wymagane jest od Wykonawcy robót 60 miesięcy gwarancji na wykonane roboty, zatem 60 miesięczny okres gwarancji dotyczy również usługi na prowadzenie nadzoru inwestorskiego. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) zdolności technicznej lub zawodowej 1.1 w zakresie wiedzy i doświadczenia Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji, co najmniej jednej usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami dot. budowy/przebudowy/rozbudowy drogi o nawierzchni asfaltowej o długości min 200mb w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2) w zakresie dysponowania osobami: Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę -dysponowania osobami posiadającymi stosowne: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń o specjalności drogowej, 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, wymagane jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: 1. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VIII pkt 2 niniejszego zapytania 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemnezobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia A. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 5 lat wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie- referencje A.3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynność. A.4) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictwa osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.5) klauzula informacyjna RODO B. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Postanowienia dotyczące składanych dokumentówo Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem". o Oferta, wszystkie wymagane załączniki, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. o Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. o W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty. IX. Opis sposobu przygotowania oferty 1. Przygotowanie oferty: 1) Wykonawca może złożyć jedną ofertę, w języku polskim, pismem czytelnym/drukowanym. 2) Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. 3) Oferta oraz wymagane formularze, zestawienia i wykazy składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa. 4) Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. 5) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, załączniki i inne dokumenty, o których mowa w treści niniejszego zapytania 6) Dokumenty winny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez zamawiającego wzorcami (załącznikami), zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach. 7) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/ osób podpisującej ofertę. 8) Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty. 2. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/ spółki cywilne):1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty. 3) Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego przedstawiciela. 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 3. Sposób zaadresowania oferty: 1) Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. 2) Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego na adres wymieniony w pkt X i opatrzone nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący: ,,Oferta - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego-: ,,Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Okartowo" nie otwierać przed 05.04.2024 r. godz. 10:00 3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty / opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji. 4). Inne wymagania dotyczące przygotowania oferty: Należy ponumerować kolejne strony oferty, informację o ilości stron oferty należy umieścić w formularzu ofertowym. 2. Zamawiający dopuszcza przesłanie oferty na adres email: patrycja.ostrowska@um.orzysz.pl, pod warunkiem podpisania wszystkich załączników podpisem elektronicznym. 3. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, jak i wycofanie oferty, wymagają zachowania formy pisemnej. XI. Opis sposobu obliczenia ceny Zamawiający dokona oceny otrzymanych ofert w oparciu o zaoferowaną przez Wykonawców cenę - 100%. Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje. Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen. Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą). Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w ,,Formularzu ofertowym" stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia XIII. Termin związania z ofertą Wykonawca pozostaje związany oferta przez okres 30 dni. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. XIV. Wybór oferty, podpisanie umowy: 1. Zamawiający przedłoży wybranemu Wykonawcy projekt Umowy w terminie 7 dni od poinformowania go o wyborze oferty. Zawarcie Umowy powinno nastąpić w okresie związania ofertą. 2. Zamawiający może zrezygnować z zawarcia umowy i zastrzega sobie prawo do nie wybrania żadnej złożonej oferty, powtórzenia zapytania lub odstąpienia od realizacji zamówienia bez podania przyczyny z tego tytułu Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne odszkodowanie. 3. Zamawiający nie zwraca kosztów przygotowania i złożenia oferty. Urząd Miejski w Orzyszu ul. Rynek 3 12-250 Orzysz tel.: 87 30 70 930 tel.: 87 30 70 940 fax.: 87 30 70 950 Uwagi: XII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert 1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli: 1.1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszym zapytaniem, 1.2. oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie, 1.3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną, co do treści z wymaganiami Zamawiającego. 2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt) 4. Wynik- oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. Kontakt: Pracownicy prowadzący sprawę: Naczelnik Wydziału Pozyskiwania Funduszy, Strategii i Rozwoju Urszula Myka, e-mail urszula.myka@um.orzysz.pl Inspektor Patrycja Ostrowska, e-mail patrycja.ostrowska@um.orzysz.pl |